مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

نوآوری و هوانوردی: مشارکت منحصر به فرد – باز کردن افق های بی حد و حصر از طریق همکاری پیشرفته

با سلام، علاقه مندان محترم هوانوردی، پیشگامان باتجربه و دانش جویان کنجکاو! به پورتال مجازی مرکز آموزش هوانوردی پارسیس (PATC) خوش آمدید، قلمرویی که رویاها در آن پرواز می کنند و نوآوری ما را به سمت افق های ناشناخته سوق می دهد.

به ما در سفری از طریق همگرایی فریبنده نوآوری و هوانوردی بپیوندید، زیرا ما شراکتی را کشف می کنیم که نه تنها نحوه عبور ما از آسمان ها را بازتعریف کرده است، بلکه ساختار پیشرفت بشر را نیز تغییر داده است.

تکامل هوانوردی از یک رویا محصور در صفحات داستان به وضعیت فعلی آن به عنوان یک رشته حیاتی در هم تنیده با ملیله جهانی ارتباط چیزی جز هیبت نیست.

در مرکز این دگرگونی، یک رابطه همزیستی بین نوآوری و هوانوردی نهفته است – هم افزایی که به ما شگفتی های مافوق صوت، سوخت های هوانوردی پایدار که به راحتی روی سیاره ما قدم می گذارند، و سیستم های ناوبری که مرزهای دقت و کارایی را جابجا می کنند، به ما عطا کرده است.

تاریخ غنی هوانوردی با آهنگ هماهنگ نوآوری طنین انداز می شود. از پیروزی جسورانه پرواز افتتاحیه برادران رایت تا شگفتی های معاصر پیشرانه الکتریکی، آسمان بالا شاهد دگردیسی شگفت انگیزی بوده است که توسط روح بی امان نوآوری هدایت می شود.

در این تئاتر بزرگ از دستاوردهای بشری، هواپیماها اکنون دارای سیستم های اویونیک پیشرفته هستند که با پروتکل های ایمنی بافته شده با هوش مصنوعی و طراحی های سازگار با محیط زیست که آغازگر دوره جدیدی از سفرهای هوایی مسئولانه و پایدار است، با پیچیده ترین دستاوردهای فناوری رقابت می کند.

با عبور از آسمان های وسیع، نوآوری به عنوان ستاره شمالی که ما را در سرزمین های ناشناخته هدایت می کند، ظهور کرده است. چشم انداز عملیات پرواز با دقت سیستم های خودکار متحول شده است و کارایی و ایمنی را به ارتفاعات بی سابقه ای ارتقا می دهد.

از طریق لنز ناوبری مبتنی بر ماهواره، چالش های زمانی دلهره آور ناوبری مسیرهای پیچیده و شرایط نامساعد آب و هوایی به گذرگاه های بدون درز تبدیل شده است که با دقت بی سابقه ای مشخص شده اند.

به طور مشترک، نوآوری و هوانوردی محدودیت های درک شده را محو کرده اند، و مسیرهایی را به سمت امکاناتی که زمانی خارج از دسترس انسان تلقی می شدند، تراشیده اند.

با این حال، مشارکت بین نوآوری و هوانوردی بال های خود را فراتر از افق های پیشرفت فناوری گسترش می دهد. در عصر افزایش آگاهی زیست محیطی، این مشارکت باعث پیشرفت های آگاهانه زیست محیطی شده است.

سوخت‌های زیستی، هواپیماهای خورشیدی و سیستم‌های نیروی محرکه الکتریکی انقلابی اکنون ما را به سمت آسمان‌هایی هدایت می‌کنند که رنگ‌هایی از مسئولیت‌های زیست‌محیطی دارد.

در نظارت بر جو و میراث ما، این وظیفه جمعی ما است که از این راه حل های نوآورانه استقبال کنیم و اطمینان حاصل کنیم که نسل های آینده وارث دنیایی خواهند بود که در آن پرواز هم شگفت انگیز و هم یک تلاش مسئولانه است.

در سالن‌های مرکز آموزش هوانوردی پارسیس، ما صرفاً این مشارکت عمیق را مشاهده نمی‌کنیم، بلکه فعالانه مسیر آن را شکل می‌دهیم. ما با داشتن میراثی که چندین سال را در بر می گیرد، به پرورش هوانوردان فردا از طریق تعهدات تزلزل ناپذیر به تعالی و نوآوری افتخار می کنیم.

امکانات آموزشی مدرن ما، در هم آمیخته با تکنولوژی روز، خلبانان مشتاق، مهندسان و علاقه مندان به هوانوردی را قادر می سازد تا پویایی های همیشه در حال تحول این صنعت را با اطمینان و مهارت درک کنند.

همانطور که سفر مجازی خود را از طریق بهشت دیجیتال ما آغاز می کنید، آماده شوید تا اسیر ادغام نوآوری و حمل و نقل هوایی شوید. خود را در تاریخچه پیچیده پرواز غوطه ور کنید، شبکه پیچیده اویونیک پیشرفته را کاوش کنید و نگاه خود را به بوم سفرهای هوایی پایدار بیندازید که به آینده کشیده می شود.

مخزن منابع، مقالات و ماژول های تعاملی ما هم به عنوان منبع دانش و هم منبع الهام عمل می کند. بیایید با هم، این مشارکت قابل توجه را جشن بگیریم که نه تنها تحرک انسان را بازتعریف کرده است، بلکه نشان پاک نشدنی خود را در فلک بالا نیز حک کرده است.

نوآوری و هوانوردی – اینها فقط عبارات جالبی نیستند، بلکه بالهایی هستند که بشریت را فراتر از مرزهای تخیل برده اند. آنها با همکاری، دورانی از پیروزی انسان را مجسمه سازی کرده اند که همچنان در حال صعود است.

همانطور که در دامنه دیجیتال ما حرکت می کنید، همیشه به یاد داشته باشید که آسمان یک محدودیت نیست. این دعوتی است برای کشف دامنه های بی کران آینده.

به قلمرویی قدم بگذارید که در آن نوآوری و هوانوردی در هماهنگی با یکدیگر می‌رقصند، جایی که رویاها به ارتفاعات جدیدی می‌روند، و پتانسیل آینده تنها با بوم نوآوری قاب می‌شود. از اینکه در این سفر هیجان‌انگیز به سوی امکانات بی‌پایان به ما ملحق شدید متشکریم.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *