مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

شکوفایی خلبانی ترکیه: فرصت هایی برای دانشجویان هوانوردی

به مرکز آموزش هوانوردی پارسیس (PATC) خوش آمدید، موسسه ای که به عنوان یک چراغ راهنما برای علاقه مندان به هوانوردی ایستاده است. چه یک ایرانی بومی با شور و شوق پرواز یا یک رویاپرداز بین المللی که به دنبال تسخیر آسمان ها هستید، PATC سکوی پرتاب شما به دنیایی از امکانات بی پایان است.

در این مقاله جامع، ما کاوشی جامع از فرصت‌های بی‌شماری را که ترکیه برای هوانوردان دانشجو ایجاد می‌کند، آغاز می‌کنیم. ما با هم از مشارکت قابل توجه بین PATC و صنعت هوانوردی در حال شکوفایی ترکیه رونمایی می کنیم، اتحادیه ای که سرنوشت خلبانان مشتاق را شکل می دهد.

فرصت هایی برای دانشجویان هوانوردی

آمیزه ای هماهنگ از میراث و پیشرفت

ترکیه که در تقاطع اروپا و آسیا قرار دارد، ملتی است که با ترکیب هماهنگ میراث تاریخی و پیشرفت های مدرن مشخص می شود. فراتر از مناظر خیره کننده و شهرهای شلوغ، این کشور دارای ملیله ای غنی از میراث حمل و نقل هوایی است که قدمت آن به اعصار می رسد.

از بهره‌برداری‌های الهام‌بخش هزارفن احمد چله‌بی، که در قرن هفدهم جرات داشت به آسمان برود، تا نوآوری‌های امروزی در مهندسی هوافضا، روایت هوانوردی ترکیه روح اکتشاف و تعالی بی‌امان را تجسم می‌دهد.

هم افزایی آموزشی

PATC که به لحاظ جغرافیایی در ایران قرار دارد، مشارکتی متحول کننده با بخش هوانوردی ترکیه برقرار کرده است. از طریق همکاری های استراتژیک با مؤسسات معتبر هواپیمایی ترکیه، ما یک تجربه آموزشی ایجاد کرده ایم که به طور یکپارچه بهترین شیوه ها و پیشرفت های هر دو کشور را ادغام می کند.

این مشارکت منحصر به فرد تضمین می کند که برنامه درسی ما همیشه در خط مقدم آموزش هوانوردی و پاسخگوی چشم انداز جهانی هوانوردی به سرعت در حال تحول است.

راهنمای اودیسه هوانوردی شما

در PATC، شروع به سفر هوانوردی به معنای غوطه ور شدن در یک اودیسه آموزشی با طراحی دقیق است که فراتر از آموزش های معمول پرواز است. برنامه درسی ما طیف جامعی را در بر می گیرد و نه تنها پیچیدگی های فنی پرواز، بلکه ابعاد گسترده تر عملیات و مدیریت هوانوردی را نیز در بر می گیرد.

تحت راهنمایی متخصصان مربیان ماهر ما، که بسیاری از آنها تجربه هوانوردی در دنیای واقعی را به کلاس درس می آورند، دانش آموزان از راهنمایی شخصی بهره مند می شوند که مهارت های آنها را تقویت می کند و درک عمیقی از پویایی هوانوردی را پرورش می دهد.

پیمایش در آسمان پهناور ترکیه

چشم انداز هوانوردی ترکیه یک اکوسیستم پر جنب و جوش است که مملو از فرصت ها و پتانسیل ها است. این کشور با شبکه گسترده ای از فرودگاه ها، خطوط هوایی و شرکت های مرتبط با هوانوردی، محیطی ایده آل برای شکوفایی هوانوردان مشتاق ارائه می دهد.

چه آرزوهای شما شامل خلبانی هواپیماهای تجاری، مشارکت در این زمینه به عنوان یک مهندس هوانوردی، یا انتقال خرد خود به عنوان یک مربی پرواز باشد، بخش هوانوردی ترکیه دنیایی از راه‌ها را برای کشف و موفقیت در اختیار شما قرار می‌دهد.

فراتر از کابین خلبان: اقامتی فرهنگی

با این حال، ترکیه چیزی بیش از یک مقصد هوایی است. این یک سفر همه جانبه به ملیله ای از میراث فرهنگی غنی است. فراتر از قلمرو آموزش پرواز، دانش‌آموزان این امتیاز را دارند که تاریخ تاریخی ترکیه، سنت‌های متنوع و جوامع خوش‌آمد را کاوش کنند.

سرگردانی در خیابان‌های باستانی کاپادوکیه، لذت بردن از شکوه تراس‌های تراورتن پاموکاله، یا چشیدن طعم‌های لذیذ غذاهای ترکی – هر تجربه به رشد شخصی و حرفه‌ای کل نگر کمک می‌کند و سفر شما را به روش‌هایی فراتر از تصور غنی می‌کند.

شروع به ادیسه هوایی شما

در اصل، مرکز آموزش هوانوردی پارسیس فقط یک موسسه نیست. این دروازه ای متحول کننده به سوی آینده ای با افق های بی پایان است. به عنوان یک دانشجوی هوانورد در PATC، شما فقط تحصیلات را به دست نمی آورید، بلکه به دنیایی از فرصت ها و تجربیات ناشناخته دسترسی پیدا می کنید.

آسمان ترکیه نوید رفاه را برای خلبانان مشتاق می دهد و PATC قطب نمای شماست که شما را راهنمایی می کند تا آنها را تصرف کنید.

آیا برای شروع یک سفر فوق‌العاده آماده هستید که آموزش هوایی استثنایی را با غوطه‌وری فرهنگی ترکیب می‌کند؟ آسمان به صدا در می آید و مرکز آموزش هوانوردی پارسیس راهنمای تزلزل ناپذیر شماست تا به سوی آینده ای که با موفقیت نقاشی شده است حرکت کنید.

پتانسیل بی حد و حصری را که در پیش رو دارید در آغوش بگیرید – امروز در PATC ثبت نام کنید و به شکوفایی خلبان ترکیه توجه کنید! سفر شما از اینجا شروع می شود.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *