مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

شبکه حرفه‌ای قوی در زمینه هوانوردی

چگونه می‌توانید از حداکثر مزایای یک شبکه حرفه‌ای قوی در زمینه هوانوردی استفاده کنید.

چگونه می‌توانید از حداکثر مزایای یک شبکه حرفه‌ای قوی در زمینه هوانوردی استفاده کنید.

شبکه حرفه‌ای قوی در زمینه هوانوردی

تعامل مداوم داشته باشید

تعامل منظم با شبکه حرفه‌ای شما، شما را در دید همکاران صنعت نگه می‌دارد و می‌تواند به فرصت‌هایی منجر شود که با اهداف شغلی شما همخوانی دارند. در کنفرانس‌های هوانوردی شرکت کنید،

به انجمن‌های حرفه‌ای بپیوندید و در انجمن‌های آنلاین مرتبط با هوانوردی شرکت کنید. این پلتفرم‌ها به شما اجازه می‌دهند تا دانش خود را به اشتراک بگذارید، از همتایان خود یاد بگیرید و از پیشرفت های صنعت و فرصت‌های شغلی مطلع شوید. به یاد داشته باشید، تعامل مداوم کلید حفظ ارتباطات قوی و سودمند است.

ارزش ارائه دهید

برای حفظ یک شبکه قوی، بر این تمرکز کنید که منبع ارزشمندی برای دیگران باشید. تخصص خود را به اشتراک بگذارید، بینش‌هایی درباره پیشرفت های صنعت ارائه دهید و در مواجهه با چالش‌ها به دیگران کمک کنید.

این رویکرد متقابل اعتماد و احترام در شبکه شما را تقویت می‌کند. با مفید و آگاه بودن، خود را به عنوان فردی که ارزش شناختن دارد معرفی می‌کنید، که وقتی فرصت‌هایی در زمینه هوانوردی به وجود می‌آیند ، می‌تواند به توصیه‌ها و ارجاعات شغلی منجر شود.

افق‌های خود را گسترش دهید

شبکه‌سازی خود را به یک حوزه خاص از هوانوردی محدود نکنید. این صنعت گسترده است و همه چیز را از خطوط هوایی تجاری تا مهندسی هوافضا در بر می‌گیرد. با گسترش شبکه خود در بخش‌های مختلف، میزان مواجهه خود را با دیدگاه‌ها و فرصت‌های متنوع افزایش می‌دهید.

با حرفه‌ای‌ها از رشته‌های مختلف ارتباط برقرار کنید و درباره نقش‌های آنها در صنعت بیاموزید. این تبادل ایده‌ها و تماس‌ها می‌تواند به همکاری‌های نوآورانه و پیشرفت شغلی منجر شود.

از رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند لینکدین ابزارهای قدرتمندی برای گسترش شبکه حرفه‌ای شما در هوانوردی هستند. آنها به شما اجازه می‌دهند تا با رهبران صنعت ارتباط برقرار کنید، به گروه‌های مرتبط با هوانوردی بپیوندید و تخصص خود را از طریق مقالات و پست‌ها نشان دهید.

حضور فعال در رسانه‌های اجتماعی به شما کمک می‌کند تا در دید و دسترس تماس‌های احتمالی که ممکن است به دنبال فردی با مهارت‌ها و تجربه شما باشند، باقی بمانید. از این پلتفرم‌ها به طور هوشمندانه استفاده کنید تا تصویر حرفه‌ای خود را بهبود دهید و با جامعه جهانی هوانوردی ارتباط برقرار کنید.

پیگیری کنید

پس از ایجاد ارتباطات جدید، پیگیری با یک پیام شخصی‌سازی‌شده که علاقه شما به حفظ ارتباط را بیان می‌کند، حیاتی است. این می‌تواند پس از ملاقات در یک رویداد یا ارتباط آنلاین باشد.

یک پیگیری متفکرانه علاقه شما به ارتباط را تقویت کرده و پایه‌های یک رابطه حرفه‌ای پایدار را می‌گذارد. یادداشت‌هایی درباره مکالماتی که داشته‌اید نگه دارید تا بتوانید در تعاملات آینده به موضوعات خاص یا علاقه‌های مشترک اشاره کنید و نشان دهید که واقعاً با شبکه خود درگیر هستید.

راهنمایی اهمیت دارد

جستجوی راهنمایی در شبکه خود می‌تواند راهنمایی‌های ارزشمندی ارائه دهد و توسعه حرفه‌ای شما را در هوانوردی تسریع کند. مربیان با تجربه می‌توانند مشاوره‌های ارزشمندی ارائه دهند،

شما را به افراد کلیدی صنعت معرفی کنند و به شما در مسیر حرفه‌ای کمک کنند. به‌طور متقابل، بودن به‌عنوان یک مربی برای دیگران می‌تواند مهارت‌های رهبری شما را تقویت کرده و دیدگاه‌های جدیدی از صنعت به شما بدهد. در هر دو نقش، راهنمایی یک روش قدرتمند برای عمیق کردن ارتباطات و مشارکت مثبت در جامعه هوانوردی است.

منبع

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *