مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

خلبانان چه قدر درآمد دارند؟

اولین شغل شما در خطوط هوایی احتمالاً به عنوان یک کادت یا کمک خلبان جوان خواهد بود و می‌توانید بین 20000 تا 35000 پوند درآمد داشته باشید. این به سرعت با تجربه شما افزایش می‌یابد و کمک خلبان های قدیمی تر حدود 45000 پوند در سال درآمد دارند.

همانطور که باتجربه‌تر می‌شوید، می‌توانید انتظار داشته باشید که تا 70000 پوند به عنوان کمک خلبان قبل از اینکه به عنوان کاپیتان به صندلی سمت چپ بروید، درآمد کسب کنید.

بالاترین دستمزد خلبانان، کاپیتان‌ها، می‌توانند بیش از 100000 پوند درآمد داشته باشند و کاپیتان‌های آموزشی حتی بیشتر درآمد دارند.

مربیان پرواز در ابتدا می‌توانند انتظار داشته باشند که بسته به محدودیت‌های خود بین 18000 تا 25000 پوند درآمد کسب کنند.

حقوق خلبانان خطوط هوایی بر اساس شرکت هواپیمایی، تجربه، رتبه و حتی پایه شما متفاوت است. به طور کلی یک خلبان حقوق اولیه دریافت می‌کند و سپس بر اساس ساعات پروازی که می‌کند، حقوق اضافی دریافت می‌کند. در هر ایرلاینی این فرصت وجود دارد که از افسر دوم/اول به کاپیتان و حتی در نقش‌های آموزشی در خطوط هوایی پیشرفت کنید. نرخ پیشرفت برای هر شرکت هواپیمایی و هر فردی متفاوت است.

رویدادهای بزرگ اختلال در سفر و بحران مالی، مانند 11 سپتامبر و همه‌گیری ویروس کرونا، حقوق خلبانان را کاهش داده است و دانشجویان جدید اکنون انتظار دارند با حقوقی بالغ بر 20000 پوند به خطوط هوایی بپیوندند. با این حال، این می‌تواند به سرعت افزایش یابد و اکثر کمک خلبانان (بیش از 3 سال در یک شرکت) می‌توانند انتظار دریافت حقوقی بین 45000 تا 60000 پوند داشته باشند. وقتی “فرمان” خود را به دست می‌آورید (کاپیتان می‌شوید) حقوق شما می‌تواند از 70000 پوند تا 6 رقم باشد، مخصوصاً در نقش‌های آموزشی – باز هم همه اینها به شرکت هواپیمایی بستگی دارد.

منبع

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *