مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

حقوق خلبانان هواپیمایی یونایتد – ببینید آنها چقدر درآمد دارند

حقوق خلبانان هواپیمایی یونایتد – ببینید آنها چقدر درآمد دارند

هواپیمایی یونایتد، از جمله ارقام حقوق خلبانان هواپیمایی یونایتد آورده شده است.

هواپیمایی یونایتد یکی از بزرگترین خطوط هوایی آمریکا است که مقر آن در شیکاگو قرار دارد و از سال 1926 فعالیت می‌کند. وقتی یونایتد در سال 2010 با کانتیننتال ادغام شد، به سومین خط هوایی بزرگ جهان تبدیل شد.

 این شرکت به 238 مقصد داخلی و 118 مقصد بین‌المللی در 48 کشور پرواز می‌کند. در سال 2022، یونایتد بیش از 70,000 کارمند داشت و 144 میلیون نفر را با 868 هواپیما جابجا کرد. حدود 15,000 نفر از این کارکنان، خلبان هستند. این مقاله بخشی از سری مقالات ما درباره حقوق خلبانان خطوط هوایی است.

حقوق خلبانان هواپیمایی یونایتد

نرخ حقوق خلبانان یونایتد از تقریباً 109,000 دلار در سال برای کمک خلبانان آغاز می‌شود و تا 312,000 دلار یا بیشتر برای کاپیتان‌های ارشد می‌رسد. پرداخت بر اساس 70 ساعت پرواز تضمینی در ماه محاسبه می‌شود.

 همانند تمامی مشاغل خلبانی در خطوط هوایی بزرگ، حقوق واقعی دریافتی به سال‌های خدمت در شرکت و نوع تجهیزاتی که پرواز می‌کنید بستگی دارد.

 در حالی که همه کمک خلبانان سال اول با همان حقوق شروع می‌کنند، هرچه سریعتر ارتقا پیدا کنید یا به تجهیزات بزرگتر منتقل شوید، سریعتر شروع به کسب درآمد بیشتری خواهید کرد.

چگونه این ارقام را به دست آوردیم

تمام داده‌های زیر از آخرین قرارداد بین خطوط هوایی یونایتد و اتحادیه خلبانان خطوط هوایی، نماینده خلبانان یونایتد، استخراج شده است. این ارقام برای سال 2024 به روز شده‌اند.

 تخمین های حقوق زیر شامل هیچگونه مزایای روزانه، سهم سود، پرداخت اضافی یا مشارکت در 401k   که به طور قابل توجهی جبران را افزایش می‌دهد، نمی‌باشد.

حقوق کمک خلبان خطوط هوایی یونایتد

به عنوان یک کمک خلبان در هواپیمایی یونایتد، حقوق شما از 116 دلار در ساعت شروع می‌شود و در سال دوم اگر بر روی بوئینگ 737 یا ایرباس A320 پرواز کنید، به سرعت به 177 دلار در ساعت می‌رسد. ارقام زیر تخمینی از آنچه می‌توانید به عنوان حقوق کمک خلبان یونایتد انتظار داشته باشید، هستند.

محدوده حقوق تخمینی برای کمک خلبانی یونایتد بر اساس ساعت فقط: 108,480 دلار تا 304,980 دلار

1 11 - حقوق خلبانان هواپیمایی یونایتد – ببینید آنها چقدر درآمد دارند

حقوق کاپیتان خطوط هوایی یونایتد

حقوق کاپیتان خطوط هوایی یونایتد از 329 دلار در ساعت شروع می‌شود. حقوق کاپیتان‌های ارشد در یونایتد می‌تواند به سطوح قابل توجهی برسد، به طوری که حقوق در هواپیمای 777 در سال دوازدهم به 438 دلار در ساعت می‌رسد. ارقام زیر تخمینی از آنچه می‌توانید به عنوان حقوق کاپیتان یونایتد انتظار داشته باشید، هستند.

محدوده حقوق تخمینی برای کاپیتان‌های یونایتد بر اساس ساعت فقط: 290,700 دلار تا 420,480 دلار

2 11 - حقوق خلبانان هواپیمایی یونایتد – ببینید آنها چقدر درآمد دارند

محاسبه درآمد احتمالی شما به عنوان خلبان یونایتد

ما یک محاسبه‌گر ساده تهیه کرده‌ایم تا برای شما تخمین بزند که به عنوان یک خلبان یونایتد چقدر می‌توانید درآمد داشته باشید. این محاسبه‌گر با استفاده از جدول حقوق سال 2024 از اتحادیه خلبانان خطوط هوایی، گروهی که نماینده خلبانان یونایتد است، تهیه شده است.

پایگاه‌های خلبانان یونایتد کجا هستند؟

  • شیکاگو اوهر، ایلینوی ORD–
  • دنور، کلرادو DEN–
  • لس‌آنجلس، کالیفرنیا LAX–
  • سان فرانسیسکو، کالیفرنیا SFO–
  • نیوارک EWR–
  • واشنگتن-دالس، ویرجینیا IAD–
  • هیوستون-اینترکانتیننتال، تگزاس IAH–

Capture 20 - حقوق خلبانان هواپیمایی یونایتد – ببینید آنها چقدر درآمد دارند

چه هواپیماهایی در ناوگان خطوط هوایی یونایتد وجود دارند؟

  • ایرباس A319
  • ایرباس A320
  • بوئینگ 737 (-700، -800، -900)
  • بوئینگ 757 (-200، -300)
  • بوئینگ 767 (-300ER، -400ER)
  • بوئینگ 777 (-200، -300ER)
  • بوئینگ 787 دریم‌لاینر (-8، -9، -10)

در دسامبر 2022، یونایتد یکی از بزرگترین سفارشات هواپیما در تاریخ را انجام داد، زمانی که 100 فروند بوئینگ 787 دریم‌لاینر دیگر ، با گزینه‌هایی برای 100 فروند دیگر پس از آن را سفارش داد. علاوه بر این، آنها گزینه‌هایی برای دریافت 44 فروند هواپیمای بوئینگ 737MAX بین سال‌های 2024 و 2026 و 56 فروند دیگر قبل از سال 2028 دارند.

 با ترکیب تمامی سفارشات، یونایتد انتظار دارد در سال 2023 هر هفته دو هواپیما و در سال 2024 هر هفته سه هواپیما تحویل بگیرد. برای خلبانانی که به دنبال پرواز با هواپیماهای جدیدتر هستند، تصور هر خط هوایی با ناوگانی جدیدتر از یونایتد دشوار است.

Capture 21 - حقوق خلبانان هواپیمایی یونایتد – ببینید آنها چقدر درآمد دارند

الزامات استخدام برای خلبانان یونایتد

یونایتد سه دسته از الزامات دارد که باید قبل از درخواست برای موقعیت کمک خلبانی آنها را برآورده کنید. اگر هنوز این الزامات را برآورده نکرده‌اید، می‌توانید برای موقعیت کمک خلبانی با یک شرکت منطقه‌ای یونایتد اکسپرس یا از طریق برنامه مسیر Aviate اقدام کنید.

 یونایتد الزامات استخدام خود را به سه دسته تقسیم می‌کند: گواهینامه، زمان پرواز و الزامات عمومی اشتغال.

الزامات گواهینامه

  • داشتن گواهینامه ATP بدون محدودیت با درجه کلاسی هواپیمای چند موتوره
  • داشتن گواهینامه پزشکی کلاس اول FAA
  • داشتن پروانه اپراتور رادیوتلفن محدود FCC (RR)

الزامات زمان پرواز

  • الزامی: 1,500 ساعت پرواز کل
  • ترجیحی: 1,000 ساعت پرواز توربینی با بال ثابت و 100 ساعت در 12 ماه گذشته

الزامات عمومی

  • گذرنامه معتبر
  • قانونی برای کار در ایالات متحده بدون حمایت
  • توانایی سفر بدون محدودیت در ایالات متحده و به تمامی مقاصد بین‌المللی یونایتد
  • دیپلم دبیرستان یا GED
  • ترجیحی: مدرک کارشناسی
  • گواهینامه بین‌المللی واکسیناسیون برای تب زرد (کارت زرد)
  • حضور قابل اعتماد، به موقع و بدون غیبت برنامه‌ریزی شده در 12 هفته اول اشتغال

آیا شغل خلبانی در یونایتد برای شما مناسب است؟

چندین عامل یونایتد را به یکی از بهترین خطوط هوایی برای کار به عنوان خلبان تبدیل می‌کند. یکی از این عوامل، بسته مزایای عالی این شرکت است.

علاوه بر بسته‌های بازنشستگی و برنامه‌های بهداشتی، شرکت امکان سفر نامحدود به صورت استندبای و بلیط‌های تخفیف‌دار به هر جایی که پرواز می‌کنند را ارائه می‌دهد (که تقریباً همه جا است!).

این شرکت همچنین به نیروی کار جامع و متنوع خود افتخار می‌کند و از طرف سازمان‌هایی مانند Women in Aviation، سازمان حرفه‌ای هوافضای سیاه‌پوستان (Organization of Black Aerospace Professionals) و کمپین حقوق بشر (Human Rights Campaign) تقدیر شده است.

اتحادیه خلبانان خطوط هوایی (ALPA) نماینده خلبانان یونایتد است. خلبانان در سپتامبر 2023 به یک قرارداد چهار ساله جدید موافقت کردند که منجر به افزایش 40 درصدی حقوق شد. این قرارداد همچنین شامل بهبودهای قابل توجهی در کیفیت زندگی، مرخصی و سایر مزایا می‌شود.

چگونه برای شغل خلبانی در خطوط هوایی یونایتد اقدام کنم؟

یونایتد خلبانان را از مسیرهای مختلفی بسته به میزان تجربه آنها می‌پذیرد. برنامه‌های ویژه‌ای برای خلبانان نظامی و کارمندان فعلی یونایتد وجود دارد.

 هر کسی که دارای گواهینامه ATP بدون محدودیت و حداقل الزامات زمان پرواز باشد، می‌تواند مستقیماً برای موقعیت کمک خلبانی به یونایتد درخواست دهد. سایر داوطلبان باید برنامه مسیر Aviate یونایتد را بررسی کنند.

 این برنامه طراحی شده است تا شما را از هر مرحله‌ای از آموزش پروازتان، از قبل از شروع تا زمان‌سازی در مدارس پرواز، هدایت کند و شما را به یک شغل در یونایتد راهنمایی کند.

منبع

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *