مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

گواهینامه خلبانی ایران: چشم انداز جهانی

با سلام، علاقه مندان به هوانوردی، و به مرکز آموزش هوانوردی پارسیس (PATC) خوش آمدید، مقصد برتر شما برای شروع سفر به قلمرو فریبنده هوانوردی. امروز، ما از شما دعوت می کنیم تا موضوعی را که در دنیای پرواز از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، کشف کنید.

– «گواهی خلبانی ایران: چشم انداز جهانی». همانطور که ما در جزئیات پیچیده، فرصت ها و پیامدهای بین المللی این گواهی تحقیق می کنیم، آماده شوید تا از امکانات بی حد و حصری که ارائه می دهد الهام بگیرید!

هوانوردی، یک پدیده جهانی پر رونق، بر پایه‌های دقت، ایمنی و تخصص بنا شده است. در قلب آن گواهینامه خلبان نهفته است، نمادی آرزویی که قفل آسمان ها را باز می کند و افراد را به سمت مشاغل خارق العاده و ماجراهای تغییر دهنده زندگی سوق می دهد.

گواهینامه خلبانی ایران که توسط سازمان معتبر هواپیمایی کشوری ایران (CAOI) تایید و به رسمیت شناخته شده است، گواهی بر تعهد تزلزل ناپذیر کشور به تعالی هوانوردی است. فراتر از مرزهای ملی، این گواهی به عنوان یک کلید طلایی برای افق های هوانوردی جهانی عمل می کند.

دنیایی از فرصت ها:

به دست آوردن گواهینامه خلبانی کار کوچکی نیست – به فداکاری تزلزل ناپذیر و آموزش جامع نیاز دارد. در PATC، ما با معیارهای بین‌المللی همسو می‌شویم و برنامه‌های آموزشی با طراحی دقیقی ارائه می‌کنیم که شامل تیزبینی نظری، توسعه مهارت‌های عملی، و القای پروتکل‌های ایمنی سخت‌گیرانه است.

مربیان محترم ما با انبوهی از تجربه خود، هوانوردان مشتاق را از طریق پیچیدگی های پرواز راهنمایی می کنند و اطمینان می دهند که آنها دارای شایستگی ها و اعتماد به نفس لازم برای اوج گرفتن با فضل و مهارت هستند.

زیبایی گواهینامه خلبانی ایران در قدرت متعالی آن نهفته است – که حاملان خود را به هیچ گوشه ای از جهان محدود نمی کند. با استفاده از هوانوردی به عنوان یک زبان جهانی، این گواهینامه درها را به روی مسیرهای شغلی بی شماری باز می کند.

از خلبانی هواپیماهای مسافربری تجاری که قاره‌ها را به هم متصل می‌کنند، تا هدایت هواپیماهای باری که تجارت جهانی را هدایت می‌کنند، از فرمان دادن به چارترهای خصوصی برای گریزهای مجلل، تا پرواز جت‌های شرکتی برای بزرگان تجاری – فرصت‌ها به همان اندازه که هیجان‌انگیز هستند متنوع هستند.

سفر یک خلبان فقط یک شغل نیست. این دروازه ای برای کاوش در جهان از نقطه نظر منحصر به فرد است.

ایمنی مهمتر از همه:

در حوزه هوانوردی، ایمنی حاکم است، و گواهی خلبان گواهی بر این تعهد به حفظ جان است. دارندگان گواهینامه خلبانی ایران تحت ارزیابی‌ها و ارزیابی‌های دقیقی قرار می‌گیرند که ذهنیت ایمنی آگاهانه را تقویت می‌کند، ذهنیتی که به طور جهانی در بین متخصصان هوانوردی طنین‌انداز می‌شود.

PATC با گنجاندن پروتکل های ایمنی به عنوان سنگ بنای فلسفه آموزشی ما، این تعهد را بیشتر می کند. ما اهمیت حیاتی پایبندی به پروتکل هایی را به دانش آموزان خود القا می کنیم که سفرهای ایمن را برای هر روحی که سوار هواپیما می شود تضمین می کند.

پیوند فرهنگ ها از طریق پرواز:

هوانوردی چیزی بیش از یک وسیله حمل و نقل صرف است. این پلی است که فرهنگ ها را به هم متصل می کند، از مرزها فراتر می رود و درک جهانی را تقویت می کند.

گواهینامه خلبانی ایران، دروازه ای به سوی آسمان ها، دارای پتانسیل عبور از قاره ها و پیمایش در مناظر متنوع است. خلبانان مشتاق از طبقات مختلف در PATC گرد هم می‌آیند، پیوندهایی را ایجاد می‌کنند که فرهنگ‌ها را در بر می‌گیرد، تجربیاتی را به اشتراک می‌گذارد که موانع را از بین می‌برد و جامعه‌ای جهانی می‌سازد که با اشتیاق مشترک به پرواز متحد می‌شود.

در کابین خلبان، تنوع به نقطه قوتی تبدیل می شود که روایت هوانوردی را غنی می کند.

آسمانی پر از ماجراجویی:

پذیرفتن زندگی یک خلبان دارای گواهینامه به معنای شروع یک ماجراجویی بی نظیر است. آسمان به بوم کاوش، سکویی برای مشاهده مناظر خیره کننده، پیمایش در آب و هوای چالش برانگیز و تجربه هیجان برخاستن و فرود تبدیل می شود.

با داشتن گواهینامه خلبانی ایران از PATC، شما فقط پرواز را یاد نمی گیرید. شما در حال به دست آوردن ابزار برای نوشتن روایت هوانوردی خود هستید. هر پرواز به فصلی از داستان منحصر به فرد شما تبدیل می شود که در پس زمینه یک بوم نقاشی جهانی حک شده است.

سفر شما با PATC:

در PATC، تعهد ما به پرورش رویاهای هوانوردی فراتر از کلمات صرف است. برنامه های آموزشی جامع ما که مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی شده است، به عنوان سکوی پرتاب برای خلبانان فردا عمل می کند.

فلسفه آموزشی ما نه تنها شامل توسعه مهارت، بلکه پرورش ذهنیتی است که شامل نوآوری، ایمنی و احساس مسئولیت در قبال آسمان ها و ساکنان آن است. سفر شما در PATC مشارکتی است که فراتر از کلاس درس است و شما را به سمت تعالی هوانوردی راهنمایی می کند.

اوج گرفتن فراتر از مرزها:

در پایان، گواهینامه خلبانی ایران یک تکه کاغذ نیست. این دروازه ای به دنیای خارق العاده هوانوردی است. PATC به عنوان کمک خلبان شما در این سفر هیجان انگیز می ایستد و به شما این قدرت را می دهد که نه تنها در بالای ایران، بلکه در سراسر جهان را در آغوش بگیرید.

ما از شما دعوت می‌کنیم تا در جشن جذابیت آسمان‌های باز، جایی که فرهنگ‌ها در هم می‌آمیزند، مرزها محو می‌شوند و رویاها به ارتفاعات جدیدی می‌روند، به ما بپیوندید. به PATC خوش آمدید – جایی که رویاهای هوانوردی بال های خود را باز می کنند و پرواز می کنند!

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *