مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

حقوق خلبانان هواپیمایی Southwest – چگونه خلبان Southwest شویم

حقوق خلبانان هواپیمایی Southwest – چگونه خلبان Southwest شویم

خلبانان هواپیمایی Southwest چقدر درامد دارند- تعداد کمی از خطوط هوایی به اندازه هواپیمایی Southwest طرفداران وفادار دارند.

گرچه بسیاری از خطوط هوایی جدیدتر تلاش کرده‌اند موفقیت آنها را تقلید کنند، اما در صنعت هواپیمایی Southwest همچنان منحصر به فرد باقی مانده است. مسافران عاشق پرواز با آنها هستند و خدمه پرواز نیز از کار کردن برای آنها لذت می‌برند.

حقوق خلبانان هواپیمایی Southwest

 در اینجا نگاهی به عملیات Southwest، حقوق خلبانان و چگونگی به دست آوردن شغل در این شرکت افسانه‌ای خواهیم داشت.

پایگاه های خلبانان  Southwest کجاست؟

هواپیمایی Southwest (SWA) در دالاس، تگزاس مستقر است و فرودگاه اصلی عملیاتی آن Dallas Love Field است.Southwest  برخلاف اکثر حامل‌های بزرگ که شبکه‌های هاب و اسپوک دارند، یک شبکه نقطه به نقطه را اجرا می‌کند.Southwest  پایگاه های بزرگی ندارد بلکه یک سیستم توزیع شده‌تر با تعداد بیشتری پایگاه و محل اقامت دارد.

پایگاه‌های خلبانی شامل موارد زیر است:

  • دالاس (DAL)
  • هیوستون (HOU)
  • اورلاندو (MCO)
  • آتلانتا (ATL)
  • بالتیمور (BWI)
  • شیکاگو (MDW)
  • دنور (DEN)
  • فینیکس (PHX)
  • لاس وگاس (LAS)
  • لس آنجلس (LAX)
  • اوکلند (OAK)

Capture 16 - حقوق خلبانان هواپیمایی Southwest – چگونه خلبان Southwest شویم

چه هواپیماهایی در ناوگان هواپیمایی Southwest هستند؟

هواپیمایی Southwest به دلیل استفاده از یک نوع هواپیما در ناوگان خود شناخته شده است: بوئینگ 737. این همگونی ناوگان به Southwest اجازه می‌دهد تا در هزینه‌های آموزش خدمه و نگهداری صرفه‌جویی کند، زیرا تمامی خدمه‌ها برای کار با همه هواپیماها آموزش دیده‌اند.

در اکتبر 2023، Southwest هزارمین 737 خود را تحویل گرفت. ناوگان فعلی 737های Southwest شامل واریانت‌های -700، -800، MAX7 و MAX8 از بوئینگ دو موتوره است. در مجموع، آنها بیش از 800 هواپیما را اداره می‌کنند و سفارش‌های بیش از 250 هواپیمای دیگر نیز در دست دارند.

الزامات استخدامی برای خلبانان Southwest چیست؟

برای اینکه به عنوان یک کمک خلبان در Southwest پذیرفته شوید، باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • گواهینامه خلبان حمل و نقل هوایی FAA با درجه هواپیماهای چند موتوره زمین و محدودیت مهارت زبان انگلیسی
  • گواهینامه پزشکی کلاس اول FAA به همراه هر گونه مجوز ویژه گواهینامه پزشکی یا بیانیه توانایی اثبات شده (SODA)، در صورت نیاز
  • 500 ساعت زمان توربین هواپیمای ثابت یا اتمام موفقیت‌آمیز برنامه مسیر Destination 225º

اولویت به داوطلبانی داده می‌شود که در حداقل دو سال از پنج سال گذشته به طور فعال در حال پرواز بوده‌اند.

 برای اهداف استخدامی، Southwest تنها زمان هواپیماهای ثابت را محاسبه می‌کند. این شامل همه زمان‌های شبیه‌ساز، بالگرد یا سایر زمان‌هایی که ممکن است در دفترچه ثبت شما باشد، نمی‌شود.

Southwest مقصد شغلی برای بسیاری از خلبانان است و جایگاه‌های خلبانی در آن رقابتی است. طبق گفته Airline Pilot Careers، برای رقابت برای یک جایگاه در SWA، باید بین 2,500 تا 7,000 ساعت زمان کل ، با بیش از 1,000 ساعت زمان PIC توربین داشته باشید. تجربه قبلی Part 121 یا پروازهای نظامی نیز برای شما مزیت محسوب می شود.

Capture 17 - حقوق خلبانان هواپیمایی Southwest – چگونه خلبان Southwest شویم

حقوق خلبانان هواپیمایی Southwest

خلبانان Southwest به ازای هر بخش پرواز حقوق دریافت می‌کنند. یک بخش استاندارد 243 مایل است و خلبانان برای هر 40 مایل اضافی، 10 درصد بیشتر دریافت می‌کنند. ضمانت رزرو ماهانه 89.0 بخش پرواز برای درخواست‌های 31 روزه یا 87.0 برای درخواست‌های 30 روزه است.

حقوق کمک خلبانان Southwest

حقوق کمک خلبانان در سال اول با نرخ پایه 75.77 دلار برای هر بخش پرواز شروع می شود و تا سال سوم به 121.98 دلار می رسد.یک کمک خلبان با 12 سال سابقه برای هر بخش پروازی در سال دوازدهم171.95 دلار میگیرد.

یک کمک خلبان سال اول که حداقل رزرو را پرواز می‌کند، سالانه 79,104 دلار دریافت می‌کند. یک کمک خلبان سال دوازدهم که همین حداقل رزرو را پرواز می‌کند، سالانه 179,516 دلار دریافت می‌کند.

حقوق کاپیتان‌های Southwest

کاپیتان ها در سال اول در Southwest برای هر بخش پرواز 216.49 دلار  و در سال سوم221.79 دلار دریافت می کنند. کاپیتان های دوازده ساله  245.64 دلار حقوق می گیرند.

یک کاپیتان ارشد که حداقل رزرو را پرواز می‌کند، سالانه 256,448 دلار دریافت می‌کند.

آیا شغل خلبانی در Southwest برای شما مناسب است؟

پرواز برای Southwest یک رویا است که بسیاری از خلبانان آن را دنبال می‌کنند. این شرکت دارای فرهنگ شرکتی افسانه‌ای است که ارزش زیادی برای کارکنان قائل است و آنها را به عنوان بخشی از یک خانواده حمایتی احساس می‌کند. در Southwest، کارکنان اولویت دارند و مشتریان در درجه دوم قرار می‌گیرند.

در 56 سال تاریخ خود، شرکت Southwest هرگز هیچ یک از کارکنان خود را اخراج نکرده است. این شرکت معمولاً در فهرست‌ “بهترین مکان‌ها برای کار” و فهرست “تحسین‌شده‌ترین شرکت‌ها”ی مجله فوربس قرار می‌گیرد.

 در مقیاس بزرگتر، شرکت، پیشرفت آن در صنعت هواپیمایی و موفقیت بلندمدت آن به طور گسترده‌ای در دنیای کسب و کار مطالعه و تحسین شده است.Southwest در دهه 1970 وقتی مقررات هوایی چنین چیزی را غیرقابل تصور می‌کرد، شرکت‌های حمل و نقل هوایی کم‌هزینه (LCC) را ایجاد کرد.

به طور کلی، Southwest دارای فرهنگی بسیار متفاوت نسبت به تقریباً هر شرکت هواپیمایی دیگر است. اینکه آیا این مکان برای شما مناسب است یا خیر، به شدت به ارزش‌های شما به عنوان یک کارمند و احساسی که نسبت به شرکت دارید بستگی دارد. در هر صورت، برای موفقیت در Southwest، باید اطمینان حاصل کنید که “تناسب” مناسبی با شرکت دارید.

چگونه برای شغل خلبانی در هواپیمایی Southwest درخواست دهیم؟

برای خلبانان با تجربه که واجد شرایط هستند، می‌توانید مستقیماً برای موقعیت‌های کمک خلبان در وب‌سایت Southwest Careers درخواست دهید. خلبانانی که در حال ساختن ساعت‌های پروازی برای یک شغل هوایی هستند و رویای پرواز برای Southwest را دارند، باید درباره برنامه مسیر Southwest Destination 225º تحقیق و بررسی کنند.

منبع

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *