مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

سن مانع نیست: آموزش دانشجویان خلبانی در بین نسل ها

به مرکز آموزش هوانوردی پارسیس (PATC) خوش آمدید، موسسه ای که در آن آسمان به روی همه، صرف نظر از سن باز است. در PATC، ما معتقدیم که سفر فرد به هوانوردی نباید با سن محدود شود.

مرکز ما گواهی بر این واقعیت است که رویاهای پرواز در هر مرحله از زندگی قابل تحقق است. در کاوش بعدی، ما به اودیسه عمیق خلبان شدن می پردازیم و به این نکته توجه می کنیم که چگونه PATC در عصر جدیدی از آموزش هوانوردی پیشگام است که در بین نسل ها طنین انداز می شود.

در عصری که با کاوش بی وقفه و تعریف مجدد مشخص شده است، PATC به عنوان نمونه ای از این گزاره است که سن هرگز نباید آرزوها را محدود کند.

ما به عنوان مدافعی برای پذیرش روحیه جوانی ایستاده ایم، زیرا هوانوردی قلمرویی است که در آن شور هیچ مرزی نمی شناسد. مؤسسه ما وقف پرورش یک جامعه متنوع از علاقه مندان به هوانوردی است که با عشق مشترک آنها به هنر پرواز به یکدیگر پیوند خورده اند.

اعتقاد ما ثابت است: هوانوردی راهی است که برای همه، صرف نظر از سن، در دسترس است تا سفری متحول کننده به سمت تبدیل شدن به خلبانان موفق را آغاز کنند.

این باور متعارف که آموزش خلبانی تنها سلطه جوانان است، به صراحت توسط مجموعه ای از داستان های پیروزمندانه در PATC به چالش کشیده شده است.

مرکز محترم ما شاهد بوده است که افرادی از اقشار مختلف زندگی می کنند که اولین گام های متهورانه خود را به دنیای هوانوردی برمی دارند و عملاً عقاید از پیش تعیین شده مرتبط با سن را در هم می شکند.

خواه آنها فارغ التحصیلان اخیر باشند که مشتاق پرواز به آسمان هستند یا بازنشسته در جست و جوی افق های بدیع، PATC محیطی را ایجاد می کند که در آن هر فرد تشویق می شود تا مشتاقانه آرزوهای خود را دنبال کند.

به‌جای پذیرش این تصور رایج که فقط ذهن‌های جوان دارای انعطاف‌پذیری برای سازگاری هستند، ما قویاً معتقدیم که یادگیرندگان بالغ مجموعه‌ای گسترده از تجربیات زندگی را به میز می‌آورند که به طور قابل‌توجهی آموزش آنها را غنی می‌کند.

فراتر از دامنه تکنیک های هوانوردی، این دانش آموزان باتجربه به طور یکپارچه مهارت های حیاتی زندگی مانند تصمیم گیری زیرکانه، اجرای منظم و ارتباطات ظریف را در آموزش خلبانی خود وارد می کنند. این ادغام به آنها یک مزیت متمایز می دهد و نشان می دهد که سن واقعاً می تواند سنگ بنای مهارت باشد.

با اذعان به اینکه آموزش مؤثر ذاتاً متنوع است، PATC برنامه‌های آموزشی خود را طوری تنظیم می‌کند که مجموعه‌ای از سبک‌ها و سرعت‌های یادگیری را تطبیق دهد و اطمینان حاصل کند که هر دانش‌آموز از حمایت فردی مورد نیاز خود برخوردار می‌شود.

این جنبه از روش ما به ویژه به یادگیرندگان بالغ کمک می کند، و به آنها این آزادی را می دهد که مهارت های جدید را با سرعتی که هماهنگ با مناطق راحتی آنها باشد، تسلط دهند، و در نهایت باعث ایجاد یک سفر آموزشی پربارتر می شود.

پرداختن به نگرانی های مرتبط با سن، مانند آمادگی جسمانی و چابکی شناختی، جنبه جدایی ناپذیر چارچوب آموزشی جامع PATC است. رژیم‌های سلامت جسمانی به‌طور مدبرانه برای پاسخگویی به گروه‌های سنی مختلف طراحی شده‌اند، و تمرین‌های شناختی به‌طور یکپارچه ادغام می‌شوند تا دائماً زیرکی یادگیرندگان ما را تیز کنند.

مرکز ما با کمک تیمی از مربیان، که بسیاری از آنها دارای تجربه خلبانی قابل توجهی هستند، به طرز ماهرانه‌ای پیچیدگی‌های آموزش گروه‌های سنی مختلف را هدایت می‌کند و هر دانش‌آموز را به سمت موفقیت‌های پیروزمند هدایت می‌کند.

تعهد ما به پذیرش آموزش خلبانی دانشجو در بین نسل‌ها به عنوان الهام‌بخشی در جامعه هوانوردی طنین‌انداز می‌شود و پژواک آن را فراتر می‌برد. روایت‌های شجاعت و اراده که توسط دانش‌آموزان ما، چه جوان و چه با تجربه، چرخانده می‌شود، به‌عنوان کاتالیزور قوی برای هوانوردان نوپا عمل می‌کند تا با سرسختی آرزوهای خود را دنبال کنند.

PATC به عنوان تجسمی از قدرتی که ریشه در خودباوری دارد، پدیدار شده است، و یادآوری تلخی را ارائه می دهد که تعقیب اشتیاق هیچ مرز زمانی نمی شناسد.

پیوندهایی که در خاک حاصلخیز جامعه PATC جوانه می زنند، بدون زحمت از تمایزات سنی فراتر می روند. فراگیران بالغ اغلب خود را در هم تنیده با همتایان جوانتر خود می یابند که با شور و شوق مشترک آنها برای هوانوردی متحد می شوند.

این ادغام نه تنها یک محیط یادگیری پویا و حمایتی ایجاد می کند، بلکه غالباً گره های خود را فراتر از قلمرو آموزشی گسترش می دهد و شبکه ای قوی از خلبانان را پرورش می دهد که حمایت متقابل دائماً به صعود جمعی آنها کمک می کند.

در برابر پس‌زمینه دنیایی همیشه در حال تحول، PATC به عنوان چراغی از فراگیری و فرصت است. این تصور که سن مانعی برای تعقیب آموزش خلبانی است، در مؤسسه ما کاملاً رد شده است.

ما افراد در هر سنی را در آغوش می گیریم و فرهنگ یادگیری عمیق، رشد بی وقفه و احترام متقابل را پرورش می دهیم.

همانطور که ما به شکل گیری آینده آموزش هوانوردی ادامه می دهیم، صمیمانه از شما دعوت می کنیم تا در این اکسپدیشن فوق العاده شرکت کنید و فرصت های بی حد و حصری را که در محدوده PATC در انتظار است، کشف کنید. در اصل، در PATC، آسمان نه یک محدودیت، بلکه یک آغاز ناشناخته را نشان می دهد.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *