مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

حقوق خلبانان خطوط هوایی امارات در میان چالش‌های صنعت، بالاترین میزان در جهان است!

خلبانان خطوط هوایی امارات برخی از بالاترین دستمزدها را در سطح جهان دریافت می کنند و این امر دیگر شرکت های هواپیمایی منطقه ای و بین المللی را از تلاش برای فریب دادن آنها منصرف کرده است.

در نتیجه، خطوط هوایی محلی به افزایش قابل توجه حقوق متوسل نشده اند، حتی با وجود اینکه صنعت با کمبود کارکنان در دوران پس از همه گیری دست و پنجه نرم می کند.

ماکسیمیلیان بورگر، مدیر عامل AFM.aero و Aviationfly.com، دو پلتفرم آموزش خلبانی، خاطرنشان کرد که خطوط هوایی امارات متحده عربی در حال حاضر بسته‌های حقوقی و زندگی سخاوتمندانه را به ویژه برای کسانی که تجربه در هواپیماهای پهن پیکر و شبکه‌های مسیر بین‌المللی دارند، ارائه می‌دهند.

او پیش بینی می کند که خطوط هوایی به طور فزاینده ای بر احیای یا توسعه برنامه های آموزش خلبانی خود برای پرورش نسل بعدی خلبانان و ایجاد یک عرضه خلبان پایدار تمرکز کنند.

با وجود این بسته های جذاب، انتظار می رود خاورمیانه تا پایان سال 2022 با کمبود آزمایشی مواجه شود. این به دلیل افزایش سفرهای هوایی همراه با کاهش تعداد خلبانان ناشی از اخراج های قبلی و کاهش هجوم خلبانان تازه گواهینامه و بازنشستگی است.

الیور وایمن تخمین می زند که کمبود خلبان منطقه ای می تواند تا سال 2023 به 3000 خلبان و تا سال 2032 به 18000 خلبان برسد اگر اقدامات قاطعی انجام نشود.

به عنوان مثال، یک کاپیتان هواپیمایی امارات که خلبان هواپیماهای ایرباس A380 و B777 است، می‌تواند حقوق پایه 42695 درهم، علاوه بر کمک هزینه مسکن 16075 درهم و میانگین دستمزد پرواز دریافت کند که در نتیجه کل درآمد ماهانه بیش از 58000 درهم است.

در همین حال، یک افسر اول در همان خط هوایی حقوق اولیه 30125 درهم و کمک هزینه مسکن 14325 درهم دریافت می کند که در مجموع بیش از 44000 درهم در ماه است.

در مقایسه، خلبانان قطر ایرویز معمولاً حدود 25000 درهم در ماه درآمد دارند که برخی از آنها به 40000 درهم می رسد و خلبانان مستقر در عربستان سعودی تقریباً 27000 درهم در ماه درآمد دارند.

حقوق خلبانان هندی، در مقابل، با میانگین حدود 18000 درهم در ماه پایین تر است، اما خلبانان با تجربه می توانند تا 38000 درهم در ماه درآمد داشته باشند.

از نظر حقوق، ایالات متحده با میانگین حقوق خلبانان 44000 درهم در ماه، از 38000 تا 50000 درهم به امارات نزدیک تر است. ایالات متحده که بزرگترین بازار هوانوردی جهان است، در حال حاضر با یکی از بدترین کمبود کارکنان خود مواجه است، که باعث می شود خطوط هوایی دستمزد و حمایت مالی بالاتری را برای خلبانان کارآموز ارائه دهند.

به عنوان مثال، شرکت هواپیمایی منطقه ای امریکن ایرلاینز، انوی ایر، اخیراً برای پوشش پروازها و جلوگیری از اختلال در فصل اوج سفر تابستانی، دستمزد سه برابری را به خلبانان پیشنهاد کرده است.

در حالی که برخی از بازارها با تثبیت تقاضای سفرهای تابستانی به تدریج از اختلالات بهبود می یابند، نگرانی های فزاینده ای در مورد سه ماهه آخر سال، به ویژه در مورد شرایط اقتصادی و تقاضای سفر شرکت ها وجود دارد.

خطوط هوایی در حالی که در فصل زمستان پیش رو حرکت می کنند، اعتماد به نفس خود را در عملکرد آینده با مقداری احتیاط متعادل می کنند.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *