مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

فرصت‌های شغلی سطح مبتدی را در صنعت هوانوردی

چگونه می توانید فرصت‌های شغلی سطح مبتدی را در صنعت هوانوردی بررسی کنید

فرصت‌های شغلی سطح مبتدی در صنعت هوانوردی چگونه بررسی میشوند؟

فرصت‌های شغلی سطح مبتدی در هوانوردی

تحصیلات در اولویت

برای شروع مسیر خود در صنعت هوانوردی، بر آموزش تمرکز کنید. لزومی ندارد که برای شروع حتماً مدرک در مهندسی هوافضا داشته باشید؛ بسیاری از نقش‌ها به مدارک خاص یا دوره‌های دوساله نیاز دارند. به عنوان مثال، تکنسین تعمیر و نگهداری هواپیما نیاز به مدرک معتبر از سازمان فدرال هوانوردی (FAA) دارد.

درباره نیازمندی‌های تحصیلی برای شغل های مختلف تحقیق کرده و به دوره‌ها یا برنامه‌های آموزشی که با اهداف شغلی شما همخوانی دارند، بپیوندید. کالج‌های محلی و مدارس فنی اغلب برنامه‌های مرتبطی را با هزینه کمتر و مدت زمان کوتاه‌تر از دوره‌های چهارساله ارائه می‌دهند.

کسب تجربه

تجربه عملی در هوانوردی بی‌نهایت ارزشمند است. به دنبال کارآموزی‌ها یا موقعیت‌های سطح مبتدی بگردید که آموزش حین کار ارائه می‌دهند. بسیاری از شرکت‌های هوانوردی به تجربه عملی، گاهی حتی بیشتر از مدارک دانشگاهی، ارزش می‌دهند.

می‌توانید به عنوان باربر، کارمند پذیرش یا دستیار در تعمیر و نگهداری هواپیما شروع کنید. این نقش‌ها نگاهی پشت صحنه به عملیات هوانوردی فراهم می‌کنند و می‌توانند پله‌ای برای نقش‌های تخصصی‌تر باشند. همیشه آماده یادگیری و مواجهه با چالش‌های جدید باشید؛ این بهترین راه برای پیشرفت است.

شبکه‌سازی گسترده

شبکه‌سازی در هر صنعتی کلیدی است و هوانوردی نیز از این قاعده مستثنی نیست. در رویدادهای صنعتی شرکت کنید، به کلوب‌های هوانوردی بپیوندید و با حرفه ‌ای ‌های این حوزه در شبکه ‌های اجتماعی ارتباط برقرار کنید.

ارتباط با افرادی که در حال حاضر در صنعت هوانوردی کار می‌کنند می‌تواند منجر به بینش‌های ارزشمند و فرصت‌های شغلی شود. از تماس با افراد برای مصاحبه‌های اطلاعاتی نترسید؛ بیشتر افراد خوشحال می‌شوند تجربیات و مشاوره‌های خود را با فردی که مشتاق یادگیری است به اشتراک بگذارند.

رزومه خود را بهبود دهید

رزومه شما بلیط شما برای مصاحبه است. آن را طوری تنظیم کنید که تجربه‌ها و مهارت‌های مرتبط با صنعت هوانوردی را برجسته کند. حتی تجربیات شغلی غیرمرتبط را می‌توان به گونه‌ای نمایش داد که مهارت‌های قابل انتقال مانند خدمات مشتری، حل مسئله یا کار تیمی را نشان دهد.

از زبان ساده و مختصر استفاده کنید و مطمئن شوید که رزومه شما بدون خطا باشد. به یاد داشته باشید، رزومه شما باید نه تنها آنچه انجام داده‌اید، بلکه پتانسیل شما برای کمک به صنعت هوانوردی را نیز نشان دهد.

مدارک معتبر

برخی از شغل‌های سطح مبتدی در هوانوردی به مدارک خاصی نیاز دارند. برای مثال، برای تبدیل شدن به یک دیسپچر پرواز معتبر نیاز به گذراندن یک دوره تأیید شده توسط FAA دارید.

درباره مدارکی که می‌تواند قابلیت استخدام شما را در زمینه منتخب تقویت کند، تحقیق کنید. گاهی اوقات این مدارک می‌توانند به صورت آنلاین یا از طریق دوره‌های کوتاه‌مدت کسب شوند، که آن‌ها را به گامی عملی برای کسانی که مشتاق ورود به صنعت هستند تبدیل می‌کند.

به‌روز بمانید

صنعت هوانوردی به طور مداوم در حال تغییر است و تکنولوژی‌ها و مقررات جدید به طور منظم ظهور می‌کنند. با دنبال کردن منابع خبری هوانوردی، اشتراک در خبرنامه‌ها و مشارکت در انجمن‌های آنلاین، اطلاعات خود را به‌روز نگه دارید. یک کاندیدای آگاه یک کاندیدای جذاب است؛ نشان دادن اینکه شما با آخرین تحولات به‌روز هستید، تعهد و اشتیاق شما به هوانوردی را نشان می‌دهد.

منبع

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *