مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

رنگ‌های پرواز: خلاقیت را در حرفه خلبانی خود آزاد کنید

به مرکز آموزش هوانوردی پارسیس (PATC) خوش آمدید – مکانی که در آن چیزهای معمولی خارق العاده می شوند و آسمان ها بوم نقاشی شما برای خلاقیت هستند. وارد دنیایی شوید که در آن پرواز فقط رسیدن به مقصد نیست.

خلاقیت در خلبانی

این در مورد آغاز سفری از نوآوری، تخیل و بیان هنری است. ماموریت ما در PATC تجهیز خلبانان مشتاق به ابزار، دانش و الهام برای ارتقای شغل خلبانی خود به ارتفاعات بی سابقه است و هر پرواز را به شاهکاری از مهارت و خلاقیت تبدیل می کند.

پذیرش هنر پرواز:

خلبانی بیش از یک مهارت فنی است. این یک شکل هنری است که به شما امکان می دهد در میان ابرها برقصید و آسمان را با آرزوهای خود نقاشی کنید.

همانطور که سفر خلبانی خود را در PATC آغاز می کنید، بر جنبه های فنی ضروری هوانوردی، از ناوبری گرفته تا پروتکل های ایمنی تسلط خواهید داشت. اما ما فراتر می رویم و شما را تشویق می کنیم که پروازهای خود را با لمس منحصر به فرد خود القا کنید، همانطور که یک هنرمند از ضربات مختلف برای خلق یک شاهکار استفاده می کند.

پرورش تفکر نوآورانه:

نوآوری باد زیر بال های پیشرفت در هوانوردی است. در PATC، ما ظرفیت شما را برای تفکر فراتر از افق پرورش می دهیم. تصور کنید مسیرهای پروازی کارآمدی را طراحی کنید که در مصرف سوخت صرفه جویی می کند و در عین حال از شیوه های دوستدار محیط زیست استفاده می کند.

شبیه سازهای پیشرفته و مربیان با تجربه ما بستر مناسبی را برای کشف احتمالات جدید فراهم می کنند و تضمین می کنند که هر پرواز به فرصتی برای آزمایش خلاق تبدیل می شود.

ایمنی به عنوان یک بوم نقاشی:

خلاقیت در محدوده ایمنی شکوفا می شود، و در PATC، ما بر هر دو تأکید می کنیم. آموزش ما نه تنها بر دقت فنی تمرکز دارد، بلکه بر ایجاد محیطی تمرکز دارد که در آن بتوانید استعداد شخصی خود را با رعایت استانداردهای صنعت اضافه کنید.

اجرای یک فرود بدون درز را تجسم کنید، ظرافت فنی را با ظرافت هنری ترکیب کنید و تأثیری ماندگار بر همه کسانی که شاهد پرواز شما هستند، بجای بگذارید.

رقص پرواز:

هر حرکت هواپیما می تواند به بیانی هنرمندانه از خلاقیت شما تبدیل شود. تصور کنید که چرخش ها و رول ها را با دقت یک رقصنده اجرا می کنید و یک سمفونی از حرکت را در آسمان می سازید.

از برخاستن تا فرود، هر اقدام به فرصتی برای به نمایش گذاشتن مهارت‌ها و تخیل شما تبدیل می‌شود و پروازهای معمولی را به نمایش‌های جذاب تبدیل می‌کند.

الهام گرفتن از افسانه ها:

در طول تاریخ، هوانوردی توسط پیشگامانی شکل گرفته است که تسلط فنی را با دید خلاقانه آمیخته اند. به آملیا ارهارت فکر کنید، که پروازهای جسورانه‌اش الهام بخش نسل‌ها بود، یا چارلز لیندبرگ، که عبور از اقیانوس اطلس، مرزهای آنچه را که ممکن بود، جابجا کرد.

در PATC، ما معتقدیم که هر خلبانی این پتانسیل را دارد که اثری مشابه در جهان به جا بگذارد و صنعت را با نوآوری و تخیل القا کند.

سفر احتمالات شما:

همانطور که سفر شغلی خلبانی خود را با ما آغاز می کنید، به یاد داشته باشید که آسمان یک محدودیت نیست، بلکه یک بوم نقاشی گسترده است که در انتظار ضربه های قلم شما است.

کابین خلبان صحنه شما، هواپیما ابزار شما و آسمان گالری شما می شود. چه بر فراز مناظر آرام پرواز کنید و چه در آب و هوای چالش برانگیز پیمایش کنید، خلاقیت شما شما را راهنمایی می کند و هر پرواز را به یک شاهکار تبدیل می کند.

برافراشتن آسمانها:

آینده ای را تصور کنید که در آن پروازهای شما نه تنها از نظر فنی بی عیب و نقص هستند، بلکه از نظر هنری نیز مسحور کننده هستند. نمایش‌های هوایی نفس‌گیر هماهنگ‌کننده را تصور کنید که ردی از شگفتی را در سراسر آسمان به جا می‌گذارند.

با آموزش جامع و جامعه حمایتی در PATC، شما ابزارهایی برای تبدیل این دیدگاه ها به واقعیت خواهید داشت. مرزها را فشار دهید، امکانات را دوباره تعریف کنید و به تکامل هوانوردی به عنوان یک نیروی خلاق کمک کنید.

رنگ‌های پرواز خود را آشکار کنید:

مرکز آموزش هوانوردی پارسیس از شما دعوت می کند تا به جامعه خلبانان مشتاقی بپیوندید که هم علاقه شما به علم و هم هنر هوانوردی است. با هم، پالت بی پایانی از امکاناتی که پرواز ارائه می دهد را کشف خواهیم کرد.

با راهنمایی متخصص، منابع پیشرفته و تعهد به پرورش روحیه خلاق شما، PATC سکوی پرتاب شما برای حرفه خلبانی است که فراتر از قراردادها است.

نقاشی آینده:

سفر شما با ما بیش از یک برنامه آموزشی است. این یک تجربه متحول کننده است که شما را آماده می کند تا اثر خود را در دنیای هوانوردی به جا بگذارید. همانطور که در مسیر خود در آسمان خلبانی می کنید، به یاد داشته باشید که شما فقط بر پرواز مسلط نیستید.

شما در حال خلق میراثی از نوآوری و خلاقیت هستید. با هر پرواز، شما به یک تابلوی پیشرفت کمک می کنید، و الهام بخش نسل های آینده برای رسیدن به ستاره ها هستید.

در رهاسازی خلاقیت به ما بپیوندید:

آیا آماده سفری هستید که در آن آسمان بوم نقاشی شما و هواپیما قلم مو شما باشد؟

مرکز آموزش هوانوردی پارسیس از شما دعوت می‌کند تا به انجمن هوانوردان پرشور ما بپیوندید و خلاقیت خود را در دنیای پرواز آشکار کنید. با هم، رنگ‌های پرواز را جشن خواهیم گرفت و آینده‌ای پر جنب و جوش و الهام‌بخش برای هوانوردی ترسیم خواهیم کرد. خوش آمدید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *