مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

ایکس پلین ۱۲

هواپیماهای موجود در ایکس پلین ۱۲

ایکس پلین  ۱۲ و هواپیماهای موجود در آن

تیم لامینار ریسرچ مدت‌هاست روی بهبود پلتفرم ایکس پلین کار می‌کند و اخیراً جدیدترین نسخه آن، ایکس پلین ۱۲، منتشر شده است. همه چیز از جریان هوای تولید شده توسط هواپیماهای پهن پیکر تا پرواز مافوق صوت مورد بررسی و تنظیم قرار گرفته تا برای جامعه کاربران آماده شود.

ایکس پلین ۱۲

اما یک شبیه‌ساز پرواز بدون هواپیماهای عالی چه ارزشی دارد؟ بیایید نگاهی سریع به تغییرات هواپیما از ایکس پلین ۱۱ به ایکس پلین ۱۲ بیندازیم.

      هواپیماهای مسافربری

     اگر می‌خواهید شروع سرد هواپیما را تمرین کنید یا پروازی را شبیه‌سازی کنید که شرکت‌های هواپیمایی محبوب انجام می‌دهند، از همان ابتدا چندین گزینه هواپیمای مسافربری در ایکس پلین ۱۲ خواهید داشت.

  • جدید: ایرباس A330-300

13 1 - هواپیماهای موجود در ایکس پلین ۱۲

  • باقی مانده: مک دانل داگلاس MD-82 / بوئینگ 737-800

13 2 - هواپیماهای موجود در ایکس پلین ۱۲

  • حذف شده: بوئینگ 747-100 / بوئینگ 747-400

13 3 - هواپیماهای موجود در ایکس پلین ۱۲

    هواپیماهای عمومی

    بزرگترین دسته هواپیما در ایکس پلین، گروه هواپیماهای عمومی است. تعیین اینکه کدام یک باعث دیگری شده است، یعنی اینکه آیا این گروه بزرگترین بخش از کیک هواپیمای دیجیتال را در اختیار دارد یا اینکه این گروه بزرگ است و به همین دلیل هواپیماهای بیشتری در آن وجود دارد، دشوار است، اما به هر حال ما در فروشگاه خلبانی اسپورتی شکایتی نداریم.

  • جدید: سسنا سیتیشن ایکس / سیرس SR-22 / لانکیر اِوولوشن / پایپر PA-18 سوپر کب / ونز RV-10

13 4 - هواپیماهای موجود در ایکس پلین ۱۲

13 5 - هواپیماهای موجود در ایکس پلین ۱۲

  • باقی مانده: بیچ کرفت بارون 58 / سسنا اسکای هاوک (بخاری) / سسنا اسکای هاوک (G1000) / سیرس ویژن SF50 / بیچ کرفت کینگ ایر C90B / استینسون L5 سنتینل

13 6 - هواپیماهای موجود در ایکس پلین ۱۲

  • حذف شده: کلمبیا 400

13 7 - هواپیماهای موجود در ایکس پلین ۱۲

     هواپیماهای آزمایشی

    هر دو هواپیمای آزمایشی (به دلیل عدم دسترسی به آمار عملکردشان به این هواپیماها این نام داده شده است) پلتفرم ایکس پلین را ترک می‌کنند. امیدواریم با افزایش سن برنامه، آن‌ها یا سبک‌های مشابهی از هواپیما بازگردند.

  • حذف شده: شاتل فضایی / ایکس-15

13 8 - هواپیماهای موجود در ایکس پلین ۱۲

     هواپیمای بدون موتور

    برای آزمایش کنترل چوب فرمان و پدال، هواپیمای بدون موتور وسیله‌ی کاملی است. هیچ چیز مانند دانستن اینکه باید بالابرنده‌های ارتفاع را از پارکینگ‌ها یا سایر انواع تولیدکنندگان حرارتی پیدا کنید وجود ندارد. اگر نمی‌دانید کجا ارتفاع بگیرید، دائماً در حال کشف مکان‌های فرود جدید خواهید بود. البته سطح صدا قابل توجه خواهد بود.

  • باقی مانده: شلایخر ASK 21

13 9 - هواپیماهای موجود در ایکس پلین ۱۲

هلیکوپتر

قبلاً گفته می‌شد که یک هلیکوپتر یک میلیون قطعه است که به سرعت در اطراف یک نشتی روغن می‌چرخد و منتظر خستگی فلز است. به همین دلیل، یک شبیه‌ساز ممکن است بهترین راه برای آشنا شدن با این پرنده چرخان باشد. شایان ذکر است که یافتن سخت‌افزار شبیه‌ساز هلیکوپتر دشوار است.

  • جدید: رابینسون R22 بتا II / رابینسون R22 بتا II روی شناور

13 10 - هواپیماهای موجود در ایکس پلین ۱۲

  • باقی مانده: سیکورسکی S-76C

13 11 - هواپیماهای موجود در ایکس پلین ۱۲

     هواپیماهای نظامی

    وقتی زمان آن رسید که برچسب “شبیه‌ساز” را از ایکس پلین بردارید و آن را به عنوان یک “بازی” تعیین کنید، جت‌های نظامی برای لذت بردن ما در آنجا هستند. F-14 آزمایش‌های گسترده‌ای را پشت سر گذاشت تا اطمینان حاصل شود که آیرودینامیک، ویژگی‌های پرواز مافوق صوت و بارهای g دقیق هستند. لذت ببرید و لاستیک‌ها را فشار دهید و آتش بزنید. امیدواریم این دسته نیز با برنامه رشد کند.

  • جدید: F-14 تامکت

13 12 - هواپیماهای موجود در ایکس پلین ۱۲

  • باقی مانده: F-4 فانتوم II

13 13 - هواپیماهای موجود در ایکس پلین ۱۲

  • حذف شده: B52G استراتوفورتس / KC-10 اکستندر / لاکهید SR-71

13 14 - هواپیماهای موجود در ایکس پلین ۱۲

هواپیمای آبی

اگر می‌خواهید مکان‌های فرود خود را در ایکس پلین به شدت افزایش دهید، از سسنا اسکای هاوک روی شناور لذت ببرید.

  • باقی مانده: اسکای هاوک روی شناور

13 15 - هواپیماهای موجود در ایکس پلین ۱۲

هواپیمای فوق سبک

خلبانان هواپیماهای فوق سبک نژاد منحصر به فردی هستند. من به نقل قول نسبت داده شده به اسکار لوونت فکر می‌کنم: “خط باریکی بین نبوغ و جنون وجود دارد. من این خط را پاک کرده‌ام” هر بار که یکی از این هواپیماهای فوق سبک را در حال پرواز می‌بینم. برای هر کس سلیقه خودش و لذت بردن از این هواپیماهای منحصر به فرد در ایکس پلین ۱۲.

  • باقی مانده: آرولیت 103

13 16 - هواپیماهای موجود در ایکس پلین ۱۲

    هواپیماهای موجود در X-Plane 12 طیف گسترده‌ای از عملیات پروازی را پوشش می‌دهند. البته ما آرزو می‌کنیم که دسته هواپیماهای نظامی و آزمایشی برای مواقعی که از شبیه‌ساز به‌عنوان یک ابزار آموزشی استفاده نمی‌کنیم و صرفاً آن را به‌عنوان یک سرگرمی می‌بینیم، بزرگ‌تر باشد.

اما با گسترش چشمگیر ناوگان هواپیماهای عمومی و بهبود آیرودینامیک و موتور هواشناسی در شبیه‌ساز، مطمئناً هواپیمایی پیدا خواهید کرد که با هدف پروازی شما در آن روز سازگار باشد. همچنین شایان ذکر است که این ناوگان در حال رشد است!

منبع

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *