مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

طراحی های نوآورانه | آموزشگاه پارسیس

تلاش‌های نوآورانه در طراحی منجر به افزایش فرصت‌های سفارشی‌سازی می‌شود

هر هواپیما داستان خودش را می‌گوید. این رسالت خاص خود را دارد و هدف خاص خود را به دنبال دارد. چیزی که به عنوان یک بوم خالی شروع می‌شود، در نهایت به صاحبان فرصتی می‌دهد تا ایده‌های خود را به واقعیت تبدیل کنند. از طرح رنگ بیرونی گرفته تا پیچیده‌ترین جزئیات در الگوی دوخت داخلی، هواپیمای ایجاد شده در نوع خود بی نظیر است.

2 2 200x300 - تلاش‌های نوآورانه در طراحی منجر به افزایش فرصت‌های سفارشی‌سازی می‌شودمانند هر هواپیمای تمام شده، سفر برای دستیابی به این سطح از شخصی سازی منحصر به فرد است. هیچ رویکردی برای همه وجود ندارد. با این حال، تیمی از طراحان و مهندسان اختصاصی در Textron Aviation هستند که شما را در هر مرحله راهنمایی می‌کنند.

شلبی پیج، مدیر طراحی داخلی در Textron Aviation مطلبی را این گونه به اشتراک گذاشته است: “از نظر فرصت شخصی‌سازی، من مکانی را که در حال حاضر در آن هستیم دوست دارم. “از منظر طراحی سرگرم کننده تر است زیرا زمان بیشتری برای شخصی سازی وجود دارد، ممکن است چندین رندر وجود داشته باشد و احساس تصمیم گیری عجولانه وجود ندارد. شما واقعاً می‌توانید مهر خود را روی آن بگذارید.”

پیج خاطرنشان می‌کند که آنچه با یک گفتگوی اولیه در مورد پالت‌های رنگی و نمونه‌ها شروع می‌شود، به سرعت به یک مشارکت کاری با یک هدف در ذهن تبدیل می‌شود. آلیسون پلاکزک، طراح داخلی ارشد، با این موضوع موافق است.

3 1 - تلاش‌های نوآورانه در طراحی منجر به افزایش فرصت‌های سفارشی‌سازی می‌شود

“من می‌خواهم در مورد آن هیجان‌زده باشید، می‌خواهم احساس کنید که مال شماست و آن را طوری سفارشی کرده‌اید که مطابق با آنچه می‌خواهید باشد. “

آلیسون پلاکزک، طراح داخلی ارشد

این زوج می گویند که این فرآیند برای موفقیت نیاز به ارتباط و انعطاف دارد. این طراحی در جلسه مشخصات اولیه آغاز می‌شود، جایی که تیم طراحی داخلی درک درستی از دیدگاه، سبک و سلیقه هر مشتری به دست می‌آورد، اما نیازی به آوردن چیزی فوراً روی میز نیست.

پلاکزک گفت: «مشتریان نیازی به همراه داشتن مواد یا طرح رنگ خاصی ندارند. ما دوست داریم آنها با ذهنی باز بیایند، اما اگر ایده‌هایی دارند، شناختن آنها از قبل عالی است تا بتوانیم چیزهایی را آماده کنیم.»

همانطور که کابین جت CESSNA CITATION تکامل یافته است، طراحی داخلی نیز پیشرفت کرده است. مواد باکیفیت مانند چرم ایتالیایی، ابریشم و الیاف پشم طبیعی مسافران را در داخل کابین راحت نگه می‌دارد و از مزایای پایدار بدون از دست دادن کیفیت یا تجمل می‌بالد.

با این حال، محدوده سفارشی سازی کابین به پارچه و مواد محدود نمی‌شود. با نگرش همکاری و تجربه اعضای تیم که این محصولات را در داخل و خارج می‌شناسند، مشتریان می‌توانند رویاهای بزرگی داشته باشند.

4 1 - تلاش‌های نوآورانه در طراحی منجر به افزایش فرصت‌های سفارشی‌سازی می‌شود

“ما عاشق بله گفتن هستیم. هر چه بیشتر بتوانیم بله بگوییم، کارمان سرگرم کننده تر است. اینکه بتوانیم بگوییم “بله؛ ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم؛ پاداش بیشتری دارد.”

شلبی پیج، مدیر طراحی داخلی

5 - تلاش‌های نوآورانه در طراحی منجر به افزایش فرصت‌های سفارشی‌سازی می‌شود

“ما گروه‌های مختلف زیادی در اختیار داریم تا بتوانیم چیزها را سفارشی کنیم. این می‌تواند یک پیکربندی کابینت منحصر به فرد یا یک کاناپه منحصر به فرد باشد. ما به مهندسی اولیه دسترسی داریم و افرادی که 20 یا 30 سال در اینجا کار کرده‌اند و دو تکرار گذشته را انجام داده‌اند، به این معنی است که ما محصول را بهتر از هر کسی می‌شناسیم.

با درک بزرگی این انتخاب‌ها، تیم طراحی می‌داند که ممکن است تغییراتی رخ دهد. اگر انجام دهند، آماده هستند. هر گونه تعدیل در فرآیند طراحی، تعداد افرادی که در یک هواپیما کار می‌کنند را برجسته می‌کند.

پیج توضیح داد: «این معمولاً یک تلاش گروهی است.»

پلاکزک موافق است و می‌افزاید: “این باورنکردنی است که به عقب برگردیم و ببینیم که چند نفر دستان چیزی را لمس می‌کنند. اگر ما روی یک جزئیات سفارشی کار می‌کنیم، ممکن است 30 نفر روی همان جزئیات کار کنند. این فقط من نیستم.”

توجه به جزئیات از سوی یک تیم همان چیزی است که صاحبان هواپیما در Textron Aviation انتظار دارند. این استانداردی است که برای چندین دهه نه تنها در فرآیند داخلی بلکه در طول ساخت یک هواپیما و فراتر از آن به نمایش گذاشته شده است.

پیج توضیح داد: “من می‌خواهم آنها خود را برای مدت طولانی در آن ببینند – چیزی که در آینده با آن خوشحال خواهند شد.” من می‌خواهم این چیزی باشد که آنها در آن راحت باشند، به نوعی خانه‌ای دور از خانه و فکر می‌کنم این جنبه شخصی‌سازی به ما کمک می‌کند تا به آنجا برسیم.»

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *