مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

برترین خطوط هوایی در سراسر جهان | آموزشگاه هوانوردی پارسیس

فهرستی از برترین خطوط هوایی در سراسر جهان از جمله خطوط هوایی اتیوپی

خطوط هوایی بین المللی که به دنبال کسب رتبه اول در رتبه بندی هستند، هرگز از افزایش خدمات خود خسته نمی‌شوند. برخی از خطوط هوایی به عنوان بهترین خطوط هوایی جهان شناخته می‌شوند؛ اما به نظر شما بر چه اساسی خطوط هوایی رتبه بندی می‌شوند؟

بزرگ‌ترین خطوط هوایی را می‌توان به روش‌های مختلفی تعریف کرد که شامل تعداد مسافرانی که از طریق خطوط هوایی حمل می‌شوند، سود به‌دست‌آمده در سال، تعداد کشورهایی که ایرلاین خدمات ارائه می‌دهد و اندازه ناوگان که به تعداد هواپیماهایی که توسط شرکت هواپیمایی انجام می‌شود اشاره دارد.

در این مقاله با ما پرواز کنید تا 8 ایرلاین برتر دنیا را بررسی کنید. در اینجا اطلاعات جالب زیادی وجود دارد.

8 شرکت هواپیمایی برتر جهان

2 - فهرستی از برترین خطوط هوایی در سراسر جهان از جمله خطوط هوایی اتیوپی

همیشه این سؤال مطرح است که کدام ایرلاین غالب‌ترین ایرلاین در سفرهای جهانی است، اما اندازه شرکت‌ها با توجه به عوامل متعددی اندازه گیری می‌شود. به طور کلی، خطوط هوایی ایالات متحده رتبه اول را در رتبه بندی به خود اختصاص داده است:

American Airlines– آمریکا

3 - فهرستی از برترین خطوط هوایی در سراسر جهان از جمله خطوط هوایی اتیوپی

در سال 2019، American Airlines که در سال 1926 تأسیس شد، تقریباً 43.7 میلیارد دلار فروش داشت. در داخل کشور، این شرکت هواپیمایی پیشرو در ایالات متحده از نظر تعداد مسافران سالانه است. در همان سال بیش از 65 میلیون مسافر در بیش از 50 کشور جهان به مقاصدی در سراسر جهان منتقل شدند. با 1789 هواپیما، بزرگ‌ترین ناوگان در جهان متعلق به خطوط هوایی آمریکا است. این شامل 328 هواپیمای بوئینگ 737 و همچنین 418 هواپیمای خانواده ایرباس A320 – از جمله A319، A320 و A321 است.

دفتر مرکزی در دالاس، تگزاس.

Delta Airlines – آمریکا

4 - فهرستی از برترین خطوط هوایی در سراسر جهان از جمله خطوط هوایی اتیوپی

قدیمی‌ترین شرکت هواپیمایی است که هنوز در ایالات متحده فعالیت می‌کند و از نظر تعداد مسافر دومین شرکت هواپیمایی برتر در سراسر جهان است. دومین ناوگان بزرگ جهان متعلق به خطوط هوایی دلتا است که دارای ناوگانی متشکل از بیش از 850 هواپیما، عمدتاً بوئینگ 737 و ایرباس A320 است. این هواپیما به بیش از 300 مقصد در حدود 52 کشور پرواز می‌کند.

دفتر مرکزی در آتلانتا، جورجیا.

United Airlines– آمریکا

5 - فهرستی از برترین خطوط هوایی در سراسر جهان از جمله خطوط هوایی اتیوپی

این یکی از قدیمی‌ترین خطوط هوایی در ایالات متحده است و به یکی از بزرگترین خطوط هوایی در جهان از نظر درآمد و اندازه ناوگان تبدیل شده است. ناوگانی متشکل از 1229 فروند هواپیما دارد که اکثر آنها بوئینگ 737 و 183 فروند ایرباس A320 با 96 فروند بوئینگ 777 هستند. پوشش حدود 60 کشور از طریق بیش از 250 مقصد در آسیا، آمریکا و اروپا.

دفتر مرکزی در شیکاگو

Lufthansa – اروپا

شرکت هواپیمایی آلمانی “لوفت هانزا” یکی از بزرگترین خطوط هوایی اروپا از نظر تعداد مسافران، تعداد کارکنان و اندازه ناوگان است، دارای ناوگانی متشکل از 400 هواپیما است که به 200 مقصد پرواز می‌کنند. لوفت هانزا یکی از پنج بنیانگذار اتحاد ستاره، بزرگ‌ترین اتحاد خطوط هوایی جهان است.

دفتر مرکزی در شهر کلن آلمان

Southwest Airlines – آمریکا

7 - فهرستی از برترین خطوط هوایی در سراسر جهان از جمله خطوط هوایی اتیوپی

Southwest Airlines به دلیل وابستگی به بوئینگ 737، بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی ارزان قیمت جهان است که تعمیر هر قسمت از هواپیما را آسان می‌کند. این شرکت در سال 1967 تأسیس شد. هواپیماهای این شرکت هواپیمایی با 750 هواپیما به نزدیک به 100 مقصد پرواز می‌کنند و در سال 2017، 157 میلیون نفر را در پروازهای بین المللی و داخلی جابه جا کردند.

دفتر مرکزی در دالاس، تگزاس، ایالات متحده آمریکا.

Air France– اروپا

8 - فهرستی از برترین خطوط هوایی در سراسر جهان از جمله خطوط هوایی اتیوپی

ایرفرانس ناوگانی متشکل از 545 هواپیما دارد که از طریق 2200 پرواز روزانه به 314 مقصد در 116 کشور مختلف پرواز می‌کنند. بیشتر هواپیماهای آن ایرباس هستند. در سال 2017، این ایرلاین بیش از 100 میلیون مسافر را جابجا کرد و آن را به پیشروترین شرکت هواپیمایی اروپا در مسافت‌های طولانی تبدیل کرد.

دفتر مرکزی در فرودگاه شارل دوگل پاریس.

Ethiopian Airlines

9 - فهرستی از برترین خطوط هوایی در سراسر جهان از جمله خطوط هوایی اتیوپی

انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) خطوط هوایی اتیوپی را با توجه به تعداد مسافران حمل شده، مقصدهای مورد استفاده، اندازه ناوگان، درآمد و سود به عنوان بزرگترین شرکت هواپیمایی در آفریقا رتبه بندی کرده است. همانطور که درآمد آن در سال 2017 حدود 3.7 میلیارد دلار بود. بیش از 13.3 میلیون مسافر در 12 ماه منتهی به پایان می 2019 جابجا کرده است. خطوط هوایی اتیوپی که در سال 1945 تأسیس شد، خدمات مسافری و باری منطقه‌ای و بین المللی را به بیش از 83 مقصد ارائه می‌دهد.

دفتر مرکزی در فرودگاه بین المللی بول در آدیس آبابا.

China Southern Airlines

10 - فهرستی از برترین خطوط هوایی در سراسر جهان از جمله خطوط هوایی اتیوپی

بزرگترین شرکت هواپیمایی چینی از نظر ناوگان تقریباً 616 هواپیما – از جمله ایرباس A380 غول پیکر است. این تنها شرکت هواپیمایی در چین است که A380 و همچنین 213 بوئینگ 737 و 281 ایرباس A320 را به عنوان بخشی از ناوگان خود دارد.

واقع در گوانگژو، استان گوانگدونگ.

** این لیست کاملی از بزرگترین خطوط هوایی جهان نیست. در هر کشوری، خطوط هوایی متمایز زیادی وجود دارد. همچنین، این فهرست می‌تواند سال به سال تغییر کند زیرا برخی از شرکت‌ها می‌توانند توسعه پیدا کنند، در حالی که برخی دیگر از مشکلاتی مانند خطوط هوایی تحت تأثیر کووید-19 رنج می‌برند. به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های سفر، سال 2020 بدترین سال برای حوزه هوانوردی محسوب می‌شود. در نتیجه، خطوط هوایی جهان متحمل خسارات زیادی شده‌اند. برای جبران این خسارات، چندین شرکت هواپیمایی بزرگ قیمت خدمات خود را به مردم کاهش داده‌اند. این علاوه بر کاهش تعداد کارمندان یا حقوق، اندازه ناوگان، لغو برنامه‌های توسعه و غیره است.

منبع

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *