مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

مدیر هوانوردی

چگونه می‌توانید چالش‌های حل اختلاف را به عنوان یک مدیر هوانوردی مدیریت کنید

مدیر هوانوردی کیست و چگونه می‌توانید چالش‌های حل اختلاف را به عنوان یک مدیر هوانوردی مدیریت کنید

مدیر هوانوردی کیست

شناخت مسائل

به عنوان یک مدیر هوانوردی برای حل مؤثر اختلافات، ابتدا باید مسائل را به طور کامل درک کنید. به جزئیات اختلاف پی ببرید و تمام حقایق و دیدگاه‌های مربوطه را جمع‌آوری کنید. این شامل گوش دادن فعال است که در صنعت هوانوردی که ایمنی و دقت اهمیت بالایی دارند، بسیار حیاتی است.

اطمینان حاصل کنید که همه طرفین احساس می‌کنند که شنیده شده‌اند و نگرانی‌هایشان مورد توجه قرار گرفته است، زیرا این موضوع پایه‌ای برای یافتن راه‌حل قابل قبول برای همه طرفین است.

تعیین اهداف

پس از درک ماهیت اختلاف، اهداف واضحی برای حل آن تعیین کنید. در مدیریت هوانوردی، اهداف باید با استانداردهای صنعت، پروتکل‌های ایمنی و ارزش‌های سازمانی همخوانی داشته باشند. موفقیت در حل اختلاف به شکل واضح تعریف کنید و اطمینان حاصل کنید که این اهداف واقع‌بینانه و قابل اندازه‌گیری هستند. این مرحله شامل توازن نیازهای افراد با الزامات کلی محیط هوانوردی است.

ارتباط واضح

ارتباط واضح برای حل اختلاف ضروری است، به‌ویژه در هوانوردی که سوء تفاهم‌ها می‌توانند پیامدهای جدی داشته باشند. گفتگوی باز بین طرفین درگیر را تسهیل کنید و نیت‌ها و انتظارات خود را به عنوان مدیر به وضوح بیان کنید. از زبانی استفاده کنید که دقیق باشد و از اصطلاحات فنی مگر در موارد ضروری که همه آن‌ها را درک کنند، خودداری کنید. این اطمینان می‌دهد که همه در یک سمت هستند و می‌توانند به بحث سازنده کمک کنند.

جستجوی راه‌حل‌ها

با درک واضح از مسائل و اهداف، زمان آن است که راه‌حل‌های ممکن را بررسی کنید. حل مسئله به صورت تعاملی را تشویق کنید، جایی که همه طرفین ایده‌ها و گزینه‌های خود را ارائه دهند. در هوانوردی که کار تیمی حیاتی است، این رویکرد نه تنها به حل اختلاف کمک می‌کند بلکه پویایی تیم را تقویت می‌کند. راه‌حل‌ها را بر اساس قابلیت اجرایی در زمینه هوانوردی و توانایی آن‌ها در تحقق اهداف تعیین‌شده ارزیابی کنید.

اجرای تصمیمات

پس از شناسایی بهترین راه‌حل، تصمیم را با اطمینان و اقتدار اجرا کنید. در صنعت هوانوردی، قاطعیت برای حفظ نظم و ایمنی بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که فرآیند اجرا شفاف است و همه طرفین می‌فهمند که چگونه به این تصمیم رسیده‌اند. نتیجه را بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که به طور مؤثر اختلاف را حل می‌کند و با استانداردها و رویه‌های هوانوردی همخوانی دارد.

پیگیری

در نهایت، پیگیری حل اختلاف برای اطمینان از اینکه مسئله به طور کامل برطرف شده و از تکرار آن جلوگیری شود، ضروری است. در مدیریت هوانوردی، این می‌تواند شامل بازبینی رویه‌ها، انجام آموزش‌های اضافی یا رویکرد های سیاستی باشد. پیگیری نشان‌دهنده تعهد شما به بهبود مستمر و رفاه تیم شما است که در صنعتی با فشار بالا مانند هوانوردی ضروری است.

منبع

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *