مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

آیا خلبان‌ها می‌توانند تاتو داشته باشند؟ | آموزشگاه هوانوردی پارسیس

آیا خلبان‌ها می‌توانند تاتو داشته باشند؟

تاتو به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شود و تقریباً یک چهارم بزرگسالان آمریکایی حداقل یک تاتو دارند. در حالی که قبلاً تاتو تابو بود، اکنون در اکثر مکان‌های کاری به طور گسترده پذیرفته شده است؛ اما آیا خلبان‌ها می‌توانند تاتو کنند؟ پاسخ مثبت است – اما چند شرط وجود دارد.

آیا داشتن تاتو به عنوان خلبان مجاز است؟

به طور کلی، خطوط هوایی به خلبانان یا خدمه اجازه نمی‌دهند در حالی که یونیفرم خود را پوشیده‌اند، تاتو‌های قابل مشاهده داشته باشند. تاتو خلبان یک موضوع قطبی است. برخی از مردم معتقدند که باید به طور گسترده‌تری به آنها اجازه ورود به هوانوردی داده شود، در حالی که برخی دیگر فکر می‌کنند که باید به طور کلی ممنوع شوند.

واقعیت این است که تاتو روز به روز محبوب‌تر می‌شود و بسیاری از شرکت‌ها – از جمله برخی از خطوط هوایی – شروع به پذیرش تاتوهای قابل مشاهده کرده‌اند. با این حال، هنوز برخی محدودیت‌ها وجود دارد. بیایید نگاهی دقیق‌تر به قوانین مربوط به تاتو خلبان بیندازیم.

خط مشی متداول تاتو خطوط هوایی

اکثر خطوط هوایی در مورد تاتو سیاست مشابهی دارند. آن‌ها اجازه تاتو خلبان را می‌دهند تا زمانی که در حین انجام وظیفه قابل مشاهده نباشند و حاوی محتوای توهین آمیز نباشند. این بدان معنی است که هر تاتو روی دست، گردن یا صورت باید در حین انجام وظیفه پوشانده شود.

اگر می‌خواهید برای یک شرکت هواپیمایی پرواز کنید و می‌خواهید تاتو کنید، بهتر است قبل از انجام، خط‌ مشی خاص آن‌ها را بررسی کنید. هر گونه تاتو یا اصلاحی که می‌تواند توهین آمیز یا ترویج کننده تبعیض جنسی، نژادی، قومی یا مذهبی تلقی شود، قابل تحمل نیست.

چرا خطوط هوایی اجازه تاتو به خلبان را نمی‌دهند؟

چند دلیل وجود دارد که خطوط هوایی اجازه تاتو قابل مشاهده را نمی‌دهند. اولین مورد ظاهر حرفه‌ای بودن است. خطوط هوایی از مسافران می‌خواهند که در داخل هواپیما احساس امنیت کنند. بخش بزرگی از نحوه تفسیر مسافران از پرواز به ظاهر و رفتار خدمه بازمی گردد. بسیاری از خطوط هوایی، تاتوهای قابل مشاهده را غیرحرفه‌ای می‌دانند.

خطوط هوایی همچنین نمی‌خواهند هیچ تصویر توهین آمیز یا توهین آمیزی در کابین داشته باشند. در نهایت، آن‌ها نمی‌خواهند کارکنانشان خود را از بقیه خدمه جدا کنند. اتحاد بین خدمه پرواز بخش جدایی ناپذیر ارائه یک تصویر حرفه‌ای و شایسته است.

در مورد تاتوهای کوچک چطور؟

حتی اگر تاتو شما کوچک باشد و تا حدی با یونیفرم پوشیده شده باشد، ممکن است بر شانس استخدام شما تأثیر بگذارد. علاوه بر این، بسیاری از خطوط هوایی سیاست‌های سختگیرانه ای در برابر هرگونه تاتو قابل مشاهده، صرف نظر از اندازه، دارند. در برخی موارد، ممکن است بتوانید با پوشیدن یک پیراهن یا ژاکت آستین بلند که تاتو را به طور کامل می‌پوشاند، از این سیاست دور شوید؛ اما اگر می‌خواهید ایمن باشید، بهتر است از تاتوهای کوچک به طور کلی اجتناب کنید.

منبع

 

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *