مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

راهنمای گام به گام برای شروع حرفه خلبانی | آموزشگاه هوانوردی پارسیس

راهنمای گام به گام برای شروع حرفه خلبانی

به مرکز آموزش هوانوردی پارسیس (PATC) خوش آمدید، مدرسه برتر هوانوردی که به تحقق رویاهای شما برای خلبان شدن اختصاص دارد. اگر تا به حال آرزو داشته اید که در آسمان پرواز کنید، پس در مکان مناسبی هستید. در این راهنمای جامع، ما شما را از طریق فرآیند گام به گام راه‌اندازی حرفه خلبانی خود راهنمایی می‌کنیم و بینش و اطلاعات ارزشمندی را در طول مسیر ارائه می‌دهیم.

یک مدرسه هوانوردی معتبر را انتخاب کنید

اولین قدم مهم در سفر شما انتخاب مدرسه هوانوردی مناسب است. PATC به شهرت استثنایی، مربیان با تجربه و امکانات آموزشی پیشرفته خود می بالد. برنامه درسی ما برای تجهیز شما به دانش و مهارت های لازم برای برتری در صنعت هوانوردی طراحی شده است.

تحقیق و درک الزامات

قبل از شروع آموزش خلبانی، ضروری است که با الزامات آن آشنا شوید. PATC طیف وسیعی از برنامه های متناسب با سطوح مختلف تجربه و اهداف شغلی را ارائه می دهد. چه از صفر شروع کنید یا به دنبال ارتقای گواهینامه خلبانی فعلی خود باشید، ما دوره مناسبی را برای شما داریم.

ثبت نام در مدرسه زمینی

مدرسه زمینی پایه و اساس آموزش خلبانی شما را تشکیل می دهد. در اینجا، مفاهیم نظری ضروری، مقررات هوانوردی، هواشناسی، ناوبری و سیستم های هواپیما را یاد خواهید گرفت. مربیان با تجربه PATC کلاس های تعاملی و جذابی را ارائه می دهند تا اطمینان حاصل کنند که اصول اولیه را درک می کنید.

آموزش پرواز مستقیم

وقتی مدرسه زمینی را به پایان رساندید، وقت آن است که به آسمان بروید. برنامه آموزش پرواز پیشرفته PATC آموزش کلاس درس را با تجربه عملی در شبیه سازهای پرواز پیشرفته و هواپیماهای واقعی ما ترکیب می کند. برنامه درسی جامع ما همه چیز را از مانورهای اولیه تا تکنیک های ناوبری پیشرفته را پوشش می دهد.

اخذ گواهینامه پزشکی

برای خلبان شدن، باید استانداردهای پزشکی خاصی را رعایت کنید. دریافت گواهینامه پزشکی از یک معاینه پزشکی مجاز هوانوردی بسیار مهم است. PATC می تواند شما را در این فرآیند راهنمایی کند و اطمینان حاصل کند که الزامات پزشکی لازم را برآورده می کنید.

32 - راهنمای گام به گام برای شروع حرفه خلبانی

تجربه پرواز بسازید

پس از اخذ گواهینامه خلبانی خصوصی، ایجاد تجربه پرواز ضروری است. پیوستن به باشگاه های پرواز، شرکت در رویدادهای هوانوردی و گذراندن آموزش های تکمیلی مهارت ها و اعتماد به نفس شما را به عنوان خلبان افزایش می دهد. PATC برنامه های آموزشی پیشرفته و راهنمایی را برای کمک به شما در ادامه سفر ارائه می دهد.

دنبال رتبه‌بندی پیشرفته

برای گسترش فرصت‌های شغلی خود، به دنبال رتبه‌بندی‌های پیشرفته مانند رتبه‌بندی ابزار، گواهینامه خلبانی تجاری و رتبه‌بندی چند موتوره باشید. این گواهینامه های اضافی شما را به یک نامزد رقابتی تر در بازار کار تبدیل می کند و درها را به روی بخش های مختلف حمل و نقل هوایی باز می کند.

شبکه و جستجوی فرصت های شغلی

شبکه سازی نقشی حیاتی در صنعت هوانوردی ایفا می کند. در کنفرانس های هوانوردی شرکت کنید، به سازمان های حرفه ای بپیوندید و با کارشناسان صنعت ارتباط برقرار کنید. PATC میزبان نمایشگاه‌های شغلی و کمک‌های استخدامی است تا به شما کمک کند بازار کار را با موفقیت طی کنید.

یادگیری مستمر و توسعه حرفه ای

صنعت هوانوردی دائما در حال پیشرفت است. با درگیر شدن در یادگیری مستمر و توسعه حرفه ای، از آخرین پیشرفت ها، فناوری ها و مقررات به روز باشید. PATC آموزش و منابع مستمری را برای اطمینان از ماندن شما در خط مقدم صنعت فراهم می کند.

پشتیبانی موقعیت شغلی

PATC برای کمک به فارغ التحصیلان ما در موفقیت در حرفه خود اختصاص داده شده است. ما پشتیبانی کاریابی را ارائه می دهیم و به شما در یافتن فرصت های شغلی با خطوط هوایی معتبر، شرکت های چارتر و سایر سازمان های هواپیمایی کمک می کنیم.

نتیجه

شروع به شغل خلبانی یک سفر هیجان انگیز و رضایت بخش است. با راهنمایی مرکز آموزش هوانوردی پارسیس (PATC)، آموزش های درجه یک، پشتیبانی ارزشمند و راهی برای موفقیت دریافت خواهید کرد. اولین قدم را برای تحقق رویاهای خود بردارید و امروز در PATC ثبت نام کنید. سفر خود را از زمین به هوا آغاز کنید و به ارتفاعات جدیدی در صنعت هوانوردی صعود کنید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *