مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

بهترین خطوط هوایی آسیا | آموزشگاه هوانوردی پارسیس

بهترین خطوط هوایی آسیا: در اینجا 8 شرکت هواپیمایی برتر برای پرواز بعدی شما آورده شده است!

خطوط هوایی آسیا که نقاط دوردست را با مناطق شلوغ و شلوغ وصل می‌کند و شرق و غرب را به هم متصل می‌کند، از بزرگترین و بهترین خطوط هوایی این سیاره هستند؛ اما واقعاً کدام یک از خطوط هوایی آسیا بهترین هستند؟ و چه کسی شایسته‌تر از شماست؟ از رویه‌های سوار شدن به هواپیما گرفته تا راحتی صندلی گرفته تا کیفیت خدمات، خطوط هوایی در این فهرست بهترین تجربه‌های پروازی را که در هر کجای دنیا می‌بینید را ارائه می‌دهند.

در اینجا نگاهی دقیق‌تر به 8 بهترین خطوط هوایی در آسیا داریم:

Singapore Airlines

2 4 - بهترین خطوط هوایی آسیا: در اینجا 8 شرکت هواپیمایی برتر برای پرواز بعدی شما آورده شده است!

Singapore Airlines نوآوری در پرواز و سفرهای پیشرفته را گرد هم می‌آورد. پایگاه اصلی این ایرلاین در فرودگاه بین المللی چانگی یکی از بهترین امکانات در جهان است و پنج سال متوالی توسط Skytrax به عنوان بهترین فرودگاه جهان معرفی شده است. Singapore Airlines همچنین جوایز بهترین خط هوایی آسیا، بهترین صندلی هواپیمایی کلاس تجاری و بهترین پذیرایی اقتصادی ممتاز را به خانه برد. آن‌ها به برخی از مقاصد پیشرو بین المللی مانند نیویورک، پاریس، دبی، توکیو و منچستر پرواز می‌کنند. خدمه پرواز سنگاپور برای رفتار با مسافران با دقت و احترام بسیار آموزش دیده‌اند. تلویزیون‌های شخصی با گزینه‌های سرگرمی فراوان و حوله‌های داغ که قبل از بلند شدن از زمین سرو می‌شوند، تنها بخشی از مزایای اقتصادی هستند.

ANA (All Nippon Airways)

3 5 - بهترین خطوط هوایی آسیا: در اینجا 8 شرکت هواپیمایی برتر برای پرواز بعدی شما آورده شده است!

یکی از خطوط هوایی برتر ژاپن، ANA All Nippon جایگاه بسیار قابل احترامی در این لیست از بهترین خطوط هوایی آسیا دارد. به‌علاوه، در فهرست بهترین کابین‌های درجه یک جهان در سال ۲۰۱۴ Skytrax جایگاه دوم را داشت. آن‌ها نه تنها خانه یکی از بزرگترین ناوگان بوئینگ 787 دریم لاینر در جهان هستند، بلکه بزرگترین ناوگان بین المللی ژاپن نیز هستند. ANA All Nippon Airlines همچنین در زمینه خدمات به مشتریان و حرفه‌ای بودن کارکنان مهماندار هواپیما امتیاز بالایی کسب کرد. آن‌ها یکی از بهترین خطوط هوایی برای پرواز در آسیا هستند، نه تنها اگر به هر نقطه از ژاپن سفر کنید، بلکه به مکان‌هایی مانند چین یا حتی ایالات متحده نیز می‌روید.

Cathay Pacific Airways

4 5 - بهترین خطوط هوایی آسیا: در اینجا 8 شرکت هواپیمایی برتر برای پرواز بعدی شما آورده شده است!

Cathay Pacific Airways با ارائه مسیرهای متعدد در سراسر جهان، دارای رتبه پنج ستاره و یکی از سریع‌ترین شرکت‌های هواپیمایی در جهان است. این شرکت هواپیمایی مستقر در هنگ کنگ یکی از معتبرترین شرکت‌های هواپیمایی از حاشیه اقیانوس آرام است. در حال حاضر، این هواپیمای حامل پرچم کمتر از پنج قاره مجزا خدمات رسانی می‌کند، دارای برخی از طولانی‌ترین ارتباطات هوایی در این سیاره است و ادعا می‌کند که اولین مسیر موفقیت آمیز پرواز بین قطبی را دارد. Cathay با ناوگانی از جت‌های دوربرد بوئینگ 777-300ER و یک استراتژی تجاری متمرکز بر ارائه فرکانس بالای پروازها، در واقع یکی از بهترین تجربیات پرواز در آسیا است.

EVA Air

5 5 - بهترین خطوط هوایی آسیا: در اینجا 8 شرکت هواپیمایی برتر برای پرواز بعدی شما آورده شده است!

شرکت هواپیمایی EVA Air مستقر در تایپه یک شرکت هواپیمایی بین‌المللی تایوانی است که در سال 1989 تأسیس شد. از آن زمان، این شرکت هواپیمایی به‌ویژه در دو دهه گذشته رشد فوق‌العاده‌ای داشته است. EVA Air اکنون ناوگان بزرگی از جت‌های پهن پیکر ایرباس و بوئینگ را اداره می‌کند. این ایرلاین به شبکه جهانی مسیرهای پروازی خدمات رسانی می‌کند که آسیا و سرزمین اصلی چین را به آمریکای شمالی، اروپا و اقیانوسیه متصل می‌کند و به بیش از 60 مقصد تجاری و توریستی اصلی ارتباط دارد. EVA Air که با پیشگام بودن کابین «اقتصادی ممتاز» اعتبار دارد، دارای امتیاز 5 ستاره برای تمیزی کابین و صندلی، سرگرمی و توجه به ایمنی کابین است. با این حال، مسافران همچنین توجه دارند که عاشق غذای خطوط هوایی و لوازم جانبی داخل هواپیما هستند. اگر خوش شانس باشید، می‌توانید سوار یکی از هفت هواپیمای معروف Hello Kitty شوید.

Thai Airways

6 3 - بهترین خطوط هوایی آسیا: در اینجا 8 شرکت هواپیمایی برتر برای پرواز بعدی شما آورده شده است!

Thai Airways هواپیمایی پرچمدار تایلند است که مسافران را به حدود 91 مقصد در سراسر جهان می‌برد. آن‌ها برای مدت طولانی پیشرو در صنعت بوده‌اند، به خصوص در مورد خدمات با کیفیت. در سال 2017، Skytrax به Thai Airways جوایز زیر را اعطا کرد: بهترین کلاس اقتصادی جهان، بهترین پذیرایی در کلاس اکونومی داخل هواپیما و بهترین اسپا سالن هواپیمایی. Thai Airways به بیش از 35 کشور مختلف از جمله حدود 12 کشور در تایلند پرواز دارد. اگرچه محبوب‌ترین محصولات آن تجارت و خدمات درجه یک آن است، مسافران متوجه شدند که صندلی‌های اقتصادی آن نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند. مسافران اقتصادی در Skytrax همچنین به رفتار دوستانه خدمه و گزینه‌های غذاخوری دلپذیر اشاره کردند.

Hainan Airlines

7 2 - بهترین خطوط هوایی آسیا: در اینجا 8 شرکت هواپیمایی برتر برای پرواز بعدی شما آورده شده است!

Hainan Airlines چهارمین شرکت هواپیمایی بزرگ چین و تنها شرکت هواپیمایی چینی است که رتبه پنج ستاره Skytrax را دارد. طی سه سال کوتاه، این شرکت هواپیمایی از رتبه 22 به 10 شرکت برتر صعود کرد. Hainan برنده جوایز بهترین خطوط هوایی در چین، بهترین خدمات کارکنان خطوط هوایی در چین و بهترین امکانات رفاهی و رفاهی کلاس تجاری در سال 2014 شد. Hainan با ناوگان جدید بیش از 160 هواپیمای بوئینگ و ایرباس، به سرعت در حال گسترش در سراسر آسیای اروپا و استرالیا است.

Garuda Indonesia

8 2 - بهترین خطوط هوایی آسیا: در اینجا 8 شرکت هواپیمایی برتر برای پرواز بعدی شما آورده شده است!

Garuda Indonesia افتخار و پرچمدار اندونزی است. این ایرلاین به بیش از 40 مقصد داخلی و 36 مقصد بین المللی پرواز دارد. Garuda Indonesia با داشتن رتبه پنج ستاره Skytrax و رتبه پنج در میان بهترین خطوط هوایی منطقه‌ای، اقدامات گسترده‌ای را برای نوسازی ناوگان و بهبود خدمات انجام داده است تا اعتماد مسافران و تنظیم‌کننده‌های ایمنی را دوباره به دست آورد. در سال 2017، مهمانداران Garuda جایزه بهترین خدمه کابین جهان را برای دومین سال متوالی دریافت کردند.

Japan Airlines

9 2 - بهترین خطوط هوایی آسیا: در اینجا 8 شرکت هواپیمایی برتر برای پرواز بعدی شما آورده شده است!

Japan Airlines حامل پرچم این کشور و بزرگترین شرکت هواپیمایی است که دفتر مرکزی آن در توکیو قرار دارد. Japan Airlines با پرواز بدون توقف به حدود 60 مقصد داخلی و بیش از 30 مقصد بین المللی در آسیا، اروپا، اقیانوسیه، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی، یکی از معتبرترین خطوط هوایی در جهان است. بررسی‌های مسافران، این شرکت هواپیمایی را به دلیل خدمات دقیق، کارکنان زمینی به خوبی هماهنگ و کابین راحت آن ستایش می‌کند. در سال 2017، Japan Airlines برنده جایزه بهترین صندلی هواپیما در کلاس اقتصادی شد.

منبع

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *