مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

صنعت هوانوردی

چگونه می‌توانید در صنعت هوانوردی تاثیرگذار باشید

در صنعت هوانوردی میتوان تاثیرگذار بود اما چگونه؟ در این مقاله به شما نشان خواهیم داد از چه روش هایی میتوان در این صنعت موثر بود

صنعت هوانوردی

کسب دانش

برای ایجاد تاثیر قابل توجه در هوانوردی، ابتدا باید پایه‌ای قوی از دانش بسازید. این به معنای درک اصول پرواز، مکانیک هواپیما و مقررات حاکم بر فضای هوایی است.

در دوره‌های مربوطه شرکت کنید، به دنبال کارآموزی باشید یا حتی در رشته‌های مرتبط با هوانوردی مدرک بگیرید. هرچه بیشتر درباره عملکرد داخلی صنعت بدانید، بیشتر آماده خواهید بود تا فرصت‌ها را شناسایی کرده و در حوزه انتخابی خود نوآوری کنید.

شبکه‌سازی گسترده

شبکه‌سازی در هوانوردی، جایی که اغلب فرصت‌ها از طریق ارتباطات ایجاد می‌شود، حیاتی است. در رویدادهای صنعتی شرکت کنید، به باشگاه‌های هوانوردی بپیوندید و با حرفه‌ای‌ها در پلتفرم‌های اجتماعی ارتباط برقرار کنید.

تعامل با خلبانان، مهندسان و کنترل‌کنندگان ترافیک هوایی نه تنها دانش شما را گسترش می‌دهد بلکه درهای راهنمایی و فرصت‌های شغلی را باز می‌کند. به یاد داشته باشید، گفتگوی بعدی شما ممکن است به یک صندلی کمک‌خلبانی یا پروژه‌ای منجر شود که مهارت‌های شما را به چالش می‌کشد.

تخصص هوشمندانه

هوانوردی گسترده است و شامل بسیاری از زمینه‌های تخصصی می‌شود. چه در حال تبدیل شدن به یک متخصص در وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (UAVباشد یا در تسلط بر تعمیر و نگهداری هواپیما یا تمرکز بر قوانین هوانوردی، جایگاه خود را پیدا کنید.

تخصص به شما امکان می‌دهد که در یک زمینه خاص مرجع شوید و شما را برای کارفرمایان و مشتریانی که به تخصص شما نیاز دارند ارزشمند می‌کند. همچنین به شما این فرصت را می‌دهد که بر روی پروژه‌های نوآورانه‌ای کار کنید که می‌توانند آینده پرواز را بازتعریف کنند.

پذیرش فناوری

هوانوردی در مرز فناوری قرار دارد. از آویونیک تا نرم‌افزارهای شبیه‌سازی پرواز، تسلط بر آخرین پیشرفت‌های فناوری ضروری است. این نوآوری‌ها را با یادگیری نحوه کارکرد آنها و چگونگی استفاده از آنها برای بهبود کارایی و ایمنی در هوانوردی بپذیرید. این رویکرد فعال نه تنها شما را به روز نگه می‌دارد بلکه ممکن است به توسعه فناوری‌های جدیدی منجر شود که سفر هوایی را متحول می‌کنند.

رعایت مقررات

درک و پیروی از مقررات هوانوردی غیرقابل مذاکره است. نهادهای نظارتی مانند سازمان هواپیمایی فدرال (FAA) در ایالات متحده استانداردهایی را تعیین می‌کنند که ایمنی و کارایی را تضمین می‌کنند. رعایت این مقررات شما را از پیامدهای قانونی محافظت کرده و تعهد شما به حفظ یکپارچگی صنعت را نشان می‌دهد. همچنین فرصتی برای مشارکت در شکل‌دهی به مقررات آینده از طریق وکالت و گفتگوی آگاهانه است.

ادامه یادگیری

صنعت هوانوردی به طور مداوم در حال تحول است، بنابراین آموزش شما نباید متوقف شود. به یادگیری درباره طراحی‌های جدید هواپیما، شیوه‌های پایداری و تغییرات در قوانین هوانوردی ادامه دهید.

با به‌روز نگه داشتن دانش خود، قادر خواهید بود روندها را پیش‌بینی کنید و با مقررات یا فناوری‌های جدید سازگار شوید. این ذهنیت یادگیری مادام‌العمر نه تنها شور و اشتیاق شما را تغذیه می‌کند بلکه اطمینان می‌دهد که مشارکت‌های شما در هوانوردی تأثیر ماندگاری خواهد داشت.

منبع

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *