مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

درک حداکثر سن مورد نیاز برای دانشجویان خلبانی

به مرکز آموزش هوانوردی پارسیس (PATC) خوش آمدید! ماموریت ما این است که به خلبانان مشتاق کمک کنیم تا به آسمان برسند و رویای پرواز خود را به واقعیت تبدیل کنند. یکی از سوالات رایجی که اغلب با آن مواجه می شویم، در مورد حداکثر سن مورد نیاز برای دانشجویان خلبانی است.

در این مقاله جامع، ما به این موضوع می پردازیم و بینش ها، راهنمایی ها و دلایل ارزشمندی را در اختیار شما قرار می دهیم که چرا سن هرگز نباید مانعی برای پیگیری اشتیاق شما به هوانوردی باشد. بنابراین، کمربندهای ایمنی خود را ببندید تا با هم این سفر هیجان انگیز را آغاز کنیم!

در PATC، ما قاطعانه بر این باوریم که سن صرفاً یک عدد برای دنبال کردن رویاهای شماست. در حالی که بسیاری ممکن است تصور کنند که هوانوردی یک حوزه انحصاری برای جوانان است، حقیقت این است که آسمان پذیرای علاقه مندان در هر سنی است.

چه تازه وارد دبیرستان شده باشید و چه به دنبال تغییر مسیر شغلی باشید، تبدیل شدن به یک دانشجوی خلبانی فرصتی فوق العاده برای پذیرش هیجان پرواز است.

صنعت هوانوردی ایمنی را بیش از هر چیز دیگری در اولویت قرار می دهد. بنابراین، درک مقررات حاکم بر شرایط سنی برای دانشجویان خلبانی ضروری است. در اکثر کشورها، هیچ محدودیت سنی برای افرادی که علاقه مند به یادگیری پرواز هستند وجود ندارد.

با این حال، متقاضیان باید شرایط خاص پزشکی را داشته باشند تا اطمینان حاصل کنند که برای پرواز مناسب هستند. PATC از نزدیک با مقامات هوانوردی همکاری می کند تا اطمینان حاصل شود که همه دانشجویان ما این معیارها را رعایت کرده و بالاترین استانداردهای ایمنی را حفظ می کنند.

آغاز سفر خلبانی دانشجویی فقط به خاطر گرفتن مجوز نیست. این تعهد به یادگیری مادام العمر است. صنعت هوانوردی دائماً در حال تحول است و به روز بودن با آخرین پیشرفت‌ها برای هر خلبانی حیاتی است.

افراد مسن تر اغلب تجربیات ارزشمند زندگی، نظم و انضباط و فداکاری را سر میز می آورند و از آنها دانش آموزان استثنایی می سازند که می توانند الهام بخش همسالان خود باشند.

طبیعی است که دانشجویان بالقوه خلبانی در هر سنی در مسیر خلبان شدن با چالش هایی مواجه شوند. در PATC، ما عزم و اراده لازم برای غلبه بر این موانع را می شناسیم و قدردانی می کنیم.

مربیان مجرب و کارکنان پشتیبانی ما به ارائه راهنمایی های شخصی اختصاص داده شده اند تا به شما در عبور از موانعی که با آنها برخورد می کنید کمک کنند.

سن هرگز نباید کسی را از دنبال کردن حرفه در هوانوردی منصرف کند. تقاضای فزاینده ای برای خلبانان ماهر در سراسر جهان وجود دارد و خطوط هوایی بدون در نظر گرفتن سن، فعالانه به دنبال افراد با استعداد هستند. چه آرزوی پرواز تجاری داشته باشید و چه از هوانوردی عمومی لذت ببرید، آسمان فرصت های بی حد و حصری را ارائه می دهد.

برای درک واقعی پتانسیل دانشجویان خلبانی بالغ، ما داستان های الهام بخش افرادی را که در مراحل مختلف زندگی به PATC پیوسته اند به اشتراک می گذاریم.

با کاپیتان جان، که از ارتش بازنشسته شد و هدف جدیدی به عنوان خلبان پیدا کرد، یا جین، که پس از تشکیل خانواده رویای پرواز خود را دنبال کرد، آشنا شوید. این داستان ها انعطاف پذیری و اشتیاق را نشان می دهد که دانش آموزان ما را به سمت دستیابی به اهداف خود سوق می دهد.

زمان آن فرا رسیده است که این کلیشه که هوانوردی فقط مختص جوانان است، از بین برود. آسمان متعلق به آنهایی است که بدون در نظر گرفتن سن، علاقه زیادی به پرواز دارند. در PATC، ما تنوع و فراگیری را می پذیریم و محیطی پرورشی برای پیشرفت و موفقیت هر دانش آموز فراهم می کنیم.

در نتیجه، آسمان یک زمین بازی باز برای همه خلبانان مشتاق، صرف نظر از سن است. مرکز آموزش هوانوردی پارسیس پذیرای دانشجویانی از همه اقشار جامعه است و متعهد به حمایت از آنها در مسیر تبدیل شدن به هوانوردان ماهر و با اعتماد به نفس است.

بنابراین، چه 18 ساله یا 80 ساله، اگر رویای پرواز را دارید، به ما در PATC بپیوندید، جایی که ما به رویاها کمک می کنیم تا پرواز کنند!

به یاد داشته باشید، رویاهای شما تاریخ انقضا ندارند – زمانی که شما اولین قدم را بردارید پرواز می کنند. با ما بلند پرواز کنید، با افتخار پرواز کنید و ماجراجویی خارق العاده تبدیل شدن به یک دانشجوی خلبانی را در آغوش بگیرید.

از اینکه مرکز آموزش هوانوردی پارسیس را انتخاب کردید، جایی که رویاها اوج می گیرند و اشتیاق همه را فتح می کند، سپاسگزاریم!

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *