مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

هواپیماهای تجاری یا خطوط هوایی تجاری؟ پاسخ؛ ارزش زمان شماست.

زمانی که برای شرکت در کنفرانس یا ملاقات با مشتری، مسافت برای رانندگی بسیار دور است، وقت آن است که تصمیم بگیرید که آیا با خطوط هوایی یا هواپیماهای تجاری سفر کنید. شرکت‌هایی که هر دو گزینه را در نظر می‌گیرند از همه طرف به سؤال نگاه می‌کنند و سپس بر اساس پاسخی که باعث صرفه جویی در زمان، هزینه یا هر دو می‌شود، انتخاب می‌کنند.

چه چیزی را باید در نظر بگیرید؟

مدل‌های مقایسه صنعت نشان می‌دهند که عوامل متعددی بر هزینه کلی سفر تأثیر می‌گذارند، از جمله تعداد افرادی که در حال سفر هستند، میانگین دستمزد مسافران، قیمت بلیط هواپیما، هزینه‌های هتل، نرخ ماشین کرایه‌ای و بازپرداخت وعده‌های غذایی. همچنین، زمانی که شما نیاز به سفر دارید نیز تفاوتی ایجاد می‌کند. اخطار دو هفته‌ای به خطوط هوایی باعث کاهش نرخ بلیط هواپیما می‌شود، اما برنامه ریزی سفر در پایان هفته ممکن است به ازای هر نفر 1000 دلار یا بیشتر هزینه بلیط هواپیما داشته باشد. هواپیماهای تجاری راحتی و انعطاف پذیری را ارائه می‌دهند – زمانی که فرصت‌ها پیش می‌آیند پرواز می‌کنید.

هزینه‌های سنگین

  1. بلیط هواپیما
  2. هتل
  3. خودرو اجاره‌ای
  4. وعده‌های غذایی

هزینه‌های غیرمستقیم

  1. انتظارهای طولانی در فرودگاه
  2. زمان سفر برای رسیدن به مقصد نهایی
  3. بهره وری از دست رفته پردرآمدها
  4. روزهای اضافه در جاده به دلیل مسافت

مدل‌ها نشان می‌دهند که هزینه‌های غیرمستقیم سفر با خطوط هوایی نیز می‌تواند به سرعت افزایش یابد. در بیشتر موارد، آن دسته از کارمندانی که سفر می‌کنند، این کار را انجام می‌دهند زیرا عملکرد بالایی دارند. وقتی در نظر بگیرید که کسب‌وکار به ازای هر ساعت کار به مسافران دستمزد می‌دهد، برای مسافرانی که با عملکرد بالا در فرودگاه‌ها می‌نشینند، تاخیرها را کاهش می‌دهند و زمان بیشتری را در جاده می‌گذرانند، برای شرکت هزینه دارد. تمام زمانی را که می‌توان صرف افزودن ارزش به شرکت کرد. این به معنای دلار اضافی برای اقامت، وسایل نقلیه اجاره‌ای و وعده‌های غذایی نیست که سه روز طول می‌کشد در حالی که در واقع می‌توانند یک روز را شامل شوند.

مثال زیر را در رابطه با یک کسب و کار واقع در مرکز شهر اشویل در کارولینای شمالی در نظر بگیرید. شرکت در نظر دارد گروهی از مدیران را به توسان، آریز بفرستد تا در ساعت 10 صبح (به وقت توسان) در روز جمعه یک خرید عمده را انجام دهند. این نوع جلسه‌ای است که مدیران باید برای آن تیزبین باشند و شما در حال بررسی گزینه‌های سفر هستید.

بیایید با چیز بدیهی شروع کنیم: رسیدن به فرودگاه. نزدیک‌ترین فرودگاه به اشویل، فرودگاه منطقه‌ای اشویل در فلچر، کارولینای شمالی است؛ که تقریباً 15 مایل دورتر از مرکز شهر و با 20-30 دقیقه رانندگی بسته به ترافیک است.

اگر با خطوط هوایی می‌روید، چیزی مستقیم از فرودگاه منطقه‌ای اشویل به توسان، آریز وجود ندارد، بنابراین باید وصل شوید. با نگاهی به Google Flights، انتخاب ورودی که کمترین زمان را می‌گیرد، در مجموع 5 ساعت و 30 دقیقه است. با توجه به ساعت 10:00 صبح در توسان، آریز، مدیران احتمالاً باید شب قبل به توسان بروند تا برای جلسه سرحال و آماده باشند. یک شب استراحت و روز بعد یک روز کامل سفر، با در نظر گرفتن تغییر ساعت، مدیران اجرایی درست قبل از وقت شام به فرودگاه منزلشان می‌رسند. همان رفت و آمد 20 تا 30 دقیقه‌ای به این معنی است که مدیران نیمی از تعطیلات آخر هفته خود را از دست داده‌اند و احتمالاً مدتی از روز پنجشنبه نیز کار می‌کنند.

اگر قبلاً به صورت تجاری سفر کرده‌اید، احتمالاً می‌دانید که این زمان‌های اتصال کمی تنگ است، به خصوص برای فرودگاه‌هایی به بزرگی آتلانتا و سالت لیک سیتی. اگر وضعیت تأسف باری پیش آمد که مدیران یک اتصال را از دست دادند، باید نه تنها زمان اضافه شده، بلکه احتمال از دست دادن چنین جلسه مهمی را در نظر بگیرید.

اما اگر آن اتصالات و هتل‌ها لازم نبود چه می‌شد؟ اگر آن شرکت ابزاری برای پرواز مستقیم از فرودگاه منطقه‌ای اشویل به فرودگاه بین‌المللی توسان و بازگشت در همان روز داشته باشد، چه می‌شد؟ علاوه بر این، آن مدیران برای شام دیروقت همان روز صبح که آنجا را ترک می‌کردند، در خانه بودند. با جت CITATION LATITUDE این امکان وجود دارد.

برای انجام سفر، تفاوت هوای تجاری (با رنگ قرمز نشان داده شده است) و هوای خصوصی (با رنگ آبی نشان داده شده است) را در نظر بگیرید.

2 18 - هواپیماهای تجاری یا خطوط هوایی تجاری؟ پاسخ؛ ارزش زمان شماست.

هنگام سفر با خطوط هوایی، اغلب یک روز کامل سفر طول می‌کشد تا به مقصد برسید. هواپیماهای تجاری کارایی بسیار بیشتری را ارائه می‌دهند زیرا طبق انجمن ملی هوانوردی تجاری در سال 2021، شما می‌توانید 10 برابر تعداد فرودگاه‌های دارای هوانوردی خصوصی نسبت به خطوط هوایی تجاری برسید. این امر مسافران را در زمان بسیار کمتری به همکاران، مشتریان و امکانات خود نزدیک می‌کند.

ما می‌توانیم به جایی برویم که کار در آن قرار دارد، برخلاف تلاش برای ساختن کار در جایی که هستیم.

جان دیمارکو، رئیس و مدیر عامل گروه دیمارکو

3 18 - هواپیماهای تجاری یا خطوط هوایی تجاری؟ پاسخ؛ ارزش زمان شماست.

به عنوان مثال، رهبران گروه دیمارکو که در بخش شمال شرقی ایالات متحده فعالیت می‌کنند، یک جت Citation Latitude را اداره می‌کنند و می گویند که به دلیل دسترسی به آن، آن‌ها را نسبت به رقابت پیشی می‌دهد.

“ما، در بسیاری از موارد با مشتریان، می گوییم، ” آیا شما فردا بعدازظهر خواهید بود؟ من در منطقه خواهم بود.” اکنون، حتی اگر قرار نباشد در منطقه باشم، می‌توانم باشم؛ بنابراین، اگر آنها بگویند بله؛ من آنجا هستم.”

البته مدل‌های مالی فقط می‌توانند تا این حد را محاسبه کنند. وقتی زمان سفر اضافه شده تعداد فرصت‌هایی را که اعضای تیم می‌توانند دنبال کنند محدود می‌کند، نمی‌توانند هزینه‌های معاملات تجاری از دست رفته را پیش بینی کنند. همین مدل‌ها نمی‌توانند صرفه‌جویی در هزینه را محاسبه کنند که شرکت‌ها بتوانند با کاهش زمان دوری از خانواده و سایر اهداف شخصی، درآمدهای برتر را حفظ کنند. همچنین تعیین میزان سهولت انجام تجارت محرمانه در مسیر خصوصی غیرممکن است؛ اما همانطور که صاحبان مشاغل بزرگ می‌دانند، هزینه به مراتب بیشتر از دلار است و برای موفقیت، باید ارزش زمان را ارزیابی کنید.

اکثر مدیران بر این باورند که سفر دو روز کمتر در یک برنامه از قبل فشرده یک مزیت ارزشمند برای هر کارمندی است. بیشتر شرکت‌هایی که از هواپیماهای تجاری استفاده می‌کنند، به‌جای پیش‌فرض یک گزینه سفر خاص، سیاست‌های مسافرتی مسئولانه را اتخاذ می‌کنند. آن‌ها هر سفر را بر اساس شایستگی‌های خود تجزیه و تحلیل می‌کنند و گزینه‌ای را انتخاب می‌کنند که برای سود و بهره وری بسیار منطقی است.

منبع

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *