مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

مسیرهای شغلی هیجان انگیز برای خلبانان | آموزشگاه پارسیس

آسمان محدود است: کاوش مسیرهای شغلی هیجان انگیز برای خلبانان

به مرکز آموزش هوانوردی پارسیس (PATC)، دروازه شما به دنیای هیجان انگیز هوانوردی خوش آمدید. به عنوان یک مدرسه هوانوردی پیشرو، ما متعهد به ارائه آموزش و آموزش جامع برای خلبانان مشتاق هستیم. در این مقاله، مسیرهای شغلی متنوع و مفیدی را که در دسترس خلبانان است، بررسی خواهیم کرد و فرصت‌های نامحدودی را که در انتظار کسانی است که به آسمان می‌روند، نشان می‌دهیم.

هیجان خلبان بودن:

خلبان شدن رویای مشترک بسیاری است. این ترکیبی منحصر به فرد از ماجراجویی، مسئولیت پذیری و فرصتی برای سفر به جهان است. چه بخواهید یک خلبان تجاری باشید، چه یک خلبان نظامی یا یک خلبان خصوصی، صنعت هوانوردی طیف گسترده ای از گزینه های شغلی را ارائه می دهد.

خلبان تجاری:

خلبانان تجاری با هواپیما برای خطوط هوایی پرواز می کنند و مسافران و بار را در مقاصد داخلی و بین المللی حمل می کنند. این مسیر شغلی ثبات، دستمزد عالی و فرصت کار با فناوری پیشرفته هوانوردی را فراهم می کند.

خلبان حمل و نقل هواپیمایی (ATP):

برای تبدیل شدن به یک خلبان حمل و نقل هواپیمایی، خلبانان باید تعداد مشخصی از ساعات پرواز را جمع آوری کنند و گواهی ATP را دریافت کنند. این صلاحیت خلبانان را قادر می سازد تا هواپیماهای بزرگ را فرماندهی کنند و درها را به سمت نقش های رهبری در صنعت هوانوردی باز می کند.

خلبان خصوصی:

خلبانان خصوصی از آزادی پرواز برای تفریح و سفر شخصی لذت می برند. آنها می توانند هواپیماهای کوچک را خلبانی کنند و با سرعت خودشان در آسمان کاوش کنند. خلبانی خصوصی یک انتخاب محبوب برای علاقه مندان به هوانوردی است که می خواهند در عین حفظ حرفه اصلی خود به اشتیاق خود بپردازند.

مربی پرواز:

مربیان پرواز نقش حیاتی در شکل دادن به نسل بعدی خلبانان دارند. به عنوان یک مربی، شما این فرصت را خواهید داشت که دانش و تخصص خود را به هوانوردان مشتاق انتقال دهید و به آنها کمک کنید تا مهارت ها و اعتماد به نفس لازم را برای حرکت در آسمان توسعه دهند.

33 - آسمان محدود است: کاوش مسیرهای شغلی هیجان انگیز برای خلبانان

خلبان شرکتی:

بسیاری از شرکت ها و افراد با ارزش خالص از خلبانان برای مدیریت هواپیمای شخصی خود استفاده می کنند. خلبانان شرکتی از مزایای برنامه انعطاف پذیر، سفرهای مجلل و قرار گرفتن در معرض طیف متنوعی از مقاصد لذت می برند. این مسیر شغلی ترکیبی از حرفه ای بودن و انحصار را ارائه می دهد.

خلبان هلیکوپتر:

خلبانان هلیکوپتر با روتورکرافت ها، وظایفی مانند جستجو و نجات، عکس برداری هوایی، خدمات فوریت های پزشکی و غیره را انجام می دهند. توانایی مانور عمودی فرصت های شغلی منحصر به فردی را برای خلبانانی که از نوع متفاوتی از تجربه پرواز لذت می برند باز می کند.

خلبان نظامی:

برای کسانی که به دنبال شغلی با آدرنالین هستند، تبدیل شدن به یک خلبان نظامی می تواند یک انتخاب عالی باشد. هوانوردان نظامی تحت آموزش های دقیق قرار می گیرند و با هواپیماهای پیشرفته پرواز می کنند، از کشورهای خود دفاع می کنند، در ماموریت های استراتژیک شرکت می کنند و به امنیت ملی کمک می کنند.

مدیریت هوانوردی:

خلبانانی که علاقه زیادی به جنبه تجاری هوانوردی دارند می توانند در مدیریت هوانوردی شغلی را دنبال کنند. این متخصصان بر عملیات، ایمنی و تدارکات در خطوط هوایی، فرودگاه ها و سایر سازمان های هواپیمایی نظارت می کنند. آنها نقش مهمی در تضمین عملیات روان و کارآمد دارند.

کنترل کننده ی ترافیک هوایی:

در حالی که کنترل کننده های ترافیک هوایی به خودی خود خلبان نیستند، بخشی جدایی ناپذیر از صنعت هوانوردی هستند. آنها حرکت هواپیماها را مدیریت و هماهنگ می کنند و از برخاست ها، فرودها و مسیرهای پرواز ایمن اطمینان حاصل می کنند. کنترل ترافیک هوایی یک مسیر شغلی پر هزینه و پر ارزش است که به مهارت های ارتباطی و تصمیم گیری استثنایی نیاز دارد.

نتیجه گیری:

مرکز آموزش هوانوردی پارسیس (PATC) سکوی پرتاب شما برای یک حرفه هیجان انگیز و رضایت بخش در هوانوردی است. چه در آرزوی تبدیل شدن به یک خلبان تجاری، یک هوانورد نظامی، یا دنبال کردن مسیرهای شغلی هیجان انگیز دیگری در صنعت باشید، برنامه های آموزشی جامع و مربیان مجرب ما مهارت ها و دانشی را که برای افزایش نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهند. امروز به ما بپیوندید و اجازه دهید رویاهایتان در PATC پرواز کنند، جایی که آسمان در آن حد است!

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *