مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

سازمان‌های مرتبط با هوانوردی

چگونه می‌توانید شبکه خود را با داوطلب شدن در سازمان‌های مرتبط با هوانوردی گسترش دهید

چگونه می‌توانید شبکه خود را با داوطلب شدن در سازمان‌های مرتبط با هوانوردی گسترش دهید

سازمان‌های مرتبط با هوانوردی

عضویت در AOPA

انجمن مالکان و خلبانان هواپیما (AOPA) یکی از سازمان‌های مرتبط با هوانوردی و یک مرکز برای علاقه‌مندان و حرفه‌ای‌ها است. با داوطلب شدن در AOPA، به جامعه‌ای دسترسی پیدا می‌کنید که به پرواز علاقه‌مند است.

در رویدادها شرکت کنید، در تلاش‌های حمایتی کمک کنید یا به برنامه‌های آموزشی کمک کنید. این مشارکت شما را مستقیماً با کهنه‌کاران و تازه‌واردان صنعت در تماس قرار می‌دهد و محیطی غنی برای شبکه‌سازی فراهم می‌کند.

داوطلب در نمایشگاه‌های هوایی

نمایشگاه‌های هوایی رویدادهای هیجان‌انگیزی هستند که طیف گسترده‌ای از حرفه‌ای‌های هوانوردی را جذب می‌کنند. داوطلبی در این نمایشگاه‌ها می‌تواند شما را پشت صحنه، در کنار سازمان‌دهندگان رویداد، خلبانان و تکنسین‌های هواپیما قرار دهد. این تجربه غوطه‌ور شدن نه تنها به شما دیدی نزدیک‌تر به عملیات هوانوردی می‌دهد بلکه امکان شبکه‌سازی غیررسمی با کارشناسان در یک محیط پویا را فراهم می‌کند.

راهنمای موزه‌ها

موزه‌های هوانوردی گنجینه‌هایی از تاریخ و فناوری هستند. خدمت به عنوان راهنما یا داوطلب در این موزه‌ها به شما این فرصت را می‌دهد که با افرادی که به میراث هوانوردی علاقه‌مندند، آشنا شوید. با بازدیدکنندگان، متخصصان و مورخان تعامل خواهید داشت، که هر کدام بینش‌های منحصربه‌فرد و اتصالات حرفه‌ای بالقوه‌ای ارائه می‌دهند که می‌تواند برای مسیر شغلی شما ارزشمند باشد.

مشارکت در EAA

انجمن هواپیماهای تجربی (EAA) یک جامعه از علاقه‌مندان به هوانوردی است که هواپیماهای خود را می‌سازند و پرواز می‌کنند. داوطلبی در  EAA، به ویژه در طول رویداد سالانه AirVenture، می‌تواند شما را به خلبانان و مهندسان نوآور متصل کند. به اشتراک گذاشتن اشتیاق خود از طریق این سازمان می‌تواند روابط مهمی را در بخش‌های هواپیماهای خانگی و هوانوردی عمومی تقویت کند.

مشارکت در CAP

گشت هوایی مدنی (CAP) یک سازمان داوطلبانه است که به عنوان نیروی کمکی نیروی هوایی ایالات متحده خدمت می‌کند. با شرکت در مأموریت‌های مختلف CAP، از جمله آموزش هوافضا، برنامه‌های کادت و خدمات اضطراری، با افرادی که به خدمت و هوانوردی ارزش می‌دهند همکاری خواهید کرد. شبکه‌سازی در CAP می‌تواند به اتصالات با حرفه‌ای‌های نظامی و غیرنظامی هوانوردی منجر شود.

برنامه‌های مشاوره

مشارکت در برنامه‌های مشاوره در سازمان‌های هواپیمایی می‌تواند بسیار ارزشمند باشد. به عنوان یک مشاور، شما به هدایت هوانوردان مشتاق می‌پردازید و دانش و تجربیات خود را با آنها به اشتراک می‌گذارید. این نقش همچنین می‌تواند شما را با دیگر مشاوران و حرفه‌ای‌های این حوزه مرتبط کند و شبکه شما را از طریق اهداف مشترک و تلاش جمعی برای پرورش نسل بعدی کارشناسان هواپیمایی گسترش دهد.

منبع

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *