مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

بوئینگ: خطوط هوایی خاورمیانه 765 میلیارد دلار در سفارشات هواپیماهای جدید طی دو دهه آینده سرمایه گذاری می کند

بوئینگ پیش بینی کرده است که ترافیک مسافری با نرخ رشد سالانه 4 درصدی مواجه خواهد شد که منجر به تقاضای مشابه برای 202000 متخصص جدید هوانوردی در 20 سال آینده خواهد شد.

در چشم انداز بازار تجاری (CMO)، بوئینگ از پیش بینی خود که خطوط هوایی خاورمیانه به طور قابل توجهی ناوگان خود را گسترش خواهند داد، پرده برداری کرد و در طی دو دهه آینده نزدیک به 2980 هواپیمای جدید را سفارش داد. این گسترش در پاسخ به افزایش مورد انتظار در ترافیک مسافر در منطقه است.

بوئینگ به انعطاف پذیری شرکت های هواپیمایی خاورمیانه در انطباق با چالش های ناشی از بیماری همه گیر اذعان کرد. این شرکت‌های حمل‌ونقل مدل‌های کسب‌وکار خود را تنظیم کردند و برای بهینه‌سازی درآمد، اتکای خود به کشتی‌های باربری را افزایش دادند.

با نگاهی به آینده، پیش‌بینی می‌شود که ناوگان هواپیماهای منطقه به 3400 هواپیما افزایش یابد که به تقاضای رو به رشد مسافر و کالا پاسخ خواهد داد.

رندی هیسی، مدیر عامل بازاریابی تجاری بوئینگ برای خاورمیانه و آفریقا، روسیه و مناطق آسیای مرکزی، تاکید کرد که خاورمیانه نه تنها یک مرکز حیاتی برای مسافران بین‌المللی و ارتباطات تجاری است، بلکه در حال تبدیل شدن به یک مبدا و مقصد مهم‌تر است.

برای مسافران تجاری و تفریحی. وی بر ضرورت وجود ناوگان هواپیماهای همه کاره برای پاسخگویی به تقاضاهای در حال تحول مدل های تجاری خطوط هوایی و حمل و نقل هوایی در منطقه تاکید کرد.

بوئینگ اشاره کرد که بیش از دو سوم از تحویل هواپیماهای پیش‌بینی‌شده از رشد حمایت می‌کند، در حالی که یک سوم باقیمانده هواپیماهای قدیمی‌تر را با مدل‌های کم‌مصرف‌تر از جمله B737 MAX، 787 Dreamliner و 777X جایگزین می‌کند.

گزارش بوئینگ همچنین رشد قابل توجهی را در بازار حمل و نقل هوایی خاورمیانه در سال‌های اخیر نشان می‌دهد، به طوری که قطر ایرویز و هواپیمایی امارات از نظر تناژ در بین پنج شرکت برتر حمل‌ونقل بار جهان قرار گرفته‌اند.

علاوه بر این، بوئینگ پیش‌بینی کرد که اندازه ناوگان باری خاورمیانه تا سال 2041 از 170 فروند هواپیما فراتر خواهد رفت که بیش از دو برابر تعداد قبل از همه‌گیری آن است تا بتواند تقاضای افزایش پیش‌بینی‌شده را برآورده کند.

در مورد انواع هواپیما، هواپیماهای پهن پیکر 43 درصد از سفارشات به ارزش 765 میلیارد دلار را به خود اختصاص می دهند که بالاترین نسبت را در مقایسه با سایر مناطق به خود اختصاص می دهد.

در حالی که انتظار می رود تقاضا برای هواپیماهای تک راهرو در خاورمیانه تا سال 2041 بیش از دو برابر شود و به 1650 برسد، تقاضا برای هواپیماهای مسافربری پهن پیکر با پیش بینی تحویل 1290 هواپیما برای حمایت از شبکه بین المللی در حال گسترش همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد.

علاوه بر تقاضای هواپیما، بوئینگ رشد سالانه 4 درصدی ترافیک مسافری را پیش‌بینی می‌کند که تقاضای موازی برای 202000 متخصص جدید هوانوردی از جمله 53000 خلبان، 50000 تکنسین و 99000 خدمه کابین را طی دو دهه آینده ایجاد خواهد کرد.

بوئینگ همچنین پیش بینی می کند که تقاضا برای خدمات تجاری پس از فروش، از جمله تعمیر و نگهداری و تعمیر، تا سال 2041 به 275 میلیارد دلار برسد.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *