مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

بازی‌های شبیه‌ساز پرواز | آموزشگاه هوانوردی پارسیس

بازی‌های شبیه‌ساز پرواز: بازی‌های برتر برای علاقه‌مندان به هوانوردی

اگر اهل فن آوری و هوانوردی هستید، به احتمال زیاد به بازی‌های شبیه ساز پرواز علاقه دارید. اگر نیستید خیلی چیزها را از دست داده‌اید!

بازی‌های شبیه‌ساز پرواز به شما این فرصت را می‌دهند که در دنیایی که دوست دارید و برایتان جالب است، سرگرم شوید. آن‌ها به شما این امکان را می‌دهند که زمان آرامش بخشی را در آسمان مجازی بگذرانید.

بنابراین در اینجا بهترین بازی‌های شبیه ساز پرواز برای گیک‌های هوانوردی وجود دارد، آن‌ها را در تابستان امسال امتحان کنید!

X-Plane 11 Global Flight Simulator

2 6 - بازی‌های شبیه‌ساز پرواز: بازی‌های برتر برای علاقه‌مندان به هوانوردی

X-Plane که به طور رسمی در 30 مارس 2017 منتشر شد یک بازی شبیه ساز پرواز است که توسط Laminar Research تولید شده است. هم برای دسکتاپ و هم برای موبایل در دسترس است. این شبیه‌ساز پرواز با کابین‌های سه‌بعدی و مناظر واقع‌گرایانه‌اش یک تجربه بازی فوق‌العاده را برای طرفداران جدی هوانوردی ارائه می‌کند.

حتی می‌توانید هواپیمای خود را بسازید، فرودگاه خود را طراحی کنید و آنها را با سایر بازیکنان به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، شبیه ساز به کاربران اجازه می‌دهد تا شرایط پرواز را تغییر دهند.

X-plane واقعی‌ترین بازی شبیه ساز پرواز است. حتی گاهی اوقات برای اهداف آموزشی پرواز استفاده می‌شود.

Microsoft Flight Simulator

3 7 - بازی‌های شبیه‌ساز پرواز: بازی‌های برتر برای علاقه‌مندان به هوانوردی

Microsoft Flight Simulator مجموعه‌ای از بازی‌های شبیه ساز پرواز برای ویندوز مایکروسافت است. این مجموعه یکی از بهترین و همچنین طولانی‌ترین برنامه‌های شبیه ساز پرواز در منزل است. در حال حاضر 35 سال است که Microsoft Flight Simulator طولانی‌ترین سری بازی‌های کامپیوتری تمام دوران است. این شبیه ساز به شما امکان می‌دهد در سراسر جهان پرواز کنید، مسیرهای خود را برنامه ریزی کنید و هواپیماهای خود را بسازید. علاوه بر این، شما می‌توانید مأموریت‌هایی را که توسط بازی ارائه شده است انجام دهید.

Microsoft Flight Simulator For X-box

جهان به سرعت در حال توسعه است به طوری که Microsoft Flight Simulator خود را به روز کرد تا با قابلیت‌های جدید خود همگام با عصر جدید باشد؛ بنابراین می‌توانید از بازی واقعی‌تر شبیه‌ساز پرواز از طریق x-box خود لذت ببرید، اکنون این بازی برای دسکتاپ و x-box نیز در دسترس است.

اگر به دنبال این هستید که چگونه خلبان شوید و چگونه پرواز را بیاموزید، در اینجا ارزان‌ترین و سریع‌ترین آموزش پرواز است زیرا شبیه ساز پرواز مایکروسافت شبیه نمونه واقعی است و به شما این فرصت را می‌دهد که در شرایط واقعی از جمله شرایط سخت و دشوار عمل کنید. خنده دار است که به شما امکان می‌دهد بیشتر لذت ببرید و با آن ادغام شوید که گویی واقعیت دارد.

FlightGear Flight Simulator

4 7 - بازی‌های شبیه‌ساز پرواز: بازی‌های برتر برای علاقه‌مندان به هوانوردی

FlightGear Flight Simulator یک شبیه ساز پرواز چند سکوی رایگان و منبع باز است که توسط پروژه FlightGear توسعه یافته است. این پروژه اولین بار در سال 1997 منتشر شد و از آن زمان به توسعه ادامه داد. این بازی دارای هواپیماها و مناظر متعدد است و موارد بیشتری به طور مداوم اضافه می‌شود. می‌توان آن را به صورت انفرادی یا چند نفره بازی کرد.

IL-2 Sturmovik

5 6 - بازی‌های شبیه‌ساز پرواز: بازی‌های برتر برای علاقه‌مندان به هوانوردی

این سری از بازی‌های ویدئویی شبیه ساز پرواز جنگی جنگ جهانی دوم در اصل توسط Maddox Games ساخته شده است. این مجموعه دارای تعداد زیادی هواپیمای قابل پرواز با ریشه‌های مختلف است، هواپیماهای تاریخی که در جنگ شرکت کردند. قسمت‌های مختلف این مجموعه شامل تئاترهای مختلف جنگ جهانی دوم است.

IL-2 Sturmovik یکی از شبیه سازهای پرواز پیشرو در جنگ جهانی دوم و یکی از محبوب‌ترین‌ها است. جدیدترین نسخه از سری IL-2 Sturmovik، IL-2 Sturmovik است: نبرد استالینگراد در نوامبر 2013 منتشر شد. اگرچه انتظار می‌رود نسخه جدیدی در سال جاری منتشر شود.

Digital Combat Simulator

6 4 - بازی‌های شبیه‌ساز پرواز: بازی‌های برتر برای علاقه‌مندان به هوانوردی

Digital Combat Simulator که با نام DCS نیز شناخته می‌شود، مجموعه‌ای از بازی‌های شبیه ساز پرواز رزمی است. توسط Eagle Dynamics توسعه داده شد و اولین بار در سال 2008 منتشر شد. دقت شبیه سازی هواپیما با توجه به نوع مدل پرواز و نسخه بازی بسیار متفاوت است.

DCS World شامل یک ویرایشگر مأموریت برای کارهای ایجاد شده توسط کاربر است. این به کاربران اجازه می‌دهد تا مأموریت‌های ارائه شده را گسترش دهند یا مأموریت‌های منحصر به فرد خود را ایجاد کنند.

Airport City

7 3 - بازی‌های شبیه‌ساز پرواز: بازی‌های برتر برای علاقه‌مندان به هوانوردی

خوب، شاید شبیه ساز پرواز نباشد، اما ما مجبور شدیم فرودگاه شهر را به دلیل قابلیت پخش فوق العاده آن در نظر بگیریم! این یکی از جذاب‌ترین و سرگرم کننده ترین بازی‌های هواپیما است؛ و هم برای دسکتاپ و هم برای موبایل در دسترس است.

هدف این است که فرودگاه خود را بسازید، آن را مدیریت کنید و ناوگان خود را گسترش دهید. علاوه بر آن، می‌توانید برنامه اکتشاف فضایی خود را راه اندازی کنید، چقدر جالب است! شما بازی را با یک فرودگاه کوچک شامل یک باند منفرد، چند خدمه و ساختمان‌های عملیاتی بسیار ابتدایی شروع می‌کنید.

شما فرودگاه خود را با انجام مأموریت‌های مختلف، ترتیب دادن پروازها برای سفر در سراسر جهان و ارتقاء شهر پشتیبانی مجاور و در عین حال گسترش فرودگاه خود ارتقا می‌دهید. مأموریت شما در صورت انتخاب برای انجام آن، تبدیل شدن به یک غول هواپیمایی و ساختن یک فرودگاه برجسته است.

Thrustmaster HOTAS X

Flight Hotas X یک جوی استیک و دریچه گاز قابل برنامه ریزی است که با رایانه‌های شخصی و سیستم‌های PS3 برای شبیه سازی واقعی پرواز سازگار است. جوی استیک Hotas دارای یک دریچه گاز بزرگ است که برای کنترل سرعت و شتاب هواپیما استفاده می‌شود، علاوه بر این، دریچه گاز قابل جدا شدن است بنابراین می‌توانید آن را جدا کنید تا شرایط خلبانی واقعی را دوباره ایجاد کنید.

بسته به سبک بازی خود، ممکن است بخواهید از یک جوی استیک فوق العاده حساس استفاده کنید که به لمس‌های جزئی پاسخ می‌دهد. با جوی استیک سفت‌تر، هنگام حرکت دادن آن مقاومت بیشتری ایجاد می‌کند. مقاومت T. Flight Hotas X را می‌توان برای انطباق با ترجیحات شخصی شما تنظیم کرد.

Real Flight RF9 Flight Simulator

RealFlight اولین شبیه ساز پرواز RC در جهان است. این کاملاً بهترین ابزار خلبان‌های جدید RC است که به شما کمک می‌کند تا نحوه پرواز را یاد بگیرید. RealFlight به شما کمک می‌کند تا از تمرین مانورهای جدید لذت ببرید و مهارت‌هایی را بهبود ببخشید که ممکن است به شما کمک کند خلبان بهتری شوید.

RealFlight بیش از 160 هواپیمای مختلف را ارائه می‌دهد که محبوب‌ترین آنها هواپیما، هلیکوپتر و هواپیماهای بدون سرنشین است. به علاوه RealFlight به شما این شانس را می‌دهد که هواپیما و سایت‌ها را ویرایش کنید، تعداد نامحدودی از گزینه‌های پرواز در دسترس است. یک گزینه چند بازی در دسترس است، بنابراین شما می‌توانید پرواز کنید و با گروهی از خلبانان موجود به صورت آنلاین رقابت کنید که بازی آموزش پرواز را خنده دار می‌کند.

 

منبع

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *