مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

خطوط هوایی در آلمان

راهنمای کامل برای برنامه آموزش خلبانی خطوط هوایی در آلمان

خطوط هوایی در آلمان

راهنمای آموزش خلبانی خطوط هوایی در آلمان

آیا مشتاق تبدیل شدن به یک خلبان خطوط هوایی در آلمان هستید؟ برای تحقق این رویا به تلاش سخت، فداکاری و یک برنامه کامل نیاز دارید. شما باید تمام گزینه های موجود برای برنامه های آموزشی خلبانی خطوط هوایی در آلمان را درک کنید. از این رو، ما در این وبلاگ خاص در مورد آن صحبت خواهیم کرد. وبلاگ فعلی تمام جنبه های برنامه آموزش خلبانی خطوط هوایی در آلمان را پوشش خواهد داد.

امروزه، ما در دنیایی رقابتی زندگی می کنیم که گزینه های بسیار زیادی در دسترس است. همین موضوع در مورد آموزش پرواز نیز صدق می کند. برای تبدیل شدن به یک خلبان تجاری عالی، شما باید آموزش خود را به خوبی کامل کنید.

برای انجام این کار، باید اطمینان حاصل کنید که یک جریان کاری مناسب و یک روش سازماندهی شده برای آموزش دارید. در چنین سناریویی، داشتن یک برنامه کامل معجزه می کند. بنابراین، وبلاگ زیر تمامجنبه هایی را که باید قبل از پذیرش در یک برنامه آموزش خلبانی خطوط هوایی در آلمان در نظر بگیرید، مورد بحث قرار خواهد داد. بنابراین، اجازه دهید ادامه دهیم.

شرایط اولیه برای شرکت در برنامه آموزش خلبانی خطوط هوایی در آلمان

اولین سوالی که به ذهن هر کسی خطور می‌کند، شرایط اولیه است. پس در اینجا چند نکته برای شما آورده شده است:

  • سن حداقل 18 سال: حداقل سنی که یک متقاضی باید برای شرکت در برنامه آموزش خلبانی خطوط هوایی در آلمان داشته باشد 16 سال است.
  • تسلط به زبان آلمانی: یک متقاضی باید به زبان آلمانی تسلط داشته باشد. برای تبدیل شدن به یک خلبان تجاری، شما باید به آلمانی مسلط باشید.
  • گواهی پزشکی کلاس 1 معتبر: داشتن سلامت جسمانی برای پرواز ضروری است – شغل یک خلبان نیاز به آمادگی جسمانی و روانی خوب بدن دارد. یک متقاضی باید توسط یک پزشک مجاز معاینه پزشکی شود.
  • دیپلم دبیرستان یا مدرک معادل: برای پذیرش در برنامه آموزش خلبانی خطوط هوایی، یک متقاضی باید حداقل مدرک تحصیلی لازم از جمله دیپلم دبیرستان یا مدرک معادل داشته باشد.

اینها برخی از شرایط اولیه هستند که هنگام پذیرش در برنامه آموزش خلبانی خطوط هوایی در آلمان باید در نظر گرفته شوند.

چه برنامه‌های آموزشی در دسترس هستند؟

اگر به دنبال ثبت‌نام در یک برنامه آموزشی خلبانی خطوط هوایی در آلمان هستید، سه برنامه مختلف در دسترس شماست. این برنامه‌ها کدامند؟ در ادامه به آن می‌پردازیم.

  • مجوز خلبانی حمل و نقل هوایی یکپارچه (Integrated ATPL): اولین برنامه، ATPL یکپارچه است. این برنامه یک برنامه آموزشی تمام‌وقت و کامل است که تمام جنبه‌های آموزش پرواز را شامل می‌شود. این شامل آموزش زمینی، شبیه‌ساز و پرواز می‌شود. یک متقاضی برای تکمیل این برنامه به 18 تا 24 ماه زمان نیاز دارد.
  • مجوز خلبانی حمل و نقل هوایی مدولار (Modular ATPL): اگر می‌خواهید آموزش پروازی خود را مطابق با نیاز و سرعت خود تکمیل کنید، برنامه ATPL مدولار برای شما مناسب است. این برنامه به شما امکان می‌دهد آموزش پروازی خود را به صورت مدولار تکمیل کنید.
  • مجوز خلبانی خصوصی (PPL): اگر می‌خواهید به عنوان یک تفریح یا خلبان خصوصی پرواز کنید، ثبت‌نام در برنامه مجوز خلبانی خصوصی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. شما مجاز خواهید بود هواپیمای تک‌موتوره را پرواز کنید.

چگونه بهترین مدرسه پرواز را در آلمان انتخاب کنیم و هزینه آن چقدر است؟

وقتی در مورد برنامه آموزشی مورد نظرتان مطمئن شدید، باید به دنبال مدرسه پروازی باشید که بتواند آن برنامه را به شما ارائه دهد. هنگام انتخاب یک مدرسه پرواز برای برنامه آموزش خلبانی خطوط هوایی در آلمان، باید به یک نکته مهم توجه کنید.

مدرسه مورد نظر باید گواهی نامه‌ای از سازمان هواپیمایی کشوری آلمان (Luftfahrt-Bundesamt) داشته باشد. شما می‌توانید با هر موسسه‌ای که دارای این گواهی نامه است، همکاری کنید. همچنین، هزینه متوسط مدارس پرواز در آلمان بین 50000 تا 100000 دلار آمریکا متغیر است.

فلوریدا فلاینرز یکی از آکادمی‌های مشهور هوانوردی است که پذیرای دانشجویان بین‌المللی است. علاوه بر این، مواردی وجود دارد که متقاضیان می‌خواهند به عنوان دانشجوی بین‌المللی در خارج از کشور پذیرفته شوند. آیا شما هم جزو آن‌ها هستید؟

برای اخذ گواهینامه خلبانی به چند ساعت پرواز نیاز است؟

برای دریافت گواهینامه خلبانیتجاری در آلمان، حداقل باید 150 ساعت پرواز را تکمیل کنید. این 150 ساعت شامل 70 ساعت پرواز به عنوان خلبان فرمانده (PIC) و 20 ساعت پرواز بین‌المللی است. با گذشت زمان و با کسب تجربه بیشتر، می‌توانید به عنوان یک خلبان خطوط هوایی مشغول به کار شوید.

فلوریدا فلاینرز را انتخاب کنید!

اما همیشه ممکن است آرزو یا شرایطی وجود داشته باشد که بخواهید در خارج از کشور تحصیل کنید. در چنین سناریویی، همیشه می‌توانید با فلوریدا فلاینرز تماس بگیرید. فلوریدا فلاینرز یک مدرسه پروازی تایید شده توسط FAA part 141 است که از دانشجویان بین‌المللی استقبال می‌کند. بنابراین، واضح است که هنگام یافتن یک برنامه آموزشی خلبانی خطوط هوایی چه مراحلی را باید دنبال کرد.

دوره‌های ما کاملاً متناسب با نیازهای شما و مطابق با آخرین دستورالعمل‌های پیشرفته هستند. مربیان و تجهیزاتی که در اینجا به دست می‌آورید به شما در یادگیری کمک خواهند کرد. دلیلی وجود دارد که فلوریدا فلاینرز بهترین مکان برای شروع کار شما در هوانوردی است. بیایید و بال‌های خود را با ما به دست آورید!

16 1 - راهنمای کامل برای برنامه آموزش خلبانی خطوط هوایی در آلمان

16 2 - راهنمای کامل برای برنامه آموزش خلبانی خطوط هوایی در آلمان

16 3 - راهنمای کامل برای برنامه آموزش خلبانی خطوط هوایی در آلمان

منبع

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *