مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

مصاحبه شغلی هوانوردی

چگونه می‌توانید در مصاحبه شغلی هوانوردی به سوالات مربوط به اهداف بلندمدت حرفه‌ای خود پاسخ دهید

چگونه می‌توانید در مصاحبه شغلی هوانوردی به سوالات مربوط به اهداف بلندمدت حرفه‌ای خود پاسخ دهید

مصاحبه شغلی هوانوردی

صادقانه بررسی کنید

در مصاحبه شغلی هوانوردی، زمانی را برای بازنگری آرزوهای حرفه‌ای واقعی خود در هوانوردی صرف کنید. آیا هدف شما تبدیل شدن به کاپیتان است، یا می‌خواهید به مدیریت ارتقاء پیدا کنید یا در یک نوع خاص از هواپیما تخصص پیدا کنید؟

اهداف شما باید بلندپروازانه و در عین حال قابل دستیابی باشند و تعهد شما به رشد و یادگیری مداوم در این زمینه را نشان دهند. این اهداف را به گونه‌ای بیان کنید که نشان دهد تحقیق کرده‌اید و درک خوبی از صنعت و مسیر موفقیت دارید.

با شرکت هماهنگ باشید

درک مسیر شرکت و هماهنگی اهداف خود با اهداف آن بسیار مهم است. درباره شرکت هواپیمایی یا سازمان هوانوردی به طور کامل تحقیق کنید تا ارزش‌ها، فرهنگ و پروژه‌های آینده آن‌ها را درک کنید.

وقتی در مورد اهداف شغلی خود صحبت می‌کنید، آن‌ها را به گونه‌ای تنظیم کنید که با جهت‌گیری شرکت همخوانی داشته باشد. این نشان می‌دهد که شما نه تنها به رشد خود علاقه‌مند هستید، بلکه به موفقیت شرکت نیز متعهد هستید.

خاص باشید

کلی‌گویی‌ها شما را متمایز نخواهد کرد. دقیقاً درباره اهدافی که در حرفه هواپیمایی خود قصد دستیابی به آنها را دارید صحبت کنید. چه اخذ یک گواهینامه خاص یا تسلط بر یک فناوری خاص باشد یا تکمیل آموزش‌های رهبری ، این جزئیات نشان می‌دهد که شما یک برنامه واضح دارید و از مراحل لازم برای رسیدن به اهداف خود آگاه هستید. خاص بودن همچنین به مصاحبه‌کنندگان کمک می‌کند شما را در سازمان خود تصور کنند و یک مورد جذاب‌تر برای استخدام شما ایجاد می‌کند.

انعطاف‌پذیری نشان دهید

در حالی که خاص بودن مهم است، انعطاف‌پذیری نیز اهمیت دارد. صنعت هوانوردی پویا است و پیشرفت‌های فناوری و تغییرات مقرراتی مسیرهای حرفه‌ای را شکل می‌دهند.

نشان دهید که قابلیت انطباق دارید و آماده‌اید در صورت نیاز با تغییرات سازگار شوید. تاکید بر تمایل شما به پذیرش نقش‌ها یا مسئولیت‌های مختلف، می‌تواند برای کارفرمایانی که به دنبال اعضای تیمی هستند که در یک محیط در حال تغییر موفق می‌شوند، جذاب باشد.

اعتماد به نفس نشان دهید

اعتماد به نفس هنگام بحث درباره اهداف شغلی شما کلیدی است. شما باید نشان دهید که از آنچه می‌خواهید به دست آورید مطمئن هستید و مراحل رسیدن به آن را در نظر گرفته‌اید. با این حال، مطمئن شوید که اعتماد به نفس شما به تکبر تبدیل نشود. تعادل بین نشان دادن اعتماد به نفس و باز بودن به فرصت‌های یادگیری و رشد درون شرکت بسیار مهم است.

برای رشد برنامه‌ریزی کنید

در نهایت، تعهد خود به توسعه حرفه‌ای و یادگیری مادام‌العمر را بیان کنید. صنعت هوانوردی برای افرادی ارزش قائل می شود که به رشد خود به طور فعالانه متعهد هستند، چه از طریق گواهینامه‌های اضافی یا آموزش‌های مداوم باشد یا به روز ماندن از روندهای صنعت.

با بیان یک برنامه برای بهبود مستمر، به کارفرمایان نشان می‌دهید که صرفاً به دنبال یک شغل نیستید، بلکه به دنبال حرفه ای هستید که در آن می‌توانید به مرور زمان پیشرفت کنید و به طور قابل توجهی مشارکت داشته باشید. این رویکرد نشان‌دهنده تعهد شما به رشد حرفه‌ای و ارزش‌آفرینی پایدار برای سازمان است.

منبع

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *