مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

انتخاب مدرسه پرواز مناسب | آموزشگاه هوانوردی پارسیس

انتخاب مدرسه پرواز مناسب: عوامل کلیدی که باید در نظر بگیرید

هنگام شروع سفر برای خلبان شدن، انتخاب مدرسه پرواز مناسب یک تصمیم حیاتی است. کیفیت آموزش و تحصیلی که دریافت می کنید نقشی حیاتی در شکل دادن به شغل شما به عنوان خلبان ایفا می کند.

با وجود تعداد زیادی دانشکده پرواز، مهم است که قبل از انتخاب چندین عامل کلیدی را در نظر بگیرید. در این مقاله، ما عناصر ضروری را که باید هنگام انتخاب مدرسه پرواز مناسب برای نیازهای آموزشی هوانوردی خود در نظر بگیرید، بررسی خواهیم کرد.

تایید صلاحیت و گواهینامه:

یکی از عوامل اولیه ای که باید در هنگام انتخاب دانشکده پرواز در نظر گرفت، اعتبار و گواهینامه آن است. اطمینان حاصل کنید که مدرسه دارای گواهینامه هایی از مقامات معتبر هوانوردی است. اعتباربخشی تضمین می کند که مدرسه استانداردهای لازم را برای آموزش خلبانی، برنامه درسی، امکانات و پروتکل های ایمنی رعایت می کند.

شهرت و سابقه:

در مورد شهرت و سابقه دانشکده پرواز در این صنعت تحقیق کنید. به دنبال نظرات و توصیفات دانشجویان فعلی و سابق باشید. یک مدرسه پرواز با شهرت مثبت نشان دهنده تعهد به آموزش با کیفیت و سابقه تولید خلبانان ماهر است. صحبت با خلبانان با تجربه یا متخصصان صنعت را برای بینش و توصیه های آنها در نظر بگیرید.

برنامه های آموزشی:

برنامه های آموزشی ارائه شده توسط دانشکده پرواز را ارزیابی کنید. تعیین کنید که آیا آنها با اهداف و آرزوهای شغلی شما مطابقت دارند یا خیر. به دنبال برنامه‌هایی باشید که یک برنامه درسی جامع شامل دانش نظری، آموزش شبیه‌ساز پرواز و تجربه پرواز عملی ارائه می‌دهند. یک برنامه آموزشی جامع شما را برای چالش هایی که به عنوان خلبان با آن روبرو خواهید شد آماده می کند.

مربیان مجرب:

تخصص و تجربه مربیان در یک مدرسه پرواز برای تجربه یادگیری شما بسیار مهم است. مربیان باتجربه ای که به طور گسترده پرواز کرده اند و دارای گواهینامه های مرتبط هستند می توانند بینش و راهنمایی های ارزشمندی را در طول دوره آموزشی شما ارائه دهند. در مورد صلاحیت ها و اعتبار مربیان دانشکده پرواز مورد نظر خود تحقیق کنید.

استانداردهای ایمنی:

هنگام انتخاب مدرسه پرواز، ایمنی باید در اولویت باشد. به دنبال مدارسی باشید که دارای پروتکل های ایمنی قوی، هواپیماهای به خوبی نگهداری شده و فرهنگ ایمنی قوی هستند. در مورد سوابق ایمنی مدرسه و هر گونه اقدامات ایمنی اضافی که دارند، مانند بررسی های منظم تعمیر و نگهداری و رعایت مقررات بالادستی، پرس و جو کنید.

35 - انتخاب مدرسه پرواز مناسب: عوامل کلیدی که باید در نظر بگیرید

تجهیزات و هواپیما:

امکانات و هواپیماهای موجود در مدرسه پرواز را در نظر بگیرید. یک مرکز آموزشی مجهز با کلاس های مدرن، شبیه سازهای پرواز و امکانات تعمیر و نگهداری می تواند تجربه یادگیری شما را افزایش دهد. علاوه بر این، در دسترس بودن و وضعیت هواپیما برای آموزش پرواز، عوامل بسیار مهمی برای تضمین پیشرفت روان در طول دوره آموزشی شما هستند.

نسبت دانش آموز به مربی:

نسبت دانش آموز به مربی می تواند به طور قابل توجهی بر کیفیت آموزش شما تأثیر بگذارد. نسبت پایین تر اجازه می دهد تا آموزش شخصی و توجه فردی مربیان بیشتر شود. این امر یادگیری بهتر را تسهیل می کند و تضمین می کند که در طول آموزش از حمایت و راهنمایی کافی برخوردار شوید.

هزینه و گزینه های تامین مالی:

هزینه برنامه های آموزشی پرواز ارائه شده توسط مدرسه را در نظر بگیرید. ارزش کلی آموزش را از نظر کیفیت آموزش، امکانات و منابع ارائه شده ارزیابی کنید. علاوه بر این، در مورد گزینه‌های تامین مالی، بورسیه‌ها یا کمک‌های مالی که ممکن است آموزشگاه پرواز برای کمک به جبران هزینه‌های آموزش شما ارائه دهد، پرس و جو کنید.

کمک به کاریابی:

یکی از نکات ضروری برای خلبانان مشتاق، کمک به کاریابی مدرسه پرواز است. در مورد سوابق مدرسه در کمک به فارغ التحصیلان برای تامین شغل در صنعت هوانوردی پرس و جو کنید. یک مدرسه پرواز با ارتباطات و مشارکت های صنعتی قوی می تواند فرصت های شبکه ای ارزشمندی را فراهم کند و شانس شما را برای یافتن شغل مناسب پس از اتمام دوره آموزشی افزایش دهد.

نتیجه گیری:

انتخاب مدرسه پرواز مناسب گامی حیاتی برای تحقق رویای خلبان شدن شماست. عواملی مانند اعتبار، شهرت، برنامه‌های آموزشی، مربیان مجرب، استانداردهای ایمنی، امکانات، نسبت دانشجو به مربی، هزینه و کمک به کاریابی را در نظر بگیرید. چندین مدرسه پرواز را به طور کامل بررسی و ارزیابی کنید تا تصمیمی آگاهانه بگیرید.

با انتخاب یک آموزشگاه پروازی معتبر و مناسب مانند مرکز آموزش هوانوردی پارسیس (PATC)، در مسیر درستی برای دستیابی به اهداف شغلی هوانوردی خود قرار خواهید گرفت. با انتخاب مدرسه پروازی که با آرزوهای شما هماهنگ است و شما را برای موفقیت به عنوان یک خلبان ماهر و شایسته آماده می کند، روی آینده خود سرمایه گذاری کنید.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *