مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

رونمایی از مشهورترین خلبانان جهان

با سلام، علاقه مندان به هوانوردی و هوانوردان مشتاق! به مرکز مجازی دانش و الهام – مرکز آموزش هوانوردی پارسیس (PATC) خوش آمدید.

امروز، ما از شما دعوت می کنیم تا با پرده برداری از زندگی و دستاوردهای مشهورترین خلبانانی که اثری پاک نشدنی در جهان به جا گذاشته اند، سفری هیجان انگیز را در تاریخ تاریخ هوانوردی آغاز کنید.

آماده شوید تا مجذوب دستاوردهای این هوانوردان شوید و بینش هایی را در مورد داستان های قابل توجه آنها بدست آورید که همچنان به ما الهام بخش و آموزش می دهند.

سفر ما با پیشگامان آغاز می شود، آن رویاپردازان جسور که محدودیت های گرانش را به چالش کشیدند و شالوده هوانوردی مدرن را بنا نهادند.

از داستان‌های اسطوره‌ای رسیدن ایکاروس به سمت خورشید گرفته تا پرواز تاریخی برادران رایت، این افراد جسور رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کردند. با مشاهده سیر تکاملی از گلایدرهای ابتدایی تا پرواز نیرومند تاریخی توسط برادران رایت، عزم تزلزل ناپذیر و عطش آنها برای نوآوری نمونه ای از تولد هوانوردی است.

در میان این پیشگامان، نام پرطنین آملیا ارهارت به عنوان نمادی از شجاعت و اراده طنین انداز است. ارهارت هنجارهای جنسیتی را زیر پا گذاشت و اولین هوانورد زنی شد که به صورت انفرادی در اقیانوس اطلس پرواز کرد.

سفر قابل توجه او نه تنها بر مهارت او به عنوان یک خلبان تأکید کرد، بلکه جرقه ای از الهام را در میان نسل های زنان برانگیخت و آنها را تشویق کرد که بی باکانه رویاهای هوانوردی خود را دنبال کنند. با این حال، ناپدید شدن اسرارآمیز او بر فراز اقیانوس آرام، یادآور چالش‌های ناشی از سرزمین‌های ناشناخته است.

با جسارت بیشتر به قلمرو سرعت و صدا، شکل چاک یگر ظاهر می شود – مردی که مرزهای امکان را دوباره تعریف کرد. شاهکار پیشگامانه یگر به عنوان اولین فردی که دیوار صوتی را در پرواز همسطح شکست، هوانوردی را به عصر جدیدی سوق داد.

شجاعت تسلیم ناپذیر و مهارت های استثنایی خلبانی او به عنوان گواهی بر اوج توانایی های یک خلبان آزمایشی بود و به ما یادآوری کرد که هر چالشی فرصتی برای برتری است.

فصل‌های تاریخ هوانوردی نیز با نام‌های یوری گاگارین و نیل آرمسترانگ تزئین شده‌اند که نشان‌دهنده سفر بشریت به کیهان است. مدار پیشگامانه گاگارین به دور زمین، طلوع سفر فضایی انسان را رقم زد، تخیل جهان را تسخیر کرد و افق های جدیدی را گشود.

کلمات نمادین آرمسترانگ هنگام قدم گذاشتن بر سطح ماه او را به عنوان اولین کسی که بر روی ماه قدم گذاشت جاودانه کرد، لحظه ای که بشریت را در هیبت و شگفتی متحد کرد. میراث آنها به ما اشاره می کند که از مرزهای سیاره اصلی خود عبور کنیم و اسرار جهان را در آغوش بگیریم.

با گذار به دوران مدرن، روایت‌های کاپیتان چسلی «سالی» سولنبرگر و ادی ریکن‌بکر به عنوان گواهی‌هایی برای مهارت در زیر فشار و انعطاف‌پذیری در سختی ظاهر می‌شوند.

فرود اضطراری قابل توجه کاپیتان سولنبرگر در رودخانه هادسون، تصمیم گیری سریع و مهارت های خلبانی استثنایی او را به نمایش گذاشت که منجر به نجات ایمن همه سرنشینان شد.

به طور مشابه، پیروزی های هوایی رکوردشکن ادی ریکن باکر در طول جنگ جهانی اول، او را به عنوان یک خلبان ACE و نماد سرسختی در برابر ناملایمات معرفی کرد.

در طول این داستان های متنوع، یک موضوع مشترک ظاهر می شود – روح استقامت. این خلبانان، چه از دوران پیشگامی هوانوردی و چه دوران معاصر، ویژگی هایی مانند شجاعت، نوآوری و عزم تزلزل ناپذیر را در خود دارند. آنها مظهر ماهیت خلبان بودن هستند – فراتر از محدودیت ها، پذیرش چالش ها، و به جا گذاشتن میراثی جاودانه در آسمان های بالا.

همانطور که سفر هوایی شخصی خود را آغاز می کنید، به یاد داشته باشید که آسمان یک محدودیت نیست. این بوم از فرصت های بی پایان است. در مرکز آموزش هوانوردی پارسیس، ما وقف پرورش نسل بعدی هوانوردان هستیم.

درست مانند این خلبانان افسانه ای، که جرات رویاپردازی کردند و به عظمت رسیدند، ما به شما این قدرت را می دهیم که با تعهدی تزلزل ناپذیر به دنبال آرزوهای خود باشید.

فرقی نمی‌کند اسیر پیشگامان تاریخی شده باشید، جذب جذابیت سرعت و اکتشاف شده‌اید یا داستان‌های قهرمانی را تحت تأثیر قرار داده‌اید، دنیای هوانوردی بهشتی برای رویاهای شما ارائه می‌کند. به ما در PATC بپیوندید، جایی که دانش، مهارت و اشتیاق با هم تلاقی می کنند تا هوانوردان فردا را بسازید.

در حوزه هوانوردی، این خلبانان مشهور از وضعیت صرفاً نماد فراتر می روند. آنها چراغ های راهنما هستند و ما را در آسمان های بی حد و حصر پتانسیل هدایت می کنند. از تسخیر سرزمین‌های ناشناخته گرفته تا بازتعریف توانایی‌های انسانی، روایت‌های آن‌ها با هر کسی که به آسمان خیره شده و مشتاق پرواز است، طنین‌انداز می‌شود.

همانطور که پرده های اکتشاف خود را از مشهورترین خلبانان جهان می کشیم، به یاد داشته باشید که آسمان ها باز است و از شما دعوت می کند تا روایت خود را از پیروزی ها و اکتشافات بنویسید.

در داخل دیوارهای PATC، ما فقط یک مرکز آموزشی نیستیم. ما به عنوان سکوی پرتاب رویاهای شما خدمت می کنیم، پناهگاهی که آرزوها در آن پرواز می کنند. در بزرگداشت میراث این خلبانان برجسته به ما بپیوندید و مسیر خود را برای تبدیل شدن به بخشی از حماسه همیشه در حال تحول هوانوردی ترسیم کنید.

به مرکز آموزش هوانوردی پارسیس خوش آمدید – جایی که رویاها بال می یابند و آسمان هیچ حد و مرزی نمی شناسد!

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *