مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

مسیر خلاقانه برای خلبان شدن

به مرکز آموزش هوانوردی پارسیس (PATC) خوش آمدید، جایی که رویاها پرواز می کنند و هنر با آسمان ملاقات می کند! آیا شما مجذوب زیبایی بی حد و حصر هوانوردی و هنر خلبانی هستید؟ با کشف مسیر خلاقانه برای خلبان شدن، جایی که هنر و هوانوردی به طور یکپارچه با هم ترکیب می شوند، سفری هیجان انگیز را آغاز کنید.

هوانوردی چیزی بیش از علم و مکانیک است. این یک شکل هنری است که به افراد اجازه می دهد رویاهای خود را بر روی بوم آسمان نقاشی کنند. در PATC، ما بر این باوریم که هر خلبان مشتاق دارای استعداد هنری منحصربه‌فردی است که در صورت پرورش و هدایت می‌تواند منجر به خلق شاهکارهای واقعی در قالب پروازهای بی‌عیب و نقص شود. به ما بپیوندید تا به عناصری بپردازیم که هوانوردی را به ترکیبی خارق‌العاده از خلاقیت و ظرافت فنی تبدیل می‌کند.

بوم آسمان

آسمان را به عنوان یک بوم نقاشی وسیع و همیشه در حال تغییر تصور کنید که منتظر ضربات یک خلبان ماهر است. درست همانطور که یک هنرمند شاهکار خود را تصور می کند، یک خلبان پرواز عالی را تجسم می کند و باله کنترل ها و ابزارها را تنظیم می کند تا آن را زنده کند. در PATC، ما دانش‌آموزان خود را تشویق می‌کنیم که غرایز هنری خود را بپذیرند، دقت و تخیل را با هم ترکیب کنند تا پروازهایی را انجام دهند که هم ایمن و هم نفس‌گیر هستند.

در این هنر هوانوردی، خلبانان هنگام حرکت در آسمان، یک سمفونی از حرکت ایجاد می کنند. فعل و انفعال کنترل های هواپیما تبدیل به برس آنها می شود و ارتفاعات و سرعت های مختلف به پالت آنها تبدیل می شود. هر برخاست و فرود نشان دهنده یک ضربه بر روی این بوم باشکوه است و مسیرهایی که آنها انتخاب می کنند الگوهای پیچیده زیبایی و کارایی را تشکیل می دهند.

پالت مهارت ها

همانطور که هر هنرمندی برای خلق یک نقاشی زیبا به پالت رنگی نیاز دارد، یک خلبان نیز برای تسلط بر هنر پرواز به مجموعه ای متنوع از مهارت ها نیاز دارد. اساس این پالت در درک اصول آیرودینامیک، الگوهای آب و هوا و مکانیک پرواز نهفته است. در PATC، ما به دانش‌آموزان خود آموزش جامعی ارائه می‌دهیم که آنها را با تخصص فنی لازم برای مانور در آسمان‌ها مجهز می‌کند.

اما هنر هوانوردی فراتر از مهارت های فنی است. این شامل ارتباط موثر و تصمیم گیری، به ویژه در موقعیت های چالش برانگیز است. مربیان ما در PATC نه تنها بر تقویت این مهارت‌ها تمرکز می‌کنند، بلکه دانش‌آموزان ما را تشویق می‌کنند تا خلاقیت خود را در آغوش بگیرند و به آن‌ها اجازه می‌دهند انتقادی فکر کنند و به سرعت خود را با سناریوهای مختلف تطبیق دهند، درست مانند یک نقاش که قلم موی خود را بر اساس بوم در حال تکامل تنظیم می‌کند.

سمفونی کار تیمی

در هوانوردی، هنر تنها بر دوش خلبان نیست. سمفونی کار گروهی نقشی اساسی در تضمین پروازهای روان و ماموریت های موفق دارد. خلبان‌ها با کنترل‌کننده‌های ترافیک هوایی، خدمه زمینی و سایر هوانوردان برای ایجاد یک باله هوایی هماهنگ همکاری می‌کنند.

در PATC، ما بر اهمیت کار گروهی تأکید می‌کنیم و روحیه همکاری را تقویت می‌کنیم که دانش‌آموزان ما را به استادان واقعی آسمان تبدیل می‌کند. به عنوان رهبران این سمفونی، خلبانان ما یاد می گیرند که به طور یکپارچه نه تنها با خدمه خود بلکه با سایر متخصصان صنعت هوانوردی ارتباط برقرار کنند. نتیجه یک عملکرد منسجم و کارآمد است که در آن تخصص هر فرد به خلق یک شاهکار بی عیب و نقص در هوا کمک می کند.

ارتقای ایمنی

همانطور که یک نقاش هنگام کار با مواد خطرناک ایمنی را در اولویت قرار می دهد، یک خلبان نیز ایمنی را بالاتر از هر چیز دیگری قرار می دهد. ایمنی سنگ بنای هنر هوانوردی را تشکیل می دهد. مربیان ما در PATC تعهدی تزلزل ناپذیر نسبت به ایمنی را در دانش آموزان القا می کنند و به آنها یاد می دهند که خطرات و چالش های بالقوه را طی کنند و در عین حال یکپارچگی فعالیت های هنری خود را حفظ کنند.

خلبانان ما از طریق آموزش دقیق و پیروی از پروتکل های ایمنی دقیق، در رسیدگی به شرایط اضطراری و اطمینان از رفاه مسافران و خدمه خود ماهر می شوند. این رویکرد آگاهانه ایمنی نه تنها هنر آنها را افزایش می دهد، بلکه اعتماد و اطمینان به توانایی های آنها را در بین مسافران و جامعه هوانوردی القا می کند.

بوم فرصت ها

وقتی هنر هوانوردی خود را تقویت کردید، دنیایی از فرصت ها در انتظار شماست. هوانوردی یک قلمرو همه کاره است که مشاغلی را در پروازهای تجاری، عکاسی هوایی، خلبانی بوش و موارد دیگر ارائه می دهد. با بال های خلاقیت و تخصص فنی، فارغ التحصیلان ما به سوی آینده ای پر از امکانات بی پایان حرکت می کنند.

به عنوان هنرمندان هوانوردی، آنها می توانند افق های جدیدی را هم به صورت مجازی و هم به معنای واقعی کلمه کشف کنند. برخی ممکن است تصمیم بگیرند که مسافران را به آن سوی مرزها منتقل کنند و نگاهی اجمالی به جهان از بالا به آنها ارائه دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است سفرهای جسورانه ای را به مناطق دورافتاده آغاز کنند و مناظر خیره کننده زمین را با لنزهای خود ثبت کنند. هر راهی را که انتخاب کنند، بوم فرصت ها به آنها اشاره می کند که نشان خود را در آسمان بکشند.

نتیجه گیری

در مرکز آموزش هوانوردی پارسیس، ما بر این باوریم که هوانوردی یک بوم نفیس است که در آن هنر و اشتیاق برای ایجاد پروازهای نفس گیر در هم می آمیزند. ما از شما دعوت می کنیم که خلاقیت خود را آزاد کنید، روحیه کار گروهی را در آغوش بگیرید و مهارت های خود را در این سفر هیجان انگیز خلبان شدن افزایش دهید.

اجازه دهید رویاهای شما پرواز کنند و آسمان ها را با هنر هوایی منحصر به فرد خود نقاشی کنید.

آیا آماده کاوش در قلمرو بی حد و حصر هنر هوانوردی هستید؟ به ما در PATC بپیوندید و اجازه دهید رویاهای خود را به ارتفاعات جدید افزایش دهید. ما با هم یک سمفونی هوایی می‌نویسیم که برای نسل‌های آینده در آسمان منعکس می‌شود. امروز ثبت نام کنید و اجازه دهید هنر شروع شود!

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *