مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

چگونه می‌توانید انگیزه و اشتیاق خود را برای حرفه هوانوردی در میانه فرسودگی شغلی دوباره شعله‌ور کنید.

چگونه می‌توانید انگیزه و اشتیاق خود را برای حرفه هوانوردی در میانه فرسودگی شغلی دوباره شعله‌ور کنید.

چگونه می‌توانید انگیزه و اشتیاق خود را برای حرفه هوانوردی در میانه فرسودگی شغلی دوباره شعله‌ور کنید؟

حرفه هوانوردی

تفکر عمیق

لحظه‌ای به یاد بیاورید که چه چیزی در ابتدا شعله اشتیاق شما به هوانوردی را روشن کرد. آیا علت آن جذابیت آسمان، پیچیدگی هواپیماها یا هیجان سفر بود؟ بازگشت به این انگیزه‌های اصلی می‌تواند به عنوان یادآوری قدرتمندی از دلیل انتخاب این مسیر عمل کند. چالش‌هایی که با آنها مواجه شده‌اید و دستاوردهایی که به آنها رسیده‌اید را بپذیرید. این تفکر می‌تواند شعله اشتیاق را دوباره روشن کرده و حس هدفمندی جدیدی به حرفه هوانوردی شما بدهد.

تعیین اهداف

تعیین اهداف در هر حرفه‌ای حیاتی است، به‌ویژه در هوانوردی که پیشرفت و مهارت بسیار ارزشمند هستند. با تعیین اهداف قابل دستیابی و کوتاه‌مدت که به آرمان‌های بزرگتر منجر می‌شوند، شروع کنید. چه یادگیری یک مهارت جدید باشد، چه دریافت یک گواهینامه یا ارتقاء شغلی، داشتن اهداف واضح می‌تواند جهت و حس موفقیت را به شما بدهد. به یاد داشته باشید، تعیین اهداف ، سکویی برای موفقیت شما هستند؛ آنها به شما کمک می‌کنند به سمت مقصد مطلوب خود در حرفه حرکت کنید.

یادگیری مداوم

صنعت هوانوردی پویا است و دائماً در حال پیشرفت فناوری و رویه‌های ایمنی است. یادگیری مادام‌العمر را بپذیرید و با آخرین روندها و تحولات به‌روز باشید. در کارگاه‌ها شرکت کنید، به دنبال دریافت گواهینامه‌های اضافی باشید یا حتی در حوزه‌های مختلف هوانوردی آموزش ببینید.

این کار نه تنها مهارت‌های شما را بهبود می‌بخشد بلکه روز کاری شما را متنوع و از نظر فکری تحریک‌کننده می‌کند. یادگیری مداوم می‌تواند شور و اشتیاق شما را زنده کند و شما را به دارایی ارزشمندی برای تیم خود تبدیل کند.

شبکه‌سازی گسترده

جامعه هوانوردی گسترده است و پر از افرادی است که اشتیاق شما را به اشتراک می‌گذارند. با این جامعه ارتباط برقرار کنید، به باشگاه‌های هوانوردی بپیوندید، در کنفرانس‌های صنعتی شرکت کنید یا در انجمن‌های آنلاین مشارکت کنید.

شبکه‌سازی با همتایان می‌تواند حمایت، ایده‌های جدید و فرصت‌هایی که اشتیاق شما را دوباره شعله‌ور می‌کند را فراهم کند. علاوه بر این، به اشتراک گذاشتن تجربیات با افرادی که فشارهای منحصر به فرد این صنعت را درک می‌کنند، می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

تعادل زندگی

تعادل بین کار و زندگی برای مقابله با فرسودگی در هر زمینه‌ای ضروری است. در هوانوردی که برنامه‌ها می‌توانند غیرقابل پیش‌بینی باشند، اولویت دادن به استراحت حتی مهم‌تر است.

اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی استراحت دارید، به سرگرمی‌های خارج از کار مشغول شوید و وقت مناسبی را با عزیزان خود بگذرانید. این تعادل به شما اجازه می‌دهد تا با دیدگاهی سالم‌ و تازه تر‌ به وظایف هوانوردی خود بازگردید و زندگی حرفه‌ای شما را پایدارتر و لذت‌بخش‌تر کند.

دریافت حمایت

در نهایت، اگر با فرسودگی دست و پنجه نرم می‌کنید، از دریافت حمایت از مربیان، همکاران یا متخصصان سلامت روان دریغ نکنید. گاهی اوقات، بحث در مورد احساسات خود با کسی که می‌فهمد می‌تواند وضوح و راهبردهای مقابله‌ای را فراهم کند. چه مشاوره رسمی باشد و چه راهنمایی‌های غیررسمی، حمایت خارجی می‌تواند به شما کمک کند تا از فرسودگی عبور کرده و عشق خود به هوانوردی را دوباره کشف کنید.

منبع

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *