مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

خلبان تجاری در کانادا

چگونه خلبان تجاری در کانادا شویم؟

خلبان تجاری در کانادا – همه آرزوی پرواز در آسمان را دارند، اما این رویای همه محقق نمی‌شود. اگر می‌خواهید برای آموزش خلبانی تجاری در کانادا واجد شرایط شوید، ابتدا به گواهینامه خلبانی خصوصی نیاز دارید.

    پس از داشتن گواهینامه خلبانی خصوصی، برنامه گواهینامه تجاری شما آغاز می‌شود. این برنامه شامل ۸۰ ساعت آموزش زمینی، ۶۵ ساعت آموزش پرواز و ساعت پروازی برای کسب تجربه است. سپس گواهینامه خلبانی تجاری خود را دریافت خواهید کرد.

    این می‌تواند آموزش شگفت انگیزی برای رسیدن به اهداف شما باشد. کانادا فرصت‌های امیدوارکننده‌ای را برای افراد فراهم می‌کند.

خلبان تجاری در کانادا

    برای تبدیل شدن به یک خلبان تجاری، به ویژگی‌های زیر نیاز خواهید داشت:

  • هوشیاری: خلبانان باید برای ارتقای ایمنی بیشتر به جزئیات توجه کنند. خلبانان باید در تمام مراحل پرواز متمرکز و هوشیار باشند.

تصویر ۱

  • توانایی تحلیل و آگاهی: تحلیل و آگاهی عوامل کلیدی برای تشویق ایمنی و مدیریت ریسک هستند. این عوامل سلامت روان خلبان را نشان می‌دهند. خلبان باید بتواند شرایط پرواز، عملیات پروازی، شرایط آب و هوایی و غیره را ارزیابی کند. همچنین باید عوامل محیطی مانند محدودیت‌های حریم هوایی، موانع و زمین‌های نزدیک را بررسی کند. اطلاعات دقیق گامی بسیار مهم برای کاهش تصادفات و حوادث است.
  • اعتماد به نفس: پوشیدن اعتماد به نفس یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های یک خلبان است. خلبانان باید بتوانند اعتماد به نفس خود را به خوبی حفظ کنند و در هر شرایط اضطراری سریع تصمیم‌گیری کنند.
  • مهارت‌های ارتباطی واضح: انتقال موثر پیام شما یک مهارت مهم در همه جنبه‌های زندگی است، اما در زمینه هواپیمایی یک ویژگی ضروری است. ارتباط ناکارآمد می‌تواند به ویژه در ارتباط بین خلبان و کنترل ترافیک هوایی منجر به خطاهای جدی شود. می‌توانید برای ارتباط موثر از ۷ اصل C پیروی کنید: مشخص بودن، وضوح، اختصار، ادب، توجه، صحت و کامل بودن.
  • کرامت: تمرکز واقعی در شرایط اضطراری آزمایش خواهد شد. شما باید در شرایط پر فشار، عزت نفس خود را حفظ کنید. خلبانان باید بتوانند با آرامش فکر کنند و برای اتخاذ تدابیر اصلاحی در شرایط اضطراری تمرکز کنند.
  • اشتیاق به یادگیری: برای موفقیت، یک یادگیرنده مادام العمر باشید. باید به دنبال فرصت‌های یادگیری و ارتقای مهارت‌های خود باشید. در مورد یادگیری، درها هرگز بسته نخواهند شد. برای جویندگان دانش، همیشه چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد. در برنامه‌های آموزشی، تمرین و غیره فعالانه شرکت کنید.

    هزینه تبدیل شدن به خلبان تجاری در کانادا چقدر است؟

    پرواز به سوی اهداف کار ساده‌ای نیست و می‌تواند گران تمام شود، اما در نهایت پاداش‌بخش و ارزشمند است. این یک سرمایه‌گذاری روی رویاهای شماست. این کار تقریباً ۴۰۹۰۰ دلار (بدون احتساب هزینه سوخت و مالیات) هزینه خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به Insignia – دیپلم خلبانی تجاری در کانادا مراجعه کنید.

    چه صلاحیت‌هایی برای تبدیل شدن به خلبان در کانادا نیاز است؟

    شما می‌توانید از سن ۱۷ سالگی کار برای تبدیل شدن به خلبان را آغاز کنید. این سن مورد نیاز برای اخذ گواهینامه خلبانی خصوصی در کانادا است. همچنین شما باید دارای گواهی پزشکی دسته ۳ باشید. دسته‌های ۲ و ۱ نیز شرایط را برآورده می‌کنند.

برای دوره گواهینامه خلبانی تجاری در دلتای بریتیش کلمبیا کانادا، سن واجد شرایط ۱۸ سال و نیازمند گواهی پزشکی دسته ۱ است. علاوه بر این، شما باید ۲۰۰ ساعت پرواز و حداقل ۱۰۰ ساعت پرواز به عنوان خلبان فرمانده و ۲۰ ساعت پرواز بین شهری داشته باشید.

کالج اینسیگنیا – کالج پرواز در دلتای بریتیش کلمبیا می‌تواند به شما در درک بهتر این فرایند کمک کند. شما می‌توانید در هر زمان از کالج اینسیگنیا بازدید یا با آن تماس بگیرید.

    آیا برای تبدیل شدن به خلبان تجاری در کانادا به مدرک دانشگاهی نیاز دارید؟

    خیر، شما برای تبدیل شدن به خلبان در کانادا به مدرک خاصی نیاز ندارید. همه آنچه شما نیاز دارید یک رزومه مناسب و واجد شرایط است. برای گواهینامه خلبانی تجاری، باید شرایط ذکر شده در بالا را برآورده کنید. کالج اینسیگنیا راهنمایی بیشتری برای شرایط لازم برای ثبت نام در دوره‌های مختلف هوانوردی در دلتای کانادا ارائه می‌دهد.

    شرایط پزشکی برای اخذ گواهینامه خلبانی تجاری در کانادا

     برای دریافت گواهینامه خلبانی، باید از نظر جسمی واجد شرایط باشید. به این منظور، باید الزامات پزشکی لازم را برآورده کنید. برای تبدیل شدن به یک خلبان، باید از یک سری آزمایش‌ها از جمله شنوایی، آمادگی جسمانی، بینایی و قدرت ذهنی عبور کنید. گذراندن معاینات پزشکی دسته‌های ۲ و ۳ مهم است، اما برای واجد شرایط بودن برای گواهینامه خلبانی تجاری، باید گواهی پزشکی دسته ۱ را نیز دریافت کنید.

     به عنوان یک خلبان باید توانایی تحمل ارتفاع را داشته باشید. اخذ گواهی پزشکی از یک سازمان معتبر ضروری است. این یک الزام اولیه برای دریافت گواهینامه خلبانی در ونکوور کانادا و یک مورد حیاتی است.

    شما باید از لیست زیر از آزمایش‌ها عبور کنید:

  • آزمون بینایی رنگی: برای آزمایش بینایی رنگ طراحی شده است. این آزمون برای تشخیص کوررنگی مادرزادی قرمز-سبز انجام می‌شود. کوررنگی در اینجا مجاز نیست.
  • آزمون شنوایی: این آزمایش در یک اتاقک ضد صدا انجام می‌شود، جایی که شما باید با شنیدن یک صدا دکمه‌ای را فشار دهید. این آزمایش برای تشخیص نقص و خرابی گوش انجام می‌شود.
  • آزمون خون و ادرار: این آزمایش برای مشکلات عمومی سلامتی مورد نیاز است. این آزمایش برای ارزیابی عملکرد اندام‌ها انجام می‌شود.
  • آزمون ریه: برای آزمایش عملکرد سیستم تنفسی و حجم ریه‌ها. این آزمایش می‌تواند نرخ جریان و تبادل گاز را برای تشخیص هر گونه اختلال بررسی کند.
  • نوار قلب: نوار قلب می‌تواند به بررسی ریتم قلب کمک کند. الکترودها روی قسمت بالای بدن قرار می‌گیرند تا فعالیت الکتریکی را اندازه‌گیری کنند.

    اگر اختلالات زیر را دارید، واجد شرایط برای تبدیل شدن به خلبان نخواهید بود:

  • آسم و آلرژی: اگر هر گونه اختلال ریه دارید، ممکن است در ارتفاع خطرناک باشد.
  • اختلال شنوایی: اگر هر گونه مشکلی در رابطه با شنوایی دارید.
  • شکل بدن/طول بدن: باید برای پرواز آماده باشید.
  • صرع: اختلالات مربوط به اندام‌های حسی.
  • اختلالات روانشناختی: اگر اختلالات اضطرابی، اختلالات پانیک، اختلال وسواس فکری-عملی یا هر گونه اختلال روانشناختی دارید.

منبع

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *