مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

بهترین ناوبرهای قابل حمل، مانند Garmin area 760

بهترین ناوبرهای قابل حمل، مانند Garmin area 760

ناوبرهای قابل حمل مانند دستگاه بزرگ و مقاوم Garmin ، جدیدترین ناوبر قابل حمل است. اما چه کاری می‌تواند انجام دهد که آیپد شما نمی‌تواند؟

در ماه می 2020، Garmin یک ناوبر قابل حمل جدید معرفی کرد و اگر روزهای خوب گذشته را به یاد دارید که یک واحد GPS قابل حمل جدید Garmin یک تحول بود، پس دو چیز دیگر را هم می‌دانید –

بهترین ناوبرهای قابل حمل، مانند Garmin area 760

چقدر شرکت از آن زمان با چنین فناوری‌های قابل حمل پیشرفت کرده و با ظهور اپلیکیشن‌های ناوبری عالی همه‌کاره که روی تبلت یا گوشی شما اجرا می‌شوند، چقدر بازار چنین دستگاه‌هایی کاهش یافته است.

این اپلیکیشن‌ها شامل اپلیکیشن شرکت Garmin Pilot برای آیپد و آیفون و همچنین برای دستگاه‌های اندرویدی هستند. اما با aera 760 به قیمت 1,599 دلار، Garmin ممکن است به نقطه شیرینی دست یافته باشد.

خود دستگاه تقریباً بزرگترین ناوبر قابل حملی است که Garmin تولید کرده است. با اندازه 7 اینچ به صورت قطری، به اندازه یک آیپد مینی نیست، اما به طور قابل توجهی بزرگتر از همه تلفن‌ها به جز بزرگترین آنها است.

 Garmin می‌گوید صفحه نمایش آن بسیار روشن است و به راحتی تا سطح پایین قابل کاهش است. عمر باتری، در چهار ساعت با نور پس‌زمینه زیاد و بیشتر با کاهش نور، برای بیشتر پروازها قابل استفاده است، اگرچه ما آن را به برق متصل نگه می‌داریم.

از طریق پورت USB C شارژ می‌شود، بنابراین شارژ سریع خواهد بود و دارای Wi-Fi داخلی است، که امروزه با توجه به فراگیر بودن دستگاه‌های Wi-Fi امری اساسی به نظر می‌رسد، اما از نظر دستگاه‌های قابل حمل هوانوردی، یک پیشرفت نسبتاً جدید است.

جدیدترین aera می‌تواند هر کاری که انتظار دارید و حتی خیلی بیشتر انجام دهد. دارای دید مصنوعی سه‌بعدی است که می‌تواند به یک منبع اطلاعات حالت متصل شود تا داده‌های مشتق شده از GPS داخلی آن را پشتیبانی کند یا به یک منبع حالت Garmin سازگار متصل شود. البته، تعداد زیادی نمودار وجود دارد، از جمله روش‌های ابزار – تعداد مختلفی از بسته‌های پایگاه داده برای آن موجود است –

و برای خلبانانی که به طور منظم به فرودگاه‌های ناشناخته قبلی پرواز می‌کنند، ابزار SafeTaxi آن، با یک پایگاه داده غنی از ویژگی‌های زمینی فرودگاه، می‌تواند ارزش هزینه ورودی را داشته باشد.

همچنین آگاهی از زمین، ترافیک (هنگامی که به یک گیرنده ADS-B سازگار Garmin متصل می‌شود) از جمله ابزارهای TargetTrend و TerminalTraffic Garmin و هواشناسی، هر دو FIS-B و از SiriusXM، هنگامی که به یک گیرنده سازگار Garmin متصل می‌شود، موجود است. اطلاعات قیمت سوخت وجود دارد (که هزینه پایگاه‌های داده و یا خود دستگاه را جبران می‌کند).

و به نظر می‌رسد مانند تمام محصولات Garmin این روزها، 760 نیز می‌تواند به محصولات سازگار  Garmin  مانند ناوبرها، از طریق اتصال سریالی یا بی‌سیم متصل شود و دارای قابلیت‌های انتقال و اشتراک داده بی‌سیم Connext شرکت است.  aera 760 حتی می‌تواند به یک خلبان خودکار  Garmin  سازگار متصل شود تا رویه‌های VFR، از جمله ناوبری عمودی را انجام دهد.

پس سوال این است که aera 760 چه کاری می‌تواند انجام دهد که یک آیپد نمی‌تواند؟ خب، همان‌طور که خواندید، خیلی چیزها. و چون برای محیط کابین مقاوم‌سازی شده، برای استفاده خلبان بهینه شده است –

رابط کاربری آن از نمادهای استاندارد Garmin استفاده می‌کند – و به‌طور خاص برای کار با اویونیک‌های موجود Garmin که ممکن است در پنل شما باشد، ساخته شده است، دارای ویژگی هایی است که هیچ آیپدی آنها را نخواهد داشت.

آیا این کافی خواهد بود تا فروش بالای آخرین ناوبر قابل حمل Garmin را تحریک کند؟ ما حدس می‌زنیم که بله.

سایر ناوبرهای قابل حمل عالی

aera 760 به جمعی از راه‌حل‌های قابل حمل برای کابین خلبان پیوسته است، از جمله آیپد همه جا حاضر که نسخه آخر (16.1.1) از ForeFlight را اجرا می‌کند. اما این تنها گزینه انتخابی شما نیست.

 Aircraft Spruce  دستگاه AvMap را ارائه می‌دهد، که جایگزین جالبی برای سری Garmin و ForeFlight است.  GPS دستی EKP V دارای یک صفحه نمایش 7 اینچی، با باتری داخلی است و فقط 8.8 اینچ ضخامت دارد. با یک ایستگاه داکینگ ویژه، EKP V می‌تواند به مجموعه‌ای از اویونیک‌های موجود در هواپیما متصل شود، از جمله خلبان خودکار ، هواشناسی Sirius XM یا EFIS . این دستگاه با قیمت 1,815 دلار، ارزش بررسی دارد.

منبع

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *