مرکز آموزش هوانوردی پارسیس در سال 1389 با هدف آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی متخصص به همت احمد رحمانی (رئیس هیئت‌مدیره) و مرحوم خلبان مجید یوسفی مهر (مدیرعامل) تأسیس گردید و به جهت آموزش دوره‌های زمینی و پروازی خلبانی شخصی (PPL)، تجاری (CPL)، پرواز با دستگاه (IR) و آموزش معلم خلبانی (AFI) و با اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری و با اهداف کمک به خصوصی‌سازی حوزه آموزش هوانوردی و آماده کردن کادر پروازی مجرب برای شرکت‌های هواپیمایی و اشتغال‌زایی در این بخش شروع به فعالیت نمود.

گالری

اطلاعات تماس

021-47289

تهران -اتوبان شهید همت -اتوبان ستاری جنوب -بلوار لاله -خیابان مجاهد کبیر شمالی نبش لاله نهم پلاک 14 طبقه سوم
Unit 3,No 14 ,north mojahed Kabir Blv ,laleh st , south Exp, Hemat Exp .Tehran.IRAN

Info@parsisaviation.com

برنامه مسیر Southwest Airlines Destination 225º

برنامه مسیر Southwest Airlines Destination 225º

مسیر Southwest Destination 225º چیست؟ در این مقاله با این موضوع بیشتر آشنا خواهیم شد.

 به عنوان یک خلبان هواپیما، تقریباً تمامی برنامه‌های آموزشی خلبانی که توسط خطوط هوایی اسپانسر شده‌اند را بررسی کرده‌ام. و این شامل تحقیق در مورد برنامه Southwest Destination 225 نیز می‌شود.

 شرکت‌هایی وجود دارند که مردم فقط می‌خواهند برای آنها کار کنند. این شرکت‌ها به دلیل ارزشی که برای کارکنان به عنوان افراد قائل هستند و ایجاد فرهنگی که مانند یک خانواده احساس می‌شود، شهرت دارند.

 مزایای چنین فرهنگی به روش‌های مختلفی نمایان می‌شوند، به عنوان مثال: مشتریان خوشحال، حفظ بالای کارکنان و رضایت شغلی، و عدم مشکل در جذب کارکنان جدی.

 در صنعتی که به نبردهای اتحادیه در برابر مدیریت و اخراج‌های گسترده در دوره‌های رکود اقتصادی معروف است، داشتن این ویژگی‌ها برای یک خط هوایی نادر است. اما تعدادی از شرکت‌ها در این کار سرآمد هستند که معروف‌ترین آنها Southwest است.

1 1 - برنامه مسیر  Southwest Airlines Destination 225º

بررسی برنامه Destination 225º

مانند سایر خطوط هوایی، Southwest یک برنامه مسیر خلبانی ایجاد کرده است تا به فرآیند جذب خلبانان کمک کند.

برنامه خلبانی Southwest شامل مسیرهایی برای خلبانانی است که تازه شروع به پرواز کرده‌اند، افرادی که در حال تحصیل در دانشگاه هستند و افرادی که در حال ساختن ساعت‌های پرواز برای گواهینامه خلبان حمل و نقل هوایی (ATP یا ATP محدود) خود هستند.

نام برنامه Southwest Destination 225 یک بازی هوشمندانه با کلمه Southwest است که در زبان خلبانان به “225” اشاره دارد.

برای دانشجویانی که هیچ تجربه‌ای در خلبانی ندارند، برنامه کادت Southwest فرصتی را فراهم می‌کند تا آموزش پرواز را با ارائه‌دهندگان آموزشی منتخب به پایان برسانند. این مسیر به طور خاص برای فارغ‌التحصیلان جدید، افرادی که آماده تغییر شغل هستند، خلبانان غیرنظامی و حتی خلبانان خصوصی فعلی طراحی شده است.

مسیر دانشگاهی نیز برای کارآموزان Campus Reach Southwest در دسترس است.

دانشجویان دوره و نیازمندی‌های آموزشی پرواز را کامل می‌کنند و سپس به عنوان مربی پرواز در دانشگاه کار می‌کنند. پس از آن، آنها واجد شرایط استخدام توسط یکی از شرکای برنامه Southwest می‌شوند.

2 1 - برنامه مسیر  Southwest Airlines Destination 225º

چندین شرکت متعهد به استخدام شرکت‌کنندگان برنامه Destination 225º شده‌اند تا به آنها در رسیدن به حداقل‌های استخدام Southwest کمک کنند.

به خاطر داشته باشید که حتی داشتن حداقل‌های ATP نیز احتمالاً برای برآورده کردن سیاست‌های استخدام Southwest کافی نخواهد بود.

متقاضیان همچنان نیاز خواهند داشت که با کار به عنوان CFI یا کمک خلبان با یک اپراتور Part 135 زمان خود را بسازند. XOJet، Jet Linx و Swift Air چند شریک شرکت برای ساختن زمان هستند.

برنامه Southwest Destination 225 همچنین شامل مسیرهایی برای خلبانان نظامی و کارکنان غیرخلبان فعلی Southwest است. اطلاعات بیشتر در مورد این گزینه‌ها را می‌توان در صفحه FAQ برنامه Destination 225º یافت.

مزایای برنامه Destination 225º

بزرگترین مزیت برنامه مسیر Destination 225 برای دانشجویان، سازماندهی و ارتباط آن با فرهنگ شرکت Southwest است. در برنامه، امکانات زیادی برای پیشرفت وجود دارد و اگر با آن همراه بمانید، می‌تواند مسیر شغلی روشنی را فراهم کند.

طبق گفته Southwest، مزایا شامل مربی‌گری، مسیرها و فرصت‌های متعدد در داخل برنامه و عضویت در خانواده Southwest است. کادت‌های برنامه تماس مستقیم با گروهی از کمک خلبانان Southwest خواهند داشت که به عنوان مربی آنها را در طول برنامه همراهی خواهند کرد.

به شیوه معمول Southwest، این روش کمی بیشتر بر روی مردم متمرکز است تا سایر برنامه‌های مسیر، جایی که مربی‌گری به عنوان یک مزیت مطرح می‌شود اما بیشتر به عنوان یک فکر بعدی است.

می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد برنامه مسیر Destination 225º کسب کرده و برای دریافت به‌روزرسانی‌ها در وب‌سایت Southwest Careers ثبت‌نام کنید.

درباره هواپیمایی Southwest

Southwest بزرگترین حامل کم‌هزینه در جهان و تنها LCC است که به عنوان یک خط هوایی اصلی در ایالات متحده فعالیت می‌کند. این شرکت در دالاس، تگزاس مستقر است و به 121 مقصد در 11 کشور خدمات می‌دهد. از سال 1973 تا 2019، Southwest به مدت 47 سال متوالی سودآور بوده است، چیزی که هیچ خط هوایی دیگری نمی‌تواند ادعا کند.

Southwest دارای گذشته‌ای پر از داستان و یکی از محبوب‌ترین‌ها در صنعت هواپیمایی است.

3 2 - برنامه مسیر  Southwest Airlines Destination 225º

این شرکت توسط هرب کلهر بی‌نظیر در اواخر دهه ۱۹۶۰ تأسیس شد و ابتدا خدمات خود را فقط در داخل تگزاس ارائه می‌داد تا از محدودیت‌های قانونی بر سفرهای هوایی بین ایالتی جلوگیری کند.

این شرکت به خاطر تبلیغات جسورانه خود مشهور بود و ایده سفر هوایی ارزان و بدون زرق و برق که از شرکت‌های بزرگ حمل و نقل کم‌تر هزینه داشت، در آن زمان نوآورانه بود.

کلهر تصور می‌کرد که Southwest با کرایه‌های اتوبوس رقابت می‌کند، نه سایر خطوط هوایی.

در حالی که Southwest رشد کرده است، هنوز هم منحصر به فرد باقی مانده است.

این شرکت یک شبکه نقطه به نقطه را بدون سیستم هاب و اسپوک سایر شبکه‌های خطوط هوایی اداره می‌کند. ناوگان آنها به‌طور کامل از بوئینگ ۷۳۷ تشکیل شده است، که هزینه‌های آموزش خدمه، برنامه‌ریزی و نگهداری را کاهش می‌دهد. و همه هواپیماها با یک تنظیم کلاس اقتصادی تجهیز شده‌اند.

حتی سوار شدن به پروازهای Southwest نیز جالب است – به جای صندلی‌های اختصاصی، شرکت از یک سیستم گروه‌بندی کارآمدتر استفاده می‌کند تا زمان چرخش را کاهش دهد.

با این حال، قابل توجه‌ترین چیز در مورد Southwest، فرهنگ شرکت است.

از زمان تأسیس، شرکت به خاطر قرار دادن کارکنان در اولویت شهرت یافته است.Southwest این رویکرد را “رویکرد اول مردم” توصیف می‌کند. به طور مشخص‌تر، آنها به طرز قابل توجهی هرگز کارمندی را اخراج نکرده‌اند یا دستمزدی را کاهش نداده‌اند. علاوه بر این، شرکت سابقه طولانی در اشتراک سود با کارکنان دارد. می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد حقوق خلبانان Southwest در مقاله ما بیابید.

و افراد را بر اساس تناسب آنها با شرکت استخدام می‌کند، که این امر باعث بهبود رضایت کارکنان می‌شود.

برای بسیاری از خلبانان، یک شغل در Southwest از نظر رضایت شغلی به‌عنوان بهترین حالت ممکن است. فوربس برخی از دلایلی را که باعث می‌شود کارکنان Southwest همیشه خوشحال به نظر برسند، شرح داده است.

منبع

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *