مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

صعود به ارتفاعات جدید با تجارب پیشرفته پرواز

درود بر علاقه مندان به هوانوردی، متخصصان صنعت، و خلبانان مشتاق! به مرز دیجیتالی هوانوردی خوش آمدید، جایی که نرم افزارهای پیشرفته در حال تغییر نحوه تجربه پرواز ما هستند.

در این دوره از پیشرفت سریع فناوری، مرکز آموزش هوانوردی پارسیس (PATC) مفتخر است که شما را به سفری مهیج در میان آسمان‌ها می‌برد و چگونگی تغییر شکل و بهبود چشم‌انداز هوانوردی توسط نرم‌افزار را بررسی می‌کند.

پیمایش در آسمان دیجیتال:

در قلب صنعت هوانوردی، فناوری فقط یک همراه نیست، بلکه یک تغییر دهنده بازی است. دنیایی را تصور کنید که در آن تمام جنبه های پرواز به طور یکپارچه از طریق سیستم های نرم افزاری پیچیده یکپارچه شده است.

این واقعیتی است که ما در آموزشگاه هوانوردی پارسیس  از آن استقبال می کنیم، زیرا از قدرت نوآوری دیجیتال برای ارتقاء تجربه حمل و نقل هوایی شما استفاده می کنیم.

انقلابی در دینامیک کابین خلبان:

دوران کنترل های کابین خلبان سنتی گذشته است. امروزه، خلبانان مجهز به سیستم های هوایی پیشرفته هستند که نه تنها ناوبری را ساده می کند، بلکه ایمنی و کارایی را نیز افزایش می دهد.

از کیسه های الکترونیکی پرواز (EFB) گرفته تا سیستم های خلبان خودکار پیشرفته، برنامه های آموزشی ما در آموزشگاه هوانوردی پارسیس  تضمین می کند که خلبانان در استفاده از پتانسیل کامل این شگفتی های دیجیتال ماهر هستند.

شبیه سازی های آموزشی همه جانبه:

در آموزشگاه هوانوردی پارسیس ، ما اهمیت تقویت مهارت‌ها را در محیطی بدون ریسک تشخیص می‌دهیم. وارد دنیای شبیه‌سازی‌های آموزشی فراگیر شوید، جایی که خلبانان مشتاق می‌توانند عملاً در سناریوهای مختلف، از شرایط آب و هوایی چالش برانگیز گرفته تا موقعیت‌های پیچیده ترافیک هوایی، حرکت کنند.

این رویکرد عملی، که توسط نرم‌افزارهای پیشرفته تسهیل می‌شود، دانش‌آموزان ما را قادر می‌سازد تا اعتماد و تخصص خود را توسعه دهند.

اتصال بالای ابرها:

انقلاب دیجیتال روی زمین متوقف نمی شود. تا آسمان بالا امتداد دارد. مسافران اکنون به لطف سیستم‌های سرگرمی در پرواز، اینترنت پرسرعت و ارتباطات بی‌درنگ از اتصال بی‌نظیر لذت می‌برند.

همانطور که حمل و نقل هوایی بیشتر به هم متصل می شود، آموزشگاه هوانوردی پارسیس  تضمین می کند که متخصصان ما در مدیریت این امکانات دیجیتالی برای تجربه مسافری روان تر و لذت بخش تر به خوبی متبحر هستند.

افزایش تعمیر و نگهداری با تجزیه و تحلیل پیشگو:

در پشت صحنه، تعمیر و نگهداری هوانوردی نیز دستخوش دگرگونی شده است. تجزیه و تحلیل پیش بینی شده توسط نرم افزار پیچیده امکان شناسایی پیشگیرانه مسائل احتمالی، به حداقل رساندن زمان توقف و اطمینان از وضعیت مطلوب هواپیما را فراهم می کند.

برنامه درسی آموزشگاه هوانوردی پارسیس  این پیشرفت ها را ادغام می کند و تکنسین های ما را آماده می کند تا ناوگان را با کارایی بالا نگه دارند.

آینده آموزش هوانوردی:

با استقبال از عصر دیجیتال، آموزشگاه هوانوردی پارسیس  همچنان در خط مقدم آموزش هوانوردی قرار دارد و آینده خلبانان و متخصصان را شکل می دهد. تعهد ما به تعالی در امکانات پیشرفته و برنامه‌های جامع ما که افراد را با مهارت‌های مورد نیاز برای حرکت در فضای دیجیتالی همیشه در حال تکامل تجهیز می‌کند، منعکس می‌شود.

در خاتمه، ازدواج هوانوردی و فناوری دیجیتال دنیایی از امکانات را باز می کند. در آموزشگاه هوانوردی پارسیس ، ما از شما دعوت می‌کنیم تا در این سفر هیجان‌انگیز به ما بپیوندید تا فرصت‌های بی‌پایانی را که نرم‌افزار به آسمان می‌آورد را بررسی کنیم.

فرقی نمی‌کند شما یک حرفه‌ای با تجربه باشید یا یک علاقه‌مند تازه‌کار، مرکز آموزشی ما به توانمندسازی افراد با دانش و مهارت‌ها برای پیشرفت در عصر دیجیتالی هوانوردی اختصاص دارد.

با مرکز آموزش هوانوردی پارسیس عصر جدیدی از پرواز را آغاز کنید – جایی که سنت با فناوری روبرو می شود و آسمان محدودیت نیست، بلکه فقط شروع است. با تشکر از شما که انتخاب کردید با ما به سمت آینده هوانوردی پرواز کنید!

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *