مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

بازی را کنار بگذارید و یادگیری را آغاز کنید

بازی را کنار بگذارید و یادگیری را آغاز کنید

  یادگیری

  ۱۹ آوریل ۲۰۲۳ / در نکات و تکنیک / توسط کریس مک‌گانگل

14 1 - بازی را کنار بگذارید و یادگیری را آغاز کنید

    در سال ۱۹۷۹، اولین شبیه‌ساز پرواز خانگی برای استفاده‌ی عموم توسط شرکت ساب‌لاجیک برای پیشگامان رایانه‌های شخصی عرضه شد. FS1 قادر بود ۱۵۰ خط در ثانیه رسم کند و به کاربر اجازه می‌داد تا با یک هواپیمای سوپ‌ویت کامِل کمی مدرن‌شده پرواز کند.

با پیشرفت سریع زمان، اکنون کل کره زمین را با وضوح بالا در اختیار داریم. می‌توانیم به سرعت آب و هوا را در شبیه‌ساز خود برای شبیه‌سازی شرایط جوی یک روز چالش‌برانگیز تغییر دهیم، چک لیست‌ها را تمرین کنیم، یا حتی مانورها را تمرین کرده و شبیه‌سازی را بازبینی کنیم تا روش‌های خود را نقد و نقاط ضعف را شناسایی کنیم.

یادگیری

    با این حال، اغلب شبیه‌ساز بدون هدف روشن روشن می‌شود و خود را مشغول پرواز با اف/ا ۱۸ سوپر هورنیت در اطراف برج کنترل یا گشت‌زنی در گراند کانیون با یک پایپر کب می‌بینیم.

این وبلاگ بر روی روش‌های مقرون به صرفه‌ای تمرکز خواهد کرد که یک شبیه‌ساز خانگی را به یک ابزار آموزشی ارزشمند برای خلبانان تبدیل می‌کند. مقالات زیادی درباره گزینه‌های سخت‌افزاری برای ساخت یک مجموعه شبیه‌ساز وجود دارد – ما قصد داریم روی نحوه استفاده از مجموعه خود پس از تکمیل آن تمرکز کنیم.

    راهنمای آموزش شبیه‌ساز پرواز اسپورتی – یک TCO یا طرح کلی دوره آموزشی در طول آموزش من برای هر پرواز ضروری بود. این به من کمک کرد تا بفهمم چه انتظاری از درس دارم، مانورهایی که در هواپیما انجام خواهیم داد و مکان‌هایی برای مطالعه یا مرور بیشتر. اکنون می‌توانید همین ساختار را با راهنماهای آموزشی شبیه‌ساز پرواز دقیق ما به پروازهای شبیه‌ساز خود بیاورید –

نسخه‌های دیجیتال آنچه که توسط هر دانشجوی خلبانی که در آکادمی اسپورتی، مدرسه پرواز ما آموزش می‌بیند استفاده می‌شود. راهنمای آموزش شبیه‌ساز پرواز خلبان خصوصی در دوره یادگیری پرواز اسپورتی گنجانده شده است و شامل ۱۴ درس دقیق است. راهنمای آموزش شبیه‌ساز پرواز رتبه‌بندی ابزار در دوره رتبه‌بندی ابزار اسپورتی موجود است و شامل ۲۲ درس با ۶ رویکرد چالش‌برانگیز اضافی است.

شما باید شبیه‌ساز را بارگیری کنید، اما این‌ها به شما یک طرح کلی برای یک پرواز مفید و آموزشی می‌دهند. هر دو طرح کلی دوره آموزشی با در نظر گرفتن شبیه ساز پرواز مایکروسافت طراحی شده‌اند، اما به راحتی با X-Plane، Prepare3D یا Infinite Flight قابل استفاده هستند.

14 2 - بازی را کنار بگذارید و یادگیری را آغاز کنید

14 3 - بازی را کنار بگذارید و یادگیری را آغاز کنید

    نمونه راهنمای آموزش شبیه‌ساز پرواز رتبه‌بندی ابزار

    سناریوهای X-Plane

    سناریوهای X-Plane یک قدم فراتر از راهنمای آموزشی شبیه‌ساز پرواز می‌رود و به صورت خودکار هواپیمای دیجیتال شما را در ابتدای هر مانور قرار می‌دهد. هر یک از 24 مانور شامل یک جلسه توجیهی، توضیح نتایج مورد نظر، پیام تنظیم کنترل‌ها و انتقال سریع به مانور پس از تحویل کنترل‌های پرواز توسط مربی دیجیتال است.

همچنین نکات ویدیویی مرتبط برای آماده‌سازی کاربران برای مانور در نظر گرفته شده است. مانورها از برخودار شدن از زمین نرم تا برخودار شدن از زمین کوتاه با موانع 50 فوتی و فرودهای اضطراری را شامل می‌شوند. این سناریوها با X-Plane 12 سازگار هستند.

    دوره آموزشی تعاملی  تیک فلایت

    برای تجربه نهایی آموزش شبیه‌ساز، آکادمی تیک فلایت را امتحان کنید، آموزش پرواز عملی مبتنی بر هوش مصنوعی واقعی، با همان راهنمایی یک مربی پرواز انسانی. هنگام انتخاب یک مانور، مربی پرواز مجازی امولاتور را با هواپیمای از پیش پیکربندی شده، از پیش قرار گرفته و آماده پرواز بارگذاری می‌کند.

هر درس شامل یک جلسه توجیهی مفصل، راهنمایی صوتی و بازخورد بلادرنگ بر اساس عملکرد شما به همراه نمره‌دهی هدفمند دقیق است. شما دقیقاً می‌دانید که چگونه عمل کرده‌اید و کجا باید بهبود پیدا کنید. آکادمی تیک فلایت یک پوشش آموزشی روی شبیه‌ساز شماست و با X-Plane 11 و 12، Lockheed Martin Prepar3D  نسخه‌های 4 و 5 و شبیه ساز پرواز مایکروسافت2020  کار می‌کند.

    شبیه سازی پرواز کوچ

    اگر شما بسیار مصمم به استفاده از یک شبیه‌ساز خانگی در حین آموزش پرواز هستید، ارزش بررسی شبیه سازی پرواز کوچ را دارد. آنها تیمی از خلبانان واقعی هستند که با شبیه‌ساز پرواز آشنا هستند و آموزش از راه دور برای خلبانان دیجیتال ارائه می‌دهند.

دوره‌های آنها دوره‌های گروهی زنده مشابه محیط کلاس درس دیجیتال یا برنامه‌های کوچینگ تک‌به‌تک برای کمک به غلبه بر فلات‌های یادگیری را ارائه می‌دهد. تیم شبیه سازی پرواز کوچقادر به پرواز دیجیتال با کاربران X-Plane 11، X-Plane 12 یا شبیه ساز پرواز مایکروسافت2020 هستند.

    با در نظر گرفتن قانون مور برای قدرت محاسباتی، دستگاه‌های شبیه‌ساز پرواز امروزی 4،194،304 برابر قدرت محاسباتی اولین برنامه نسل اول، FS1 را دارند. خلبانان دیجیتال می‌توانند ساعت‌های زیادی را صرف پرواز مانورهای چالش‌برانگیز، روش‌های ابزار، شرایط آب و هوایی دشوار و همچنین بسیاری از وظایف آموزشی دیگر کنند.

زمانی که یک دانشجوی خلبان از یک شبیه‌ساز برای انجام بهتر یک کار که دانش مورد نیاز در هواپیمای خود است استفاده می‌کند، توانایی صرفه‌جویی در زمان آموزش هرگز به این اندازه مقرون به صرفه نبوده است.

منبع

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *