مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

مزایای شغل خلبانی برای زنان | مرکز آموزش هوانوردی پارسیس

مزایای شغل خلبانی برای زنان چیست؟

بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی برنامه‌هایی را برای جذب خلبانان زن در بخش پرواز خود اجرا کرده‌اند. امروزه تعداد زنان در مشاغل هوانوردی در حال افزایش است. مادری که دختران خردسال دارد، وقتی متوجه می‌شود که خلبانش یک زن است، از دیدن زنی که خلبان هواپیمای آن‌ها است، الهام می‌گیرد.

در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا اگر عاشق پرواز هستید، اما هرگز به آن فکر نکرده‌اید، باید شغلی را در هوانوردی در نظر بگیرید.

زندگی یک خلبان پر از امتیازات است:

سفر به دنیا برای امرار معاش فوق العاده به نظر می‌رسد، اینطور نیست؟ پس از تبدیل شدن به یک مربی معتبر پرواز، ممکن است بتوانید به سراسر جهان سفر کنید. یک آکادمی هوانوردی مکانی ایده آل برای شروع سفر خلبانی شما است.

محیط کاری استثنایی:

بر فراز هر چیزی که پرواز کنید، جهان را از منظری کاملاً متفاوت کشف خواهید کرد. بله، یک شغل در فضای ابری به شما امکان می‌دهد از هر جایی در یک محیط دائماً در حال تغییر کار کنید، بر خلاف مشاغلی که در یک ساختمان یا اداره انجام می‌شوند.

تأثیر مثبت بر دختران جوان:

همانطور که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم، دیدن  شما در یونیفرم خلبانی می‌تواند الهام بخش دختران و زنان جوان باشد. از آنجایی که خلبانان زن در چشم مسافران نادر هستند، بنابراین شما یک قهرمان و الگو برای آنها هستید؛

نتیجه:

ما طیف گسترده‌ای از دوره‌های آموزشی را ارائه می‌دهیم تا بتوانید یک خلبان زن شوید. با پیوستن به آموزشگاه هوانوردی ما امروز به خلبان زن بعدی تبدیل شوید. وبلاگ ما را در مورد چگونگی خلبان شدن بررسی کنید و با تماس با ما درباره شروع حرفه خلبانی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

منبع

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *