مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

چند دلیل برای در نظرگرفتن شغل هوانوردی

1 2 - چند دلیل برای در نظرگرفتن شغل هوانوردی

صنعت هوانوردی برای هزاران نفر در طول صد سال گذشته بسیار جذاب بوده است. در مقایسه با سایر مسیرهای شغلی، این یک مسیر شغلی بسیار باارزش است که افراد کمی می‌توانند با آن مطابقت داشته باشند. صنعت هوانوردی در حال جذب نسل جدیدی از جوانان است که در حال فکر کردن به مشاغل در این زمینه هستند.

در اینجا یک مرور مختصر از آنچه می‌توانید از یک حرفه هوانوردی انتظار داشته باشید آمده است تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا این شغلی است که می‌خواهید شروع کنید یا خیر.

چند دلیل برای در نظرگرفتن شغل هوانوردی

فرصت سفر به دنیا برای شما فراهم شده است:

داشتن یک حرفه در هوانوردی به فرد این امکان را می‌دهد که تنها در چند ساعت به سراسر جهان سفر کند که یکی از قانع کننده ترین دلایل برای ورود به هوانوردی است. وقتی صحبت از کاوش، ماجراجویی و دیدن جهان می‌شود، آسمان تقریباً نامحدود است! و خلبان بودن ممکن است شغلی باشد که برای شما مناسب باشد اگر به سفر علاقه دارید.

پتانسیل کسب درآمد زیاد بسیار زیاد است:

خلبانان برای انجام کاری که از آن لذت می‌برند پاداش دریافت می‌کنند. برخی ممکن است متوجه نباشند که یک حرفه در هوانوردی می‌تواند بسیار پرسود باشد. در کمتر از یک سال، بیشتر خلبانان تجاری و کنترلرهای ترافیک هوایی مقدار قابل توجهی درآمد کسب می‌کنند. مسیر شغلی خلبانان می‌تواند آنها را از کابین خلبان به مدیریت حمل و نقل هوایی برساند و حقوق رقابتی برای آنها به همراه داشته باشد.

آشنایی با فرهنگ‌ها و مردم جدید یک تجربه لذت بخش است:

کار در هوانوردی مزیت دیگری نیز دارد که شبیه به سناریوی عشق سفر در بالا است. در حین سفر، افراد می‌توانند دوستان جدیدی پیدا کنند و در طول زندگی خود با فرهنگ‌های جدید آشنا شوند. زندگی یک خلبان دائماً مملو از فرصت‌های جدید برای ملاقات با افراد جدید است: از اعضای خدمه پرواز گرفته تا مسافران گرفته تا شهروندان محلی شهرهایی که بازدید می‌کنند، شما در معرض فرهنگ‌ها و افرادی قرار خواهید گرفت که در غیر این صورت ممکن است با آن‌ها روبرو نشوید.

نتیجه

شاید این لیست از مزایا به افراد در تصمیم گیری در مورد پیگیری شغلی در هوانوردی کمک کند. با خواندن این مقاله و پیوستن به آموزشگاه هوانوردی ما دریابید که چگونه می‌توانید خلبان شوید.

منبع

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *